Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.
Moderator: Pieten
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867 Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11
Bericht
door MMaddict » 14 jun 2012, 12:21
Mr2lover2 schreef: vind ik leuk
Yup, 1998mr2 is terug...
Waarom anders een topic van 6maand+ opzoeken en er dit op reageren?
Don't shoot the messenger!
shenron
Berichten: 1789 Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11
Bericht
door shenron » 14 jun 2012, 12:55
denk ik ook
Green Goblin schreef: Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Mr2lover2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 144 Lid geworden op: 24 mei 2012, 15:18
Bericht
door Mr2lover2 » 15 jun 2012, 21:08
Helaas jongens ben geen 1998mr2.
shenron
Berichten: 1789 Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11
Bericht
door shenron » 16 jun 2012, 17:59
he jammer haha.
heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk hier? en wat fotos van je 2 neer gezet ?
ben wel benieuwd.
Green Goblin schreef: Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867 Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11
Bericht
door MMaddict » 17 jun 2012, 12:35
Het Sensationele waargebeurde verhaal (het stond immers op google) :
1998mr2 raakt zijn 98er kwijt met straatracen toen zijn "line-lock" niet unlockte .
Nadat hij op miraculeuze wijze uit Guantanamo bay ontsnapte was hij gedwongen undercover te gaan.
Vandaar dat hij nu in een AW11 rijdt en als Hendrik door het leven gaat.
Don't shoot the messenger!
m4rcu5
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 167 Lid geworden op: 13 mei 2011, 15:42
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door m4rcu5 » 17 jun 2012, 16:09
shenron schreef: he jammer haha.
heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk hier? en wat fotos van je 2 neer gezet ?
ben wel benieuwd.
Vergeet de dyno printout niet
"If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull." - W. C. Fields
Mr2lover2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 144 Lid geworden op: 24 mei 2012, 15:18
Bericht
door Mr2lover2 » 17 jun 2012, 16:13
Biografie: MMADDICT
1998MR2 is mijn (ook mijn) grote voorbeeld
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867 Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11
Bericht
door MMaddict » 17 jun 2012, 16:58
shenron schreef: he jammer haha.
heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk hier? en wat fotos van je 2 neer gezet ?
ben wel benieuwd.
Das toevallig,
Gister stond er nog aw11 1.6 op "Hendrik" zijn profiel. Nu staat er "momenteel toyota loos"
Was ist passiert?
Don't shoot the messenger!
Mr2lover2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 144 Lid geworden op: 24 mei 2012, 15:18
Bericht
door Mr2lover2 » 25 jun 2012, 23:26
Met de verstelbare nokkenas pulleys, kun je al gauw iets vermogen winnen.
Je moet er voor zorgen, dat je de motor koppel bovenin krijgt.
Met een 3sgte draai je al gauw hoog in de toeren.
meer toeren betekent meer verbrandingen per seconde.. meer vermogen boven in
Nog meer power.
Met de verdraaibare pulleys kun je je nokkenas
Power band omhoog of laag halen. Zonder andere nokkenassen te kopen.
doe dit alleen maar bij de uitlaat zijde met de inlaat zijde ga je met de timing
Spelen..
Verdraai je de pulley met de klok mee spoelt de turbo ook sneller op en je power band komt ook omlaag.
verdraai het tegen de klok in en je turbo slaat later in maar je hebt je power band boven in.. Eingelijk wat we willen hebben als je. hp wilt
Voor staat gebruik zou je met eerder spoelen beter uit zijn.
verschil in spoelen 2800 met de klok mee verdraaien of 3500rpm tegen de klok in
base86
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 400 Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door base86 » 26 jun 2012, 13:27
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973 Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11
Bericht
door Sherwin » 26 jun 2012, 16:28
dejavu...
zullen we ook weer beginnen over de bougies?
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867 Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11
Bericht
door MMaddict » 26 jun 2012, 21:19
Laten we gelijk over straat racen beginnen.... heb genoten van hoe het de laatste keer afliep.
Don't shoot the messenger!
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973 Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11
Bericht
door Sherwin » 26 jun 2012, 21:42
no game..
mijn telefoonnummer kwam opeens bij iemand terecht waar ik helemaal niks mee te maken wilde hebben...
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Mr2lover2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 144 Lid geworden op: 24 mei 2012, 15:18
Bericht
door Mr2lover2 » 26 jun 2012, 22:50
Sherwin schreef: no game..
mijn telefoonnummer kwam opeens bij iemand terecht waar ik helemaal niks mee te maken wilde hebben...
O jah. Vertel eens wat is er gebeurt?
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973 Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11
Bericht
door Sherwin » 28 jun 2012, 11:05
hou ik liever binnen bepaalde kringen, thanks for the offer
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419 Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11
Bericht
door jeroencharite » 28 jun 2012, 22:57
pff ik heb al zoveel vermogen. 700pk met standaard injectoren
Gen 3 turbo ftw
frankie-turbo
Berichten: 3534 Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door frankie-turbo » 28 jun 2012, 23:10
ik heb er 1000...gewoon je stock nokkenassen terug timen..
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867 Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11
Bericht
door MMaddict » 28 jun 2012, 23:14
frankie-turbo schreef: ik heb er 1000...gewoon je stock nokkenassen terug timen..
Ik trok er laatst een veyron uit bij het stoplicht in mijn vriendins 107, die heeft nu zeker 1002 PK, had airco ook nog eens aan! Dus denk dat ze zonder airco al snel op 1010 pk zal zitten!
Don't shoot the messenger!
Green Goblin
Berichten: 12095 Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:
Bericht
door Green Goblin » 28 jun 2012, 23:16
Wacht maar tot je mijn nieuwe C1 tegenkomt...