Cars 4 kika 4-6-2011

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Hey Martin, waneer kom je terug op mijn SW??:P nee nee aub niet mijn motoruimte posten omdat er stof opzit niet doen hoor!!!:D:D:D
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
tubbie_martin
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 sep 2010, 19:44

Bericht door tubbie_martin »

ik hou het achter de hand als chantage middel :D
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Chantage??? *staat op en trekt een sprintje om motoruimte van stof te verdoen*
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Super bedankt voor jullie inzet allemaal (bestuurders en vrijwilligers)! Het was weer een zeer geslaagd evenement en wij zien jullie graag terug in 2012!

Dvd
Er wordt op het moment een dvd samengesteld. Dit zal even tijd in beslag nemen om alles te bewerken.

Kinderen/auto's
Bij deze tour zal er altijd meer auto's dan kinderen zijn, al worden de verhoudingen iets aangepast. Dit doen wij om de kinderen een keuze te kunnen laten maken.

Tips
Wij nemen verder alle tips natuurlijk mee in cars4kika 2012. Mocht iemand nog meer tips hebben laat dit ons per mail/privébericht even weten, zodat we dit overzichtelijk kunnen houden.

Foto's
Mocht iemand foto's hebben waar de kinderen volledig op staan, verzoeken wij deze niet online te plaatsen, omdat sommige dit niet willen.



Namens de organisatie cars4kika:

Paul
Christiaan
Raymond
Kim
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

Ja was een leuke dag. En Dennis je weet onze afspraak he! Mijn motorruimte poetsen voor 50 Euro(cent) :P Anders sturen we de foto's van jouw vieze motorruimte door naar de poetsexpert :P haha
Gebruikersavatar
SheDevil
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 103
Lid geworden op: 11 jul 2010, 00:48
Type MR2: AW11

Bericht door SheDevil »

Helloe, ;D

Dean en Dylan hebben er geen moeite mee als foto's worden getoont waar zij volledig op staan.
(jah, jah de kinders van ut Cabriootjuh ;) )
De verdwaalde hagenees 8)
Gebruikersavatar
nakeddotz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 373
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:06
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door nakeddotz »

Ey dennis,

is hij al stofvrij.;D
MR2 Sweatlake Chapter.
Afbeelding
If intrested,make me an offer i can's refuse.
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

nakeddotz schreef:Ey dennis,

is hij al stofvrij.;D

Jazeker, en laat me raden:fotos: or it didn't happen??

Haha zal wel een fototje maken morgen;D
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

MR 2000 schreef:Die Supra is onlangs nog eens gespoten hij had hem nog maar 1 jaar en is al 2 keer gespoten.::)
Was 4 weken geleden dat ik hm zag, dus dat was denk ik de laatste keer ;)
Afbeelding
MR 2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 574
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:40
Type MR2: AW11

Bericht door MR 2000 »

Ricardos schreef:Was 4 weken geleden dat ik hm zag, dus dat was denk ik de laatste keer ;)
Dat kan kloppen.
Ik heb er niet echt naar gezien (van binnen was het ook niet al te fris):-/
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Jullie zijn geen liefhebbers..
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

Organisatorisch verslag 2011

Afbeelding

Cars4Kika 2011 zit er weer op. Het was een succesvolle dag, met veel plezier en mooi weer.

Tijdens de tour zijn wij natuurlijk ergens verkeerd gereden en zijn we elkaar kwijt geraakt, moesten we straatje keren en hergroeperen, maar alsnog is het een super dag geweest.

We spreken dan ook niet over dingen die verkeerd zijn gelopen, maar over onverwachte verrassingen.
En dit soort verrassingen maken Cars4Kika tot het evenement dat het is. Een leuke dag waar iedereen plezier aan beleeft.
Van bestuurder tot vrijwilliger, van organisatie tot sponsor, maar vooral niet te vergeten de passagiers die mee mochten.

Wat een lachende en glunderende gezichten kwamen er voorbij, waarbij de een mee stond te zingen met Frans Bauer,de ander rustig de accu zat leeg te toeteren van een auto en vele anderen hun ogen uit keken van al het moois dat er binnen kwam rijden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Wat ook veel bekijks trok was toen het Motor Begeleidings Team aan kwam zetten en ook nog iemand van het KLPD.

Afbeelding

Deze mensen hebben zich tijdens de tour tot op het uiterste ingezet om de tour in goede banen te leiden en ervoor te zorgen dat iedereen moest stoppen voor de voorbijrazende stoet, met als hoogtepunt natuurlijk de afzetting op de A12 bij Gouda.


Afbeelding


Toen de eerste helft van de tour voorbij was, konden we op het plein van kasteel Montfoort genieten van een lunch met alles erop en eraan.
Hierin heeft het personeel ons ook enorm verrast door het brengen van vele kannen limonade. Samen met de broodjes die uitgedeeld werden en een snoepje heeft iedereen even kunnen genieten van een welverdiende rust op dezen toch al warme dag. Na een groot bedankje richting de mensen van het kasteel voor al hun hulp en een korte speech aan alle bestuurders zijn we weer richting de auto’s gegaan om onze rit te vervolgen.

Het was even wachten tot iedereen de zonnebril en de aircoknop weer had gevonden, maar al vlot stond iedereen weer met de neus in de goede richting om koers te zetten richting Zoetermeer.
Hierin ook nog even een hartelijk dank aan de man van de gemeente die het paaltje voor de brug heeft neergelaten.
Wij denken dat sommige auto’s er anders die draai niet hadden kunnen maken.

De terugweg verliep vrij rustig. Tijdens de tour hebben wij veel natuur gezien, dankzij de vele dijkjes en polders die het westen te bieden heeft
Er zaten bochten bij die erg uitnodigend waren om eens lekker doorheen te scheuren, maar voor zover wij weten heeft iedereen zich goed gedragen.

We zijn elkaar even kwijt geraakt door een open brug, maar al snel stond iedereen weer in de rij om verder te kunnen. Op het laatst hadden we een iets andere route dan verwacht. Één auto hebben we eerder weg laten rijden om nog een laatste verrassing te halen, speciaal voor de passagiers.

Daarna waren we weer terug bij het startpunt in Zoetermeer, waar we rustig konden parkeren en nog even wat na konden bespreken.

Afbeelding

Vervolgens kwam de verrassing eraan, in de vorm van de afgehaakte auto vol met Happy Meal’s voor alle kinderen die mee hebben gereden.

Nog even smikkelen, want de friet en de hamburger gingen er wel in na deze dag.
Na deze aangename verrassing gingen de meeste mensen weer huiswaarts.
De organisatie is met nog een aantal vrijwilligers achter gebleven om de hele boel op te ruimen en wat na te praten met de achterblijvers.
Uiteindelijk zijn we rond 18:00 uur als laatste vertrokken richting een lekkere luie stoel in de avondzon.

Hierbij willen wij iedereen bedanken voor hun inzet als bestuurder/vrijwilliger.

Uiteraard willen we de passagiers bedanken voor het geven van hetgeen waar het uiteindelijk allemaal om draait, namelijk de lach en de vrolijkheid die wij graag zien.
Ook de sponsoren die deze dag mogelijk hebben gemaakt willen wij niet vergeten.
Hartelijk dank voor de medewerking. Op de website staat een kopje sponsoren, waarin precies te zien is wie er allemaal mee heeft gewerkt.

Dvd:

De Dvd kan vanaf nu besteld worden. Dit gaat via onze sponsor MR2Club “The Wild Bunch”

De dvd bedraagt €10-, per dvd en dit bedrag gaat geheel naar kika.
Dit bedrag kan gestort worden op banknummer: 601894812 tnv RE Vriesinga in Zwolle


Vermeld als omschrijving dvd cars4kika met je volledige naam.

Stuur je voor + achternaam, adres met plaats en postcode naar prpiet@mr2club.nl dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

De passagiers/kinderen ontvangen binnenkort de dvd met een bonus dvd


Houdt de website en/of onze hyvespagina in de gaten, want binnenkort worden de details bekend gemaakt voor Cars4Kika 2012.

Namens de organisatie Cars4Kika:
Paul, Christiaan, Raymond, Kim

Afbeelding


www.cars4kika.nl
www.cars4kika.hyves.nl
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
nakeddotz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 373
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:06
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door nakeddotz »

Belangrijkste is dat de kids ervan genoten hebben deze dag.

de punten van dit jaar is voor de organisatie voor volgend jaar te proberen te voorzien.

vind alleen 1 ding apart gezien te hebben,de andere punten laat ik achterwege.maar dat is mijn mening.

Doe dan 1 zonder tekst of wat anders.genoeg mogelijkheden als je er mee bezig gaat denk ik.

Afbeelding
MR2 Sweatlake Chapter.
Afbeelding
If intrested,make me an offer i can's refuse.
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Dat de kinderen ervan hebben genoten is inderdaad een feit. Tot op heden krijgen we nog mailtjes van ouders hoe leuk ze het wel niet hebben gehad. En er zijn inderdaad dingen voor volgend jaar, maar niks groots.
En waarom is de tent van Suzuki apart? Zij hebben ons die tent ter beschikking gesteld samen met een aantal andere dingen. Iedere sponsor heeft bij Cars4Kika het recht om te laten zien dat zij hieraan mee helpen. Sommige vinden dat dat niet hoeft, en sommige willen dat wel. Zo zit sponsoring in elkaar.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
RutgerMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 537
Lid geworden op: 21 okt 2009, 18:29

Bericht door RutgerMR2 »

Haha waar een mens zich wel niet druk over kan maken. :P
helemaal waar Leliev.
1999 Toyota MR2 2.0 GenIII Turbo Powerrrrrrrrrr.

Afbeelding
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

@ivory je hebt PM

@iedereen

Tips,meningen,feiten over het evenement kan men kwijt bij onze organisatie info@cars4kika.nl en graag niet via het forum!
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Graag even de foto's verkleinen. max 800x600 aub.;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Masacur
Zere vingers van het typen..
Berichten: 647
Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Japan

Bericht door Masacur »

barra schreef:................de ander rustig de accu zat leeg te toeteren van een auto.....


Ahaa, nu weet ik waarom mijn accu leeg was 8)
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Masacur schreef:Ahaa, nu weet ik waarom mijn accu leeg was 8)
Was voor een goed doel he...;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Het goede doel "laat Masacur thuis"?
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Plaats reactie