BMW 523i uit 2000 te koop\te ruil

Verkoop hier je wasmachine, je ouwe Volvo, je schoonmoeder, je wc-bril, je pokémon verzameling etc, alles dus wat niet MR2 gerelateerd is. Alleen particuliere verkoop. FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT !!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Project-MR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 225
Lid geworden op: 23 mar 2010, 16:41
Type MR2: AW11
Contacteer:

BMW 523i uit 2000 te koop\te ruil

Bericht door Project-MR2 »

Hey allemaal

Het is een tijdje geleden, maar tot een jaar geleden had ik ook een MR2 SW20.
Omdat ik veel moest reizen voor mijn werk was ik genoodzaakt om mijn MR2 te verkopen (in onderdelen) en een andere auto aanschaffen. Dit werd dus onderstaande BMW 523i uit 2000. Omdat ik nu ander werk heb dat 5 minuten van mijn huis is, begint het toch weer te kriebelen voor een MR2! Dus ja, als je eenmaal een MR2 hebt gereden... Daarom doe ik nu mijn BMW weg. Deze kun je uiteraard kopen, maar ruilen is eventueel ook mogelijk. Over bijbetalen van beide kanten kan ik nu nog niks zeggen, dat ligt aan de staat van de MR2 en de opties. Maar heb je een MR2 te koop, laat het me dan weten via PM of mail. Dan kunnen we een afspraak maken. Ik heb overigens geen interesse in een AW11...

Maar genoeg gekletst, hier wat over mijn betrouwbare BMW:

Schakeling: Automaat
Kleur: Donkerblauw metallic
Type: 523i 6-in-lijn die 170PK levert
Kilometerstand: 235.000 (er wordt nog wel mee gereden)
Profiel banden: 6-7mm Continental Contisport3
Inhoud tank: 70 liter

Officieel ben ik de 3de eigenaar, maar de 2de eigenaar was een autohandelaar, dus onofficieel ben ik de 2de eigenaar.
Orignele sleutel en reserve sleutel zijn aanwezig.

De BMW heeft de volgende opties:
ABS
Stuurbekrachtiging
Xenon 10000k (blauwe gloed)
Comfort sluiting
Geregelde Airco
CD speler
GROM USB MP3 met 16Gb USB stick i.p.v. CD wisselaar
Cetrale vergrendeling
Automatische verstelling koplampen
Airbag bestuurder en passagier, zij airbags
Traction control
Boordcomputer
Elektrische ramen
Elektrische buitenspiegels
Stoelen in hoogte verstelbaar
Lederen multifunctioneel stuurwiel
Lederen sport stoelen
cruise control
Midden armsteun met telefoon
18 inch lichtmetalen BMW velgen (Rechtsvoor heeft kleine stoeprand schade, zie foto)
Blauw Metallic lak
7 inch plafondmonitor
Playstation 3 met 2 controllers en de games Need For Speed PRo Street, Midnight Club LA en Sonic The Hedgehog.
Rubberen kofferbak bak
Standkachel (stel in de boordcomputer de tijd in, en de cabine wordt automatisch verwarmt)
Originele BMW instaplijsten
Door de 1ste eigenaar verlaagd met originele BMW verlaag kit. Je hoeft niet bang te zijn dat je bij elke drempel de onderkant van de auto beschadigd, het is nog steeds zeer comfortabel om te rijden!


De BMW heeft ongeveer 4 maanden geleden een grote beurt gehad.
Daarbij zijn alle filters vervangen (Olie filter, interieur filters, benzine filter etc.), olie ververst, remblokken vervangen.
De auto verbruikt geen olie.
De airco is ook helemaal nagekeken. Deze zat verstopt en is ontlucht en werkt nu weer als nieuw.
De BMW heeft een distributie ketting, dus geen riem die vervangen hoeft te worden.
De auto is gecontroleerd met een uitlees apparaat, en die geeft geen enkele storing aan. Er is echter 1 storing en dat is het airbag lampje. Deze wordt volgende week gerepareerd.

De BMW rijd heerlijk en is erg stil vanbinnen en schakelt perfect.
Ook het geluid van de audio is origineel en nog in perfecte staat.
De auto is altijd met zorg behandeld, dus goed warm gereden en altijd op tijd gepoetst. Er zijn echter wel wat gebruikerssporen, maar niks wereld schokkends. Denk bijvoorbeeld aan een klein putje in het raam, en een enkel puntje steenslag.

Als je meer wilt weten kun je me bereiken via PM of mail. Ik probeer zo snel mogelijk te reageren.

De vraagprijs €4.000,-

Edit: Ik ben op zoek naar een Links gestuurde (LHD) MR2, rechts gestuurd is mij te lastig met bv parkeer garages :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Check Project-MR2.nl voor mijn eigen (MR2) projecten en info!
Gebruikersavatar
Project-MR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 225
Lid geworden op: 23 mar 2010, 16:41
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Project-MR2 »

BMW is verkocht! Hier mag een slotje op :D
Afbeelding
Check Project-MR2.nl voor mijn eigen (MR2) projecten en info!
Plaats reactie