Getuned MR2 W30 uit 2004/Racing stripes

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas de Wolff
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2012, 17:48
Type MR2: AW11

Getuned MR2 W30 uit 2004/Racing stripes

Bericht door Bas de Wolff »

Afbeelding
DE LENTE EN ZOMER KOMEN ERAAN! CABRIO-TIJD.

-Voor een liefhebber en cabriorijder is dit echt een goede prijs-kwaliteitverhouding rijd in deze lente in een cabriolet met goed bekijks.

-Lage km stand, 75.200 km.


-Lak is puntgaaf en auto goed verzorgd door mij als liefhebber. Ik was bijvoorbeeld de auto altijd met de hand.

- Door het lage gewicht zijn de kosten in de wegenbelasting laag (35 euro per maand).

- Uniek uiterlijk. Silver race striping (door ABC reclame car wrap uit Den Haag).

- Xenon licht blauwe verlichting in laten bouwen (met bon).

- Tegen extra vergoeding van 100 euro laat ik door professionele bedrijf v-tune, de uitgevoerde tuning zitten.
De auto rijd sportiever en zuiniger dan standaard uitvoering. V-tune (Huizen), chiptuning en Green airfilter is geplaatst. Heeft nu rond 160pk. 0-100km in 8,5 sec. De hele snelle wagens rijden pas weg boven de 200km per uur. :-)

- Zomerbanden zijn nog in zeer goede staat. Hoge kwaliteit Winterbanden erbij is mogelijk tegen kleine extra vergoeding van 250 euro. De banden gaan makkelijk 2 winters nog mee.

Proefrit kan met mij samen op afspraak.

De auto zonder tuning en zonder winterbanden kost dus 11.250 euro. Met deze opties kost het u 11.600 euro.

Help deze aankomende vader! Gezinsuitbreiding op komst...


Bel 0654795578 of kom langs! :D


Dit is mijn verkoop adv:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ehmmm...wat is het verschil tussen de radiateur van een ZZW en elke willekeurige andere auto ?

- Hij zit voorin. Check. Bij een andere auto ook...
- Hoge snelheid. Check. Op de Duitse autobahn moet ik toch meestal aan de kant als er een BMW of Mercedes aankomt...die halen wat hogere snelheden...

Als er wat gevoeliger aan een MR2 zou zijn in het koelsysteem, dan zouden het de buizen moeten zijn die onder de auto doorlopen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

Deze zw30 is gechipt en heeft stickers dus die zal nooit aan de kant hoeven voor bmws enz
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bas de Wolff
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2012, 17:48
Type MR2: AW11

Bericht door Bas de Wolff »

Gezien wij allen een sportauto rijden, welke dus laag op de weg ligt en vaak met hoge snelheid bestuurd word. Waarbij steenslag, van mensen die onnodig links blijven plakken, mijn radiator beschadigen. Dit komt vaak voor en kan mede voorkomen worden door er een extra scherm voor te laten plaatsen. Wat ik dus heb laten doen gezien de radiator net vervangen was toen ik hem kocht.

En inderdaad rij ik nu 0-100km p/u binnen 7 seconden en heb als top 220km p/u wat vrij rap gehaald word.

Car wrap is persoonlijke smaak en heb ik niet veel zien rijden in NL.

Anyways, als er interesse is dan word hij verkocht.....
Gebruikersavatar
Sybren MR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
Type MR2: AW11

Bericht door Sybren MR2 »

betekent dit dat elke zzw30 rijder zo rijd?:adhd:

de mensen hier op t forum met een zzw30 hebben hier vast hun eigen ervaringen over met dit extra scherm..

En inderdaad rij ik nu 0-100km p/u binnen 7 seconden en heb als top 220km p/u wat vrij rap gehaald word....... oehh

nou zo heel rap is dat nou ook weer niet :P

en car wraps is inderdaad persoonlijk.. de eventuele koper moet het maar net mooi vinden ongeacht hoeveel je het ziet rijden.

toch succes met de verkoop;)
Supra Superwhite MKIV 95 TT BPU+ & CBR 600RR
"True MR2 love will never die"
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Wel even foto plaatsen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Sybren MR2 schreef: de mensen hier op t forum met een zzw30 hebben hier vast hun eigen ervaringen over met dit extra scherm..
Inderdaad! Ik heb er ook een extra scherm voor gezet, van geel alu met zwarte accenten, werkt prima!;D

Eerlijk gezegd vind ik de stickers nog niet eens zo slecht staan, is weer eens wat anders. Succes met de verkoop!

btw pre-cats verwijderd?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Is 'ie op de dyno geweest of is 160pk het geschatte vermogen?
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Mijn ervaring is:
Ik heb al tien jaar twee radiateurs van een AW11 liggen, vraagt geen hond naar.
SW20: het aantal gesneuvelde radiateurs is op één hand te tellen.
ZZW30: Zowel hier, op het Duitse forum en het Amerikaanse forum, nog nooit iemand zien/horen vragen naar een nieuwe radiateur.

Mijn conclusie: is het een zwak punt van de ZZW ? Nee, niet meer dan van elke andere "bak" waar je mee bumperkleeft.

Verder niets mis met de auto hoor, veel succes bij de verkoop en gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
ronald50
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jun 2011, 16:47
Type MR2: AW11

Bericht door ronald50 »

Ik ga wel naar engeland, krijg je er een rollbeugel en een mooie uitlaat bij, en dan ook nog mooie velgen en dat voor 4000 euro!
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

En het stuur aan de andere kant.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
ronald50
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jun 2011, 16:47
Type MR2: AW11

W30

Bericht door ronald50 »

Voor 10.000 euro verschil, zit ik heerlijk rechts! :P
Gebruikersavatar
Bas de Wolff
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2012, 17:48
Type MR2: AW11

Bericht door Bas de Wolff »

Mannen, bedankt voor jullie persoonlijke meningen en ervaringen.

Ik zit niet op dit forum omdat ik vind dat ik nou de MR2 van NL heb ofzo. Ik zit niet op dit forum omdat ik vind dat ik boven mensen uitsteek. Ik vind het model waarin ik rij hartstikke mooi en leuk en heb van alles veranderd aan mijn auto omdat ik het leuk vind en omdat ik het fijn vind om niet in een standaard auto te rijden.

De prijzen van MR2's uit Duitsland of NL zijn nu eenmaal anders dan misschien uit Engeland. Maar dan kunnen we net zo goed allemaal bij Target onze auto's voortaan gaan kopen en allemaal met het stuur rechts rijden. Met sommig commentaar kan ik vrij weinig en wat wil je er zelf mee bereiken.

Support zou leuker zijn op een forum waar we allemaal liefhebber zijn toch?

En ik krijg steeds foutmelding als ik foto's wil plaatsen. Ik krijg de melding dat ik 1 teken bij moet plaatsen ofzo??

Ik vraag jullie hulp bij de verkoop van mijn auto. Hij is daadwerkelijk gemeten toen hij getuned werd wat bij een goed bedrijf gebeurd is. Je krijgt er een hele set winterbanden bij, mooie verlichting, tuning, car wrap, lage km stand, 8 jaar oud en is nog een jaar apk gekeurd.

Ik kan nog een klein beetje in de prijs snijden maar wil graag een leuke auto ervoor terug kopen voor mijn gezin.

Wie o wie?!
Gebruikersavatar
Bas de Wolff
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2012, 17:48
Type MR2: AW11

Bericht door Bas de Wolff »

Green Goblin schreef:Mijn ervaring is:
Ik heb al tien jaar twee radiateurs van een AW11 liggen, vraagt geen hond naar.
SW20: het aantal gesneuvelde radiateurs is op één hand te tellen.
ZZW30: Zowel hier, op het Duitse forum en het Amerikaanse forum, nog nooit iemand zien/horen vragen naar een nieuwe radiateur.

Mijn conclusie: is het een zwak punt van de ZZW ? Nee, niet meer dan van elke andere "bak" waar je mee bumperkleeft.

Verder niets mis met de auto hoor, veel succes bij de verkoop en gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding !
Voor steenslag hoef je niet te bumperkleven hoor....:)
Misschien hadden ze in Duitsland veel last hiervan dan....
Het rooster wat er van de fabrikant voor zat is er een met vrij grootte ruimtes waar dus makkelijk stenen door kunnen slaan, de radiator is.
Gebruikersavatar
Bas de Wolff
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2012, 17:48
Type MR2: AW11

Bericht door Bas de Wolff »

El Butre schreef:Inderdaad! Ik heb er ook een extra scherm voor gezet, van geel alu met zwarte accenten, werkt prima!;D

Eerlijk gezegd vind ik de stickers nog niet eens zo slecht staan, is weer eens wat anders. Succes met de verkoop!

btw pre-cats verwijderd?
Kun je hier meer over vertellen?
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

Jammer dat de strepen niet wit zijn!!!!

Anders had het een mooie opvolger voor de Corvette van dr. Rob kunnen zijn.;D


Veel succes met de verkoop.

Groetjes, MRGEEl8)
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Bas de Wolff schreef:Mannen, bedankt voor jullie persoonlijke meningen en ervaringen.

...waar we allemaal liefhebber zijn...
Er zitten hier een groot aantal liefhebbers die de auto van binnen en van buiten kennen. Als je dan in je advertentie begint over zwakke punten waar verder nog nooit iemand van gehoord heeft ga je reactie krijgen. Zie het als hulp om je advertentie nog scherper te krijgen en iets te leren. Ergo: Als je meldt dat vanwege steenslag de radiator vervangen is en je ook nog een extra beschermplaat geplaatst hebt, zal niemand er over vallen, zodra je over zwakke punten begint wel.

Het zijn nou eenmaal onze kindjes, en die hebben geen zwakke punten! ;D

Bas de Wolff schreef:Kun je hier meer over vertellen?
Heb je even? Zoekfunctie gebruiken gaat je een hoop wijzer maken. Maar in een notendop: Als je het nou echt over zwakke punten hebt bij de ZZW30 is dit er eentje. Eerste generatie (00-02) heeft veel last van kapotgelopen blokken vanwege olieprobleem (oval bore syndrome) in combinatie met afbrokkelende pre-cats (2 kleine katalysatoren in je uitlaatspruitstuk, die voor lagere emissies bij koude motor zorgen). 03+ is grotendeels gevrijwaard van dit probleem, maar toch is het verstandig om de pre-cats te verwijderen. Zie hier voor een how to.

Als je je advertentie nog duidelijker wil hebben, zou je iets kunnen aangeven over de hoeveelheid olie die het blok verbruikt. Een blok dat altijd goed warmgereden is verbruikt (bijna) niets, heeft een van de vorige eigenaren de gewoonte gehad om direct vanaf koude start die hoge snelheden waar jij het over hebt aan te houden, dan moet er wel eens wat olie bij.
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

El Butre schreef: Als je je advertentie nog duidelijker wil hebben, zou je iets kunnen aangeven over de hoeveelheid olie die het blok verbruikt. Een blok dat altijd goed warmgereden is verbruikt (bijna) niets, heeft een van de vorige eigenaren de gewoonte gehad om direct vanaf koude start die hoge snelheden waar jij het over hebt aan te houden, dan moet er wel eens wat olie bij.

Als ik niet beter wist, zou ik denken dat het een bekentenis is.;) :lach:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Ervaring Marco, ervaring... blauw 1 (gereden vanaf nieuw) heeft in 160.000 km nooit een druppel extra gevraagd, blauw 2 (pas na 100.000 kilometer ervaring in mijn bezit) moet zo af en toe iets bij.
Afbeelding
Plaats reactie