Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Na amper 1500km op 1 jaar gereden te hebben was het gisteren weer tijd om naar de autokeuring te gaan, zonder 1 opmerking goed gekeurd dus ik kan er weer een jaartje tegen. Hopelijk kan ik dit jaar wat meer km's genieten.
Wat me is opgevallen is dat wanneer je 102 octaan tankt je co waarden nog lager zijn met 98 had ik steeds tussen de 0,2 en 0,3 en nu gaf de meter tussen 0,1 en 0,0 aan. Ik voel naar mijn mening ook wel een verschil in het opspoelen van de turbo en de motor draait rustiger stationair, het kan natuurlijk ook tussen de oren zitten omdat ik er zo weinig mee gereden heb maar ik blijf toch 102 octaan tanken.
MisterD schreef:Wat ik me nou afvraag misschien dat ik er overheen gelezen heb, waar dienen nou al die knopjes voor in dat geheime vakje tussen de stoelen?
Hoofdstroomschakelaar, bediening van de koelfans in de motorruimte, bediening van de rallylampen (mits deze geïnstalleerd zijn natuurlijk ) en ik dacht ook nog om de carpc aan en uit te zetten. Als ik nog iets vergeten ben zan Wim het wel aanvullen.