Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
De motor loopt! De eerste poging en geen motor management lampje dat weer opkwam!
Op gegeven moment begon ze als een gek te roken, dacht dat ze in de Fik stond, maar dat was gelukkig de glasvezelbescherming om de spruitstukken die aan het uitdampen was.
MMaddict schreef:De motor loopt! De eerste poging en geen motor management lampje dat weer opkwam!
Op gegeven moment begon ze als een gek te roken, dacht dat ze in de Fik stond, maar dat was gelukkig de glasvezelbescherming om de spruitstukken die aan het uitdampen was.
Goed bezig! Toch knap dat het het allemaal aan de gang gekregen hebt, was een mooie bak onderdelen toen je het kocht Welke ecu heb je nu gebruikt? Die voor een handgeschakelde bak, of de andere?
Goed bezig! Toch knap dat je het allemaal nog aan de gang gekregen hebt, was een mooie bak onderdelen toen je het kreeg Welke ecu heb je nu gebruikt? Die voor een handgeschakelde bak, of de andere?
decipherer schreef:Goed bezig! Toch knap dat het het allemaal aan de gang gekregen hebt, was een mooie bak onderdelen toen je het kocht Welke ecu heb je nu gebruikt? Die voor een handgeschakelde bak, of de andere?
Ben ook erg blij dat alles in elkaar zit, dat ding gaf me toch een hoop troep zo los in onderdelen
Die M/T Ecu was non immobilizer maar uit California, dus die heeft minder pk's. Daarom maar de A/T ECU genomen en de Immobilizer ingebouwd maar de ECU naar M/T be-draad.