Auto-up van raam bestuurderskant

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Auto-up van raam bestuurderskant

Bericht door ErikV »

Ik heb zojuist wat geknutseld aan de AW11. Het is mooi weer, dus thuis zitten kan altijd nog. Ik heb maar eens de auto-up functie voor het bestuurdersraam gemaakt. Maar het is niet af, zo blijkt nu. De 'how to' is wel bekend denk ik. http://myweb.tiscali.co.uk/jlawson/AutoUp/Autoup.html Maar je zou bijna over een belangrijke zin heenlezen. Die over het eenvoudig modificeren van een UK versie van de AW, omdat die al de extra bedrading heeft.
Tja, nu heb ik dus een US AW11 en blijkbaar mist er dus wat bedrading. De mod zoals die beschreven is, is prima uit te voeren, en geeft wel een 'up' functie, maar geen 'auto-up'. Je schiet er dus niets mee op.

Geen paniek dacht ik, er is vast wel te vinden wat het verschil is, en welke dra(a)d(en) er nog moeten worden toegevoegd om het werkend te krijgen. Maar hier geeft het machtige medium internet niet thuis. Of ik zoek niet goed genoeg, dat kan ook natuurlijk. Anyway, is er iemand met de gouden tip over hoe deze mod voor een US AW11 wel werkend te krijgen?

Thanks.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Diezelfde how-to staat al jaaaaaaaaaaaaren op het amerikaanse mr2forum, maar daar staat nog wel een extra stukje text onderaan de how to die ik op jouw pagina mis. Dat zal waarschijnlijk het missende stukje voor jouw auto-up mod zijn. ;)

"The one final thing that you need to make sure is that you have a wire going from Pin 7 on the switch's connector to Pin 7 on the power window relay, this is the Auto Up wire."


Succes!
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Ewoud, dat is mooi zeg. Raar dat ik het niet vinden kon eigenlijk. Maar dit is precies wat ik nodig heb. Dank je! Nu eens even uitvinden welke dan pin 7 is :)

OK, dat laatste was niet moeilijk dus. Gevonden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Linkje van dit topic even in de hoedoetiedat erbij gezet :dux-blij_thumb-up:

Edit: stond schijnbaar ook al in de how-to hier op t forum.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Goed werk Paul. Zal ik dan maar even de plaatjes van de connectoren toevoegen? Dan is het echt helemaal 'af' :applaus-smiley:

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie