94+ achterlichten met 91 middenpaneel

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 nov 2009, 12:17

94+ achterlichten met 91 middenpaneel

Bericht door phaebo »

Ik vroeg me af, passen de 94+ achterlichten in combinatie met een 91 type middenpaneel?

Of is het veel aanpaswerk. Ik heb het volgens mij wel een keer gezien maar kan het nergens meer terug vinden.

Ik wil dit misschien gaan doen. En ga ook een achteruitrij camera plaatsen tussen mijn kenteken verlichting waar een ingebouwde ledlamp in zit. Dit omdat ik nog een optie over heb op mijn dubbeldin radio. Dat wordt dan ook mijn achteruitrij verlichting.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

http://www.mr2.nl/Midenginemanual/achte ... ichten.htm


Oh, je wilt het vierkante middenpaneel behouden? Dat gaat niet volgens mij...
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 nov 2009, 12:17

Bericht door phaebo »

jah die had ik gezien maar ik wil het oude type midden paneel behouden. Vind het oude type mooier, maar vind het nieuwe type lampen weer mooier.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 286
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:21

Bericht door Watchdog »

Denk dat je mij bij hebt gezien :)

http://mr2club.nl/forum/showthread.php? ... post220834

Aanpassen is niet veel werk, stukje van middenpaneel wegvijlen. Ik heb toen voor de hoekjes van plexi glas gemaakt om de gaten op te vullen.

En over je achteruit rij camera, volgens mij zijn dat IR ledjes. Zie je zelf dus niets van maar wel via je camera. Ik wil onder me kenteken een led strip plakken die ik wil gaan gebruiken als achteruitrij light :)

http://www.lnsoundwebshop.nl/?menu=arti ... D=12666985
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 nov 2009, 12:17

Bericht door phaebo »

Bedankt voor je reactie:D
bij jou had ik het dus gezien. Ziet er netjes uit.
Ik begrijp dus dat het een kwestie is van een beetje vijlen en een klein stukje opvullen. Nou dat lijkt me wel redelijk te doen.

Oow en dat van die camera wist ik niet. Maar achteruit rij licht is voor mijn bouwjaar gelukkig niet verplicht. Maar goed wel handig als je het hebt. Dus wellicht is zo'n strip wel een optie. maar daar verzin ik wel wat op.

thanks
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

ja inderdaad, plug and play is het niet, maar je kan volgens mij gewoon die lampen monteren en dan het middenpaneel uitvijlen/slijpen om het zo te laten aansluiten! lijkt me idd wel tof!
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Jep dat wil ik ook met 91 paneel staat mooier!!!
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
jghm.jansen
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 nov 2009, 01:06

Bericht door jghm.jansen »

ik heb het bij mij ook gedaan ,en ook extra ledlampen voor het achteruitrij licht.
ook heb ik de verlichting aangepast zodat ik dubbele achterlichten heb.
ik heb wel wat aanpassingen moeten doen aan de bedrading maar als je een beetje handig bent lukt dat wel,
ik heb trouwens niks hoeven opvullen ,de hoekjes vallen weg achter de lampen.
ik had ook geen mistlamp meer dus heb ik een derde remlicht tussen de achteruitrij lampen gelijmt dat werkt goed en het ziet eruit als een lange smalle unit onder de kofferdeksel.
ik ben er wel 2 uur mee zoet geweest.
gr john:driving:
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

jghm.jansen schreef:ik heb het bij mij ook gedaan ,en ook extra ledlampen voor het achteruitrij licht.
ook heb ik de verlichting aangepast zodat ik dubbele achterlichten heb.
ik heb wel wat aanpassingen moeten doen aan de bedrading maar als je een beetje handig bent lukt dat wel,
ik heb trouwens niks hoeven opvullen ,de hoekjes vallen weg achter de lampen.
ik had ook geen mistlamp meer dus heb ik een derde remlicht tussen de achteruitrij lampen gelijmt dat werkt goed en het ziet eruit als een lange smalle unit onder de kofferdeksel.
ik ben er wel 2 uur mee zoet geweest.
gr john:driving:
Foto?
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

ik ga dit topic even nieuw leven in blazen, ik wil zelf namelijk deze achterlichten bestellen maar dan wil ik eigenlijk het orginele middenpaneel van een 92er behouden:
http://www.winparts.nl/auto-styling/ver ... ek=mr2+jdm

Heeft iemand ervaring met deze achterlichten en dan vooral de kwaliteit ervan? Ik heb nu al dubbele achter- en remlichten dus dan is het qua bedrading denk ik plug en play, zal een klein stukje uit mn middenpaneel moeten vijlen/dremelen.

@jghm.jansen heb je daar nog foto's van?
Gebruikersavatar
Sybren MR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
Type MR2: AW11

Bericht door Sybren MR2 »

Ik heb ervaring met deze lampen, in onze eerste mr2 gezet.

na 2 maanden, groene algen rommel en meuk in de voegen. kwaliteit is bagger. pasvorm is ook een stuk minder dan de OEM lampen.:X

Als je ze toch neemt. kit ze vooral goed af.:mexico-smile:
Supra Superwhite MKIV 95 TT BPU+ & CBR 600RR
"True MR2 love will never die"
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

mwah dan laat ik ze denk ik al passeren.. ik heb gewoon een hekel aan oranje kapjes bij m'n lampen, misschien moet ik aan de slag met motip backlightspray, al vind ik het eindresultaat daar nooit echt strak bij, lijkt altijd dof...
Plaats reactie