Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Moderator: Pieten
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824 Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Mr2-wouter » 31 dec 2006, 18:57
Doe me best... wil alles zo goed doen als het kan... half werk ben ik geen voorstander van
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314 Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49
Bericht
door TomMR2 » 31 dec 2006, 20:19
Ziet er heel goed en netjes uit en dat je veel veilige kilometers mag rijden
Alleen die dempers bij jou zijn nogal groot of bij mij erg klein
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824 Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Mr2-wouter » 31 dec 2006, 21:02
Pardon? Mongoose heeft 1 van de kleinste dempers die er zijn
Eindstukken zijn iets van 8cm ofzo... ook bescheiden dus... Tis geen skytune
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314 Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49
Bericht
door TomMR2 » 31 dec 2006, 21:08
Mr2-wouter schreef: Pardon? Mongoose heeft 1 van de kleinste dempers die er zijn
Eindstukken zijn iets van 8cm ofzo... ook bescheiden dus... Tis geen skytune
ik zie bij jou 2 dempers eronder zitten, bij mij wordt iedere buis (L en R) wat dikker op de demperplaats, helaas geen foto van
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172 Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door tilma800 » 31 dec 2006, 21:19
dempers niet verwarren met sierstukken
De dempers van de Mongoose zijn idd niet zo groot.
Surferdude schreef: Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he?
MOANDEI
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314 Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49
Bericht
door TomMR2 » 31 dec 2006, 21:22
tilma800 schreef: dempers niet verwarren met sierstukken
De dempers van de Mongoose zijn idd niet zo groot.
heb t ook over de dempers die vlak na de splitsing L/R
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172 Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door tilma800 » 31 dec 2006, 21:25
ook 1 van de redenen waarom de Mongoose toch wel luid is.
Surferdude schreef: Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he?
MOANDEI
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314 Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49
Bericht
door TomMR2 » 31 dec 2006, 21:34
tilma800 schreef: ook 1 van de redenen waarom de Mongoose toch wel luid is.
ja dat heb ik ook, lekker kleine dempers en goed hoorbaar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999 Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11
Bericht
door rmmr2 » 01 jan 2007, 13:34
hej sppphhht.... foto van de mongoose original.....
in nieuwstaat!!!!;D::)
funn is never a straight line::)
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824 Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Mr2-wouter » 01 jan 2007, 14:08
Hij blinkt weer net zo als jouwe Ralph
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902 Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Dorifto Deuce » 01 jan 2007, 18:28
Grote dempers zijn cool..
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999 Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11
Bericht
door rmmr2 » 02 jan 2007, 01:09
Mr2-wouter schreef: Hij blinkt weer net zo als jouwe Ralph
echt waar????? maar zit er ook net zoveel roetaanslag in als bij mij??;D;D
funn is never a straight line::)
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824 Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Mr2-wouter » 02 jan 2007, 11:30
Ik kwam niet zover naar binnen met me doek
Eindstukken zijn zowel van binnen als van buiten schoon
* notie aan mezelf: misschien moet je eens iets zinvols gaan doen
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813 Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22
Bericht
door BST » 02 jan 2007, 11:46
je auto poetsen vind je niet zinvol ?
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824 Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Mr2-wouter » 02 jan 2007, 12:47
Jawel... maar de binnenkant van me uitlaat?
En als je eens wist hoeveel taken die niet kunnen wachten eigenlijk nog liggen te wachten op me?
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999 Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11
Bericht
door rmmr2 » 02 jan 2007, 21:31
war blijven die picca's???
want ik kan me herinneren dat vandaag een paar zonnige priodes had
funn is never a straight line::)
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824 Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Mr2-wouter » 03 jan 2007, 12:11
Waar wil je een foto van hebben
Tis stervens koud buiten! Op pagina 2 staan foto's van blok, meer is der niet aan gedaan
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999 Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11
Bericht
door rmmr2 » 10 jan 2007, 20:54
waneer krijgen we nu op het forum fotooooooooosssss!!!!;D
funn is never a straight line::)
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824 Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Mr2-wouter » 11 jan 2007, 18:28
uhm, volgende week zaterdag?
Update:
- Boostmeter en boostcontroller komen er in volgende week zondag.
- Iets anders leuks komt er ook nog bij
das nog een verrassing
De olie temp meter en oliedruk meter komen ook zo spoedig mogelijk, echter gezien de financiele situatie op dit moment w8en we er nog even mee. Ook niet zo belangrijk aangezien ik met dit weer de emmer niet van zijn plekkie haal
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999 Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11
Bericht
door rmmr2 » 12 jan 2007, 01:14
ow ik weet uit zeeeeeerrrrr betrouwbare bron wat voor ander leuks er nog bij komt!!!!!!!!
funn is never a straight line::)