Gadgets
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
mijn spyder staat hoger op zn pootjes sinds ik de 17'' eronder heb, ik wil hem gewoon slechts dat stuk weer omlaag hebben, zodat hij wat lager op de weg ligt, soorgelijk aan de originele hoogte.Sjerief schreef:Never, ik had met mn vorige (zie hierboven) alleen maar helse ervaringen, en dan rij je niet voor je plezier meer.
Ik heb geen 16" maar 17" eronder, icm met mn spoilerpakket moet ik nu al voorzichtig bij sommige drempels zijn, als ik ga verlagen kun je t vergeten dus.
Maar nogmaals je kunt die conclusie alleen trekken met je eigen mr2 die ken je het beste.
Een kale standaard mr2 staat t misschien wel leuk ,maar ik kies 10x liever voor mn huidge uitvoering dan een verlaging.
voor jou is het wellicht niet zo handig nee, want hou kit is al een stuk of 5 cm lager dan origineel!
Sherwin schreef:mijn spyder staat hoger op zn pootjes sinds ik de 17'' eronder heb, ik wil hem gewoon slechts dat stuk weer omlaag hebben, zodat hij wat lager op de weg ligt, soorgelijk aan de originele hoogte.
voor jou is het wellicht niet zo handig nee, want hou kit is al een stuk of 5 cm lager dan origineel!
Volgens mij zit zijn kit zo hoog boven de grond, dat hij nu nog aan het meten is.......
Het probleem met verlagen is dat de volledige balans van de auto veranderd en vaak in negatieve zin. Heb eens gelezen wat allemaal veranderd moet worden om bij een paar centimeter verlaging weer alles balanced te krijgen en dat was gewoon een groot deel van de ophanging. Mijn principe is dan ook dat deze auto's dienen 100% voor the go, not the show.
Ewoud schreef:Volgens mij zit zijn kit zo hoog boven de grond, dat hij nu nog aan het meten is.......
Yup omdat ie zo laag staat
( mss moet je je w3 kennis verhogen kun je ook echt meepraten )
Sherwin schreef:mijn spyder staat hoger op zn pootjes sinds ik de 17'' eronder heb, ik wil hem gewoon slechts dat stuk weer omlaag hebben, zodat hij wat lager op de weg ligt, soorgelijk aan de originele hoogte.
voor jou is het wellicht niet zo handig nee, want hou kit is al een stuk of 5 cm lager dan origineel!
Klopt,voor ik deze set eronder deed heb ik heel wat bekeken qua ruimte en de looks, met sommige leek de auto te hoog het ligt eraan wat je er ook onder zet.
Icm met mn kit stond dit perfect en waren de maten ook na mn zin.
Toch in de praktijk was ie lager dan verwacht, maar verlagen dat ga ik niet doen.
Volgens eigen zeggen, ben je al sinds zaterdag aan het meten, het is nu dinsdag....
Ik snap ook wel waarom het zolang duurt hoor, je hebt waarschijnlijk al lang ingezien dat je ZZW30 niet lager zal zijn dan mijn AW11. En dan komt het toch aan op of jouw rijkunsten, of dat je in een dusdanig achtergesteld ontwikkelingsgebied woont dat er geen goede wegen liggen
Kleine hint voor je dan: mijn AW11 heeft de voorlip al 9cm dichter bij de weg, dan een standaard ZZW30 op standaard 15" band/velg combinatie....
Ik snap ook wel waarom het zolang duurt hoor, je hebt waarschijnlijk al lang ingezien dat je ZZW30 niet lager zal zijn dan mijn AW11. En dan komt het toch aan op of jouw rijkunsten, of dat je in een dusdanig achtergesteld ontwikkelingsgebied woont dat er geen goede wegen liggen
Kleine hint voor je dan: mijn AW11 heeft de voorlip al 9cm dichter bij de weg, dan een standaard ZZW30 op standaard 15" band/velg combinatie....
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
hoeveel cm heb jij dan voor je de weg raakt? of moeten we aan mm's gaan denken?:eten:Ewoud schreef:Na 10 dagen lang meten hoe hoog die spyder staat, zwijgt Sjerief nog steeds over de uitslag. Denk dat het zo langzamerhand wel tijd wordt om mezelf tot winnaar van deze discussie uit te roepen*
* volgens de wie-zwijgt-stemt-toe-regelementen mag dat al na 7 dagen
Wie heeft t over grappig ben bloedserieus
Niet zo overspannen reageren is niet goed voor je bloeddruk
Maar denk gewoon na kerel, het is toch logisch dat met mijn kit de voorkant een stuk lager is. ( icm met band en velg type erbij)
Jij rijd compleet wat anders.
Met opmeten, raak ik nog steeds de drempels ook al is ie lager of hoger dan dat ding van jouw.
Niet zo overspannen reageren is niet goed voor je bloeddruk
Maar denk gewoon na kerel, het is toch logisch dat met mijn kit de voorkant een stuk lager is. ( icm met band en velg type erbij)
Jij rijd compleet wat anders.
Met opmeten, raak ik nog steeds de drempels ook al is ie lager of hoger dan dat ding van jouw.
Zeg pipo! Denk zelf eens even goed na, want jij bent degene die het niet snapt of wil snappen en er steeds omheen lult.
Het doet er niet toe dat het om een ZZW30 en een AW11 gaat, als jouw ZZW30 de voorspoiler niet dichter op het wegdek heeft zitten dan mijn AW11, en jij raakt wel bij drempels de grond, en ik niet.... Dan ligt het niet aan de verlaging, maar gewoon aan jouw rijstijl. (of de bizarre wegomstandigheden in jouw omgeving) En daar ging het over....
Het doet er niet toe dat het om een ZZW30 en een AW11 gaat, als jouw ZZW30 de voorspoiler niet dichter op het wegdek heeft zitten dan mijn AW11, en jij raakt wel bij drempels de grond, en ik niet.... Dan ligt het niet aan de verlaging, maar gewoon aan jouw rijstijl. (of de bizarre wegomstandigheden in jouw omgeving) En daar ging het over....
Doe je nou zo dom of ben je..
Het heeft zoals ik al zei niks met je rijstijl te maken , lees nou eens goed.
Als ik een woonwijk inrij die voorzien is van hoge drempels raak ik em met de voorkant ,als ik mn inrit verlaat, idem.
Dat gebeurt echt niet met hoge snelheid..
Rijstijl my ass..
Je denkt t mss te weten, maar je slaat de plank steeds mis en ik kan het weten.
Het heeft zoals ik al zei niks met je rijstijl te maken , lees nou eens goed.
Als ik een woonwijk inrij die voorzien is van hoge drempels raak ik em met de voorkant ,als ik mn inrit verlaat, idem.
Dat gebeurt echt niet met hoge snelheid..
Rijstijl my ass..
Je denkt t mss te weten, maar je slaat de plank steeds mis en ik kan het weten.
Als er iemand hier dom doet...
Met mijn verlaagde AW11 ben ik nog geen drempels tegengekomen waarbij ik aan de grond kom met de voorlip. En jouw ZZW30 staat never nooit lager (wil je blijven beweren van wel, kom dan maar eens met een foto van het meet resultaat). Dus hoe kun jij dan wel aan de grond komen bij drempels? Precies... zoals ik dus al eerder zei: door je rijstijl of de zeer slechte wegen in jouw omgeving.
Mocht je een poging willen doen om een andere verklaring te geven, ga je gang, maar zorg wel dat het een goede is... Voor je weer met onzin aan komt zetten die kant nog wal raakt...
Met mijn verlaagde AW11 ben ik nog geen drempels tegengekomen waarbij ik aan de grond kom met de voorlip. En jouw ZZW30 staat never nooit lager (wil je blijven beweren van wel, kom dan maar eens met een foto van het meet resultaat). Dus hoe kun jij dan wel aan de grond komen bij drempels? Precies... zoals ik dus al eerder zei: door je rijstijl of de zeer slechte wegen in jouw omgeving.
Mocht je een poging willen doen om een andere verklaring te geven, ga je gang, maar zorg wel dat het een goede is... Voor je weer met onzin aan komt zetten die kant nog wal raakt...