"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

MMaddict schreef:Staat wel in zijn project topic.
Dat is toch geen antwoord op zijn vraag, dat jij altijd alles doorleest betekend nog niet dat iedereen dat doet. Dus graag je commentaar voor je houden, of gewoon antwoord geven.
Mensen beginnen zich hier aan te storen namelijk. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

mr2PUNTfreak schreef:Dat is toch geen antwoord op zijn vraag, dat jij altijd alles doorleest betekend nog niet dat iedereen dat doet. Dus graag je commentaar voor je houden, of gewoon antwoord geven.
Mensen beginnen zich hier aan te storen namelijk. ;)
Uhmm...?

Ik weet dat ik het in zijn topic heb gelezen maar weet het antwoord niet meer precies. Dus ik ben zo vriendelijk om te vertellen waar het staat en dan moet ik het ook voor hem gaan opzoeken?

Als het zo moet hou ik mijn mond voortaan wel, maar sta er dan wel ff bij stil dat ie het antwoord anders misschien niet had gekregen/ gevonden.....

Krijger, sorry dat ik behulpzaam probeerde te wezen.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Je hoeft je mond niet te houden, maar wees af en toe iets genuanceerder met je antwoorden en/of berichten. Zijn gewoon mensen die zich daar aan storen. Je had ook niet kunnen reageren, en dan had Storm dit waarschijnlijk zelf ook wel beantwoord. Ik gaf dit ook gewoon als tip, niet om je af te branden. Dus NHF.;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

mr2PUNTfreak schreef:Je hoeft je mond niet te houden, maar wees af en toe iets genuanceerder met je antwoorden en/of berichten. Zijn gewoon mensen die zich daar aan storen. Je had ook niet kunnen reageren, en dan had Storm dit waarschijnlijk zelf ook wel beantwoord. Ik gaf dit ook gewoon als tip, niet om je af te branden. Dus NHF.;)
En misschien had Storm het niet beantwoord.... Don't let better be the enemy of the best...

Snap niet hoe & waarom ik hier genuanceerder had moeten zijn.

Ik wist het antwoord niet, wist wel hoe het beantwoord kon worden.

Wat betreft de mensen die zich er aan storen, deze moeten eens proberen wat pro-actiever te zijn i.p.v. reactief.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
Storm
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:42
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door Storm »

Het is een Green Air set.
Super cool echt alles keurig erbij.

Super vet geluid.
Erg happy mee!!!

Kost wat, heb je ook wat... ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Storm schreef:Het is een Green Air set.
Super cool echt alles keurig erbij.

Super vet geluid.
Erg happy mee!!!

Kost wat, heb je ook wat... ;D
Goed bezig!
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

MMaddict schreef:En misschien had Storm het niet beantwoord.... Don't let better be the enemy of the best...

Snap niet hoe & waarom ik hier genuanceerder had moeten zijn.

Ik wist het antwoord niet, wist wel hoe het beantwoord kon worden.

Wat betreft de mensen die zich er aan storen, deze moeten eens proberen wat pro-actiever te zijn i.p.v. reactief.
Ik vind dat punt hierin gelijk heeft en jij gaat mij niet vertellen dat ik actiever moet zijn. ;)

Zet anders meteen de link erin. ;)
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

krijger schreef:Ik vind dat punt hierin gelijk heeft en jij gaat mij niet vertellen dat ik actiever moet zijn. ;)

Zet anders meteen de link erin. ;)
Pro-actief heeft niets met actief zijn te maken...

Je kan toch niet verwachten dat als iemand de weg weet hij je ook brengt???


Stank voor dank.... jij wilt iets weten, ik wijs je de weg. Jij verwacht dat ik het je op een serveerplaatje aflever...

iets met een "vinger en een hand....."


Alsof ik na 4-5 dagen na dat ik iets lees nog de link ff bij de hand heb....

Deze hele discussie gaat helemaal nergens over.....

Maar ja, jullie je zin. Ik denk voortaan wel twee keer wat ik zeg/ wie ik probeer te helpen.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

krijger schreef:Ik vind dat punt hierin gelijk heeft en jij gaat mij niet vertellen dat ik actiever moet zijn. ;)

Zet anders meteen de link erin. ;)
Pro-actief heeft niets met actief zijn te maken...

Je kan toch niet verwachten dat als iemand de weg weet hij je ook brengt???


Stank voor dank.... jij wilt iets weten, ik wijs je de weg. Jij verwacht dat ik het je op een serveerplaatje aflever...

iets met een "vinger en een hand....."


Alsof ik na 4-5 dagen na dat ik iets lees nog de link ff bij de hand heb....

Deze hele discussie gaat helemaal nergens over.....

Maar ja, jullie je zin. Ik denk voortaan wel twee keer na over wat ik zeg/ wie ik probeer te helpen.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Nieuwe APK, door de CO meting zonder cat :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
ArjenMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 238
Lid geworden op: 07 feb 2007, 22:00
Type MR2: AW11

Bericht door ArjenMR2 »

Ricardos schreef:Nieuwe APK, door de CO meting zonder cat :D
Ik ga al 3 jaar met cat en originele uitlaat naar de apk, waar ze dan vervolgens de CO-meting overslaan. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Metal_Carnage
Zere vingers van het typen..
Berichten: 732
Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Metal_Carnage »

4x Vredestein Sportrac 3 :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

ArjenMR2 schreef:Ik ga al 3 jaar met cat en originele uitlaat naar de apk, waar ze dan vervolgens de CO-meting overslaan. :)
Van voor 93 soms?
Afbeelding
Gebruikersavatar
ArjenMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 238
Lid geworden op: 07 feb 2007, 22:00
Type MR2: AW11

Bericht door ArjenMR2 »

Ricardos schreef:Van voor 93 soms?
Nee, een '94-er ;D
Afbeelding
conan1068
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 23 jul 2012, 13:56

Bericht door conan1068 »

K&N filter vvor ZZW30 , voordelig aangeschaft via E-bay (UK)
scheelde EUR 35,- met NL....
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Eentje die je in moet olieën ? Voorzichtig met de olie, je MAF wordt er niet zo vrolijk van.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

mr2PUNTfreak schreef:Dat is toch geen antwoord op zijn vraag, dat jij altijd alles doorleest betekend nog niet dat iedereen dat doet. Dus graag je commentaar voor je houden, of gewoon antwoord geven.
Mensen beginnen zich hier aan te storen namelijk. ;)


sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik ga ook niet meer alles op een serveer blaadje geven hoor, hier is al vaker een discussie over geweest,
maar ik heb tegenwoordig wel door dat hoeveel je ook doet, het toch nooit genoeg is, het liefste stellen ze een vraag, en dat andere het tot in detail voor deze persoon uitzoeken en presenteren

voor bepaalde mensen, waarvan ik weet dat het gewaardeerd word en ten harte genomen word, die erover ook niet in discussie gaan of beweren dat het anders is terwijl ze eerst vragen hoe het werkt (ala 1998mr2) wil ik wel wat uitzoeken, maar net zoals een vraag van de week over de chat, de persoon vroeg of je een mr2 bak om kunt bouwen zodat je hem in een celica kan gebruiken, de persoon zelf kende ik niet, maar ik geef in ieder geval antwoord dat het kan.. vervolgens vraagt hij naar een link.. en heb hem gezegd dat hij die zelf maar even moet google'n..
ben ik dan ook fout net als MMadict, of is hij dan lui omdat hij bij voorbaat niet even zelf zoekt.. zo moeilijk is het niet te vinden
als MMadict antwoord geeft dat het in zijn topic staat kan die gene daar toch even kijken..
of je iemand naar google verwijst, een directe link geeft, of verteld waar het staat is in weze allemaal het zelfde, aan de ene kant nemen we mensen het kwalijk dat ze niet even zoeken op het forum of internet, maar aan de andere kant wordt het de "kenners" ook kwalijk genomen als we geen uitgebreid antwoord geven..

ik wil geen discussie starten maar enkel mijn mening geven omdat het mij een beetje dwars zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

amen!
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ricardos schreef:Nieuwe APK, door de CO meting zonder cat :D

Hoe zit het trouwens met het oudere spul, aangezien ze de viergasmeting niet meer doen tijdens de APK (en soms wel proberen te berekenen...), maar een stekkertje inpluggen en kijken of er foutmeldingen zijn?
ArjenMR2 schreef:Ik ga al 3 jaar met cat en originele uitlaat naar de apk, waar ze dan vervolgens de CO-meting overslaan. :)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

MarcoTwo schreef:Hoe zit het trouwens met het oudere spul, aangezien ze de viergasmeting niet meer doen tijdens de APK (en soms wel proberen te berekenen...), maar een stekkertje inpluggen en kijken of er foutmeldingen zijn?
Geld alleen voor auto's met eobd, geen storingen is apk goedkeur voor emissie eisen.
Afbeelding
Plaats reactie