Mr2club "the Wild Bunch" Jubileum

Gefeliciteerd en andere familieberichten. Feliciteer leden met van alles en nog wat...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Bij deze ook gefeliciteerd met het 12/12,5/13 jarig bestaan, iedereen bedankt voor de mooie momenten! Dat de club al zo lang als contributieloze club en met dezelfde sfeer voort kan bestaan is een prestatie op zich!
MarcoTwo schreef:Eigenlijk zijn we een stelletje ouwe lullen bijelkaar... al zó lang in dezelfde hobby-auto/hobby blijven hangen.:)

..

Was toen nog een handjevol. Leuk om te zien dat bijvoorbeeld Renso en Ben dezelfde MR2 nog hebben.
Speak for yourself please ;D

En ja, ieder jaar sta ik weleens op het punt om de MR2 de deur uit te doen, maar dan heb je het lef toch weer niet.... Op 1 of andere manier zou ik het niet kunnen verkroppen iemand anders voorgoed met dat ding te zien wegrijden... Teveel herinneringen ::)
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

Kom kom kinders ga samen in de zandbak spelen en zand erover! (hou het hier gezellig is tenslotte een gefeli topic met TWB jubileum, geen-elkaar-afzeik-topic

Maar mooi al die oude foto's en hoe het is ontstaan!, echter heb ik de info van 12,5 jaar heb ik van de website afgehaald hier staat :

De oprichting van MR2club.nl; The Wild Bunch, is een feit in augustus 2001
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Heb ik wat gemist ? Het is hartstikke gezellig Raymond en bedankt voor het starten van het topic (het jubileum was ons enigzins ontschoten ;D )

Dat van augustus stond denk ik zo ook op de oude site, daar heb ik de tekst van overgenomen....8) Misschien dat ik de tekst maar eens moet passen....

Maar dat is ook niet zo belangrijk, ik sluit me gewoon aan bij Beer zijn tekst, vind ik veel belangrijker.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Aan iedereen die het mogelijk heeft gemaakt: bedankt en gefeliciteerd met het jubileum!! :)

En ja, erg leuk om te zien hoeveel leden van het 1ste of 2de uur er nog steeds zijn!
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

MarcoTwo schreef: Die tijd vergeten de betrokkenen nóóit meer.;).
Ghehehe; bent u meneer Kloosterman? Bent u meneer Kloosterman? :-)
Plaats reactie