vacuum & electrisch schema gezocht

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
flipflopemmer

vacuum & electrisch schema gezocht

Bericht door flipflopemmer »

Hallo,

Ik ben al een tijd op zoek naar een vacuum en electrisch schema voor een '92 SW20 3s-ge met 156 pk. Kan iemand mij hier aan helpen?

voor het electrisch schema ben ik op zoek naar een soort overzicht van de kabelboom door de auto en de plaatsen van de stekkers aangezien ik uit het "normale schema" weinig bruikbare informatie kan halen..

Alvast bedankt!
flipflopemmer

Bericht door flipflopemmer »

hmmz, dit werkt dus duidelijk niet.. Dan ga k het anders proberen!

Ik zoek twee dingen:
1 - het uiteinde van de kabelboom loopt langs de kap van de distributieriem. Hieraan zitten 2 stekkers. eentje loopt naar de koelvin van de motorruimte. Nu ben ik op zoek naar de aansluiting van het tweede stekkertje!

2 - Als je achter de auto staat, zit er in de motorruimte aan de linkerkant (onder de vuldop van de koelvloeistof) daarop zit een dikke slang (to tank staat daarbij) en een vaccuumslang (staat "purge" bij) Nu ben ik op zoek naar de plaats waar deze vaccuumslang op moet!

Groeten Jan
Gebruikersavatar
FreshPrince
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 285
Lid geworden op: 04 mei 2009, 23:38

Bericht door FreshPrince »

Beste Jan,

Ik heb de wiring diagrams van de MR2 (SW20) in een PDF op m'n computer staan. Als je interesse hebt, laat maar even weten dan zet ik hem op internet. Tis 64MB dus via een e-mail gaat niet lukken ;)
flipflopemmer

Bericht door flipflopemmer »

de wiring diagrams heb ik zelf ook, hiermee kan ik de plaats van de sensor echter niet achterhalen.. Hier heb ik dus weinig aan. toch bedankt!

Misschien iemand met hetzelfde blok die even kan kijken? ;)
Gebruikersavatar
nr74
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 156
Lid geworden op: 25 okt 2009, 14:44
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door nr74 »

1:die steker zit onderaan op het blok waarschijnlijk iets met je olie huishouding te maken hij zit redelijk in de buurt van de oliefilter.
Kijk ook eens op www.autocrossforum.nl

Het is niet mijn auto op de foto.
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

flipflopemmer schreef:hmmz, dit werkt dus duidelijk niet.. Dan ga k het anders proberen!

Ik zoek twee dingen:
1 - het uiteinde van de kabelboom loopt langs de kap van de distributieriem. Hieraan zitten 2 stekkers. eentje loopt naar de koelvin van de motorruimte. Nu ben ik op zoek naar de aansluiting van het tweede stekkertje!
Dit is voor aansluiting op de airco pomp, ligt er standaard, of je nu wel of geen airco hebt.

2 - Als je achter de auto staat, zit er in de motorruimte aan de linkerkant (onder de vuldop van de koelvloeistof) daarop zit een dikke slang (to tank staat daarbij) en een vaccuumslang (staat "purge" bij) Nu ben ik op zoek naar de plaats waar deze vaccuumslang op moet!
Zal even zoeken.

Groeten Jan
Zie commentaar.;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 286
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:21

Bericht door Watchdog »

decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Bericht door decipherer »

nr74 schreef:1:die steker zit onderaan op het blok waarschijnlijk iets met je olie huishouding te maken hij zit redelijk in de buurt van de oliefilter.
Ik denk dat 'ie na anderhalf jaar de stekker wel gevonden heeft, danwel het probleem op een andere wijze heeft opgelost ;)
Plaats reactie