Remmel schreef:Wat goed dat het allemaal gelukt is Sherwin!
Maar toch niet zo eenvoudig lees ik..., je bent toch van alles tegengekomen maar eind goed al goed
Even over het rijgedrag; je hebt meer koppel onderin en bij valvelift breekt de hel los.
Maar hoe is de "driveability"?
Voorbeeld: de rijdt op een lange doordraaier en je gaat nog eens lekker op het gas: komt het vermogen abrupt in en moet je oppassen dat de achterkant niet ineens opzij stapt?
Kun je de MR2 in een drift houden door na het uitbreken met het gas te spelen?
Slippen de achterwielen alleen door NA de valvelift of ook al bij lager toerental door het hogere koppel?
...of heb je dit nog niet getest...
Ik vond het juist behoorlijk makkelijk gaan!
Als je gewoon valvelift ingaat zal hij niet uitbreken als je geen gekke dingen doet, de auto wordt er niet onbestuurbaar van! Echter je kan je auto al dwars krijgen zonder de valve lift, alleen gaat dat hem niet lukken met kracht alleen, ik denk dat hij daar net te weinig kracht voor heeft onder de valve lift,(iig met mijn banden in het droge lukt me dat niet), boven de valve lift zou t wel moeten kunnen, heb al vaak moeten corrigeren omdat hij scheen uit te breken...
Heb wel even getest en hij gaat gemakkelijk dwars alleen heb ik m wel in de lift gehouden, denk dat je je drift niet meer goed uitkomt als je hem onder lift last zakken...
Trouwens,,.. Ik heb een nieuwe toerenteller nodig, deze stopt arupt op 8000 toeren, mijnn blok trekt dan nog vrolijk door... Dus heb nooit op voltoeren geschakeld, de revlimit licht érg hoog!
Wel leuk; met OEM downpipe en OEM catback, heb ik nu een zwaarder geluidje een brul bij 4k en terror bij lift!
Als je dat hoort zit je zo::lach: