Witte '97 er

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Mr2lover2 schreef:Steek alle mr2 is de fik.. Hou er 10 heel
Moët je kijken wat er met de prijzen Gebeurt


Die 10 zijn dan niks meer waard, niemand die een auto met zo'n hoog brandstichtings-risico wil hebben..... ::)
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
harry,s bleu mr2

Bericht door harry,s bleu mr2 »

over overdrijven gesproken
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

En toch kijk je steeds terug marco...in je vergelijkingen....ik kijk liever naar het heden en de toekomst...en dan zie ik dat een echte nette MR2 orgineel met historie...vandaag de dag veel moeilijker te vinden is dan vroeger. Er vallen er ook steeds meer af...dat maakt dat de prijs ondanks dat japanners minder geliefd zijn dan een met popnagels inelkaar gezete ferrari...meer waarde vast..... we weten toch allemaal dat een nieuwe nissan skyline gtr meer kwaliteit en innovatie heeft dan die lambo, en ferrari wagens.....alleen omdat de markt en de emotie winnen van het geluid en het model....kiest niemand voor een skyline..welk autoblad ik ook lees...duits, engels, nl de skyline is de best van de best..voor een marktprijsje...

Verzekering wat je zegt deels mee eens, deels niet. Ik heb de mr2 verzekering mede ontwikkeld en volg dan ook soms mensen die schade hebben aan hun mr2 en daar verzekerd zijn met taxatie. Tot nu toe zijn er geen vervellende dingen gebeurd hoor ik terug van mr2 rijders. Uitkering van het geld, in dit geval iets van 7000 euro aan spuit en lak herstelwerk duurde wat langer bij een persoon.

Maar wat zijn nu de agumenten bij een taxatie om de waarde te bepalen? Is dit de oplage van het model? Is dit het merk en de historie? Is dit het bouwjaar? Is het de nieuwprijs? Is het de huidige internet prijzen? Of is het gewoon maar wat de taxateur er zelf van vindt......
Want neem 3 taxateurs en je krijgt 3 waardes die soms enorm uit elkaar liggen..... dat zou toch niet mogen...overigens ben ik wel benieuwd als er iets gebeurd en je hebt geen schuld hoe de tegenpartij daar mee omgaat...voorbeeld rijden ze mijn mr2 tloss dan gaan ze zeuren ivm hoog taxatierapport en internet prijzen van 2000 euro.....rijden ze een toyota gt2000 uit 1965 tloss met een taxatie rapport van 250.000 euro dan keert men vrolijk uit? Of wordt die persoon dan afgescheept met 50.000 euro....koop maar een nieuwe gt86...lijkt erop...
Gebruikersavatar
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Berichten: 905
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:18

Bericht door Sjerief »

Hoe zal de discussie met deze Toyota gaan...

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyo ... ousPage=lr

8)
Afbeelding
MisterD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 169
Lid geworden op: 14 mei 2012, 19:19

Bericht door MisterD »

Sjerief schreef:Hoe zal de discussie met deze Toyota gaan...

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyo ... ousPage=lr

8)
Links gestuurde Supra ::), deze staat trouwens al echt heel lang online voor deze prijs, aanhouder wint!
The undisputed power of Japanese :mini:
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Dat je dat weg doet......tuutlijk stel dat je 40 mile vangt..maar wat koop je terug dan....een gt86...of een nieuwe verso.....ik bedoel dat vermogen daar wordt je toch bang van......
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

hoezo een discussie hij vraagt iets meer dan de helft van de taxatiewaarde.ik vind dat wel reëel,
geloof niet dat die mr2 voor 30000 euro word getaxeerd
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Sjerief schreef:Hoe zal de discussie met deze Toyota gaan...

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyo ... ousPage=lr

8)

Prachtige Supra inderdaad. Jammer dat hij hem (ook) weg wil doen.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Berichten: 905
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:18

Bericht door Sjerief »

Dit is inderdaad een perfecte supra, geen lelijke kit eronder gewoon "standaard"look ( is ie al dik genoeg)

Echt een plaatje.
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Hij had tussen medio 2009 en 2012 10.000 km gereden en het laatste ruime jaar nog niet eens 200 km als ik zo kijk.

Weinig gebruik kwam vorig jaar al ter sprake en is niet uitzonderlijk wat ik de laatste tijd zo hoor hier en daar en dan verlies je de interesse, etc.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Er zit trouwens voor 110.000 euro aan extra modificaties op en aan.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Berichten: 905
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:18

Bericht door Sjerief »

En de nieuwprijs was in 1993....125.000 gulden meende ik.
das niet mis dan!
Afbeelding
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Alles wordt gewoon...op den duur...maar als je die Supra verkoopt...krijg je vroeg laat toch spijt lijkt me......:driving:
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Maar ...ik lees nog niets hier over de argumenten bij een taxatie.zie pagina bovenaan...ik wil het wel eens weten, we spekken allemaal de taxateurs om de 3 jaar, maar wat zijn de kaders bij een taxatie? Of is het gewoon een duister wereldje wat mooi past bij de grote geblindeerde ramen van de verzekerings maatschappijen.....8)
MrJhay
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 jul 2009, 01:19
Type MR2: AW11

Bericht door MrJhay »

Melle schreef:Prijzen en MR2's geeft altijd weer discussie. Dat is mooi natuurlijk, houdt het forum levendig. Maar je kan er volgens mij niks over zeggen. Het is maar net wat iemand ervoor over heeft. Iemand die geld te besteden heeft en een nette MR2 wil, heeft hierbij een mooie witte gevonden. Heb je een goed gevoel bij de prijs, betekent dit kopen, zo niet laat je hem staan.

Er zijn naar mijn mening weinig echt nette MR2's te vinden. Hier en daar een clublid. Kijk eens naar die van Henk, genoeg kilometers, maar in een staat waar je u tegen zegt. Kijk eens naar Hans zijn troeteldiertjes, die kwamen met regen niet eens buiten. En zo zijn er nog wel een aantal mensen waar je gerust de MR2 van kunt kopen zonder zorgen over de staat te hebben.

Kortom en nog steeds actueel; het is maar net wat de gek ervoor wil geven...
Niets aan toe te voegen :dux-blij_thumb-up:
My car is a hybrid, it burns gas and rubber 8)
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

..waar blijven de antwoorden waarvoor er betaald wordt bij een taxatie....
Ik heb er ooit een gehad voor mijn aw11 en zocht de motor aan de voorzijde....moet ik hem dan nog serieus nemen?
Was de vaste taxateur van de verz. Partij van bc verburg uit den haag...die ik toen ook moest nemen anders geen taxatie...en je was blij dat je met 20 jaar toen de mr2 kon verzekeren want overal hoorde je nee, verzekeren we niet.
Gebruikersavatar
jak
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door jak »

Ik heb een rode perfect gerestaureerde mr2 USA turbo orgineel ,schadevrij en al staat er iemand aan mijn voordeur met 15000 euro in Zijn hand krijgt hij hem niet mee!je vind er namelijk niet meer een dus helemaal mee eens.je hebt op dit moment rotzooi en mooie liefhebbers auto s.de club word nu ook snel kleiner als alle rotooi op de sloop ligt en de liefhebbers blijven over
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Mee eens jak, ;D
Plaats reactie