interessepeiling TTE uitlaat

Verkoop van onderdelen van de EIGEN MR2. Alleen MR2 gerelateerd!
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
OLDskool
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 dec 2013, 20:10

interessepeiling TTE uitlaat

Bericht door OLDskool »

Had voor mijn toekomstige mr2 TTE uitlaat gekocht die eigenlijk voor avensis bedoeld is. Ben echter in de gelukkige omstandigheid dat mijn maatje voor gp teams heeft gelast en kan deze dus geheel pas laten maken aan de mr2 zzw30 conform originele TTE specificaties en op de mooist mogelijke manier laten lassen. Heb echter ook originele TTE (nog niet officieel van mij maar gereserveerd)

TTE die ik heb liggen pas laten maken en de originele TTE (gebruikte) verkopen
of;
Nieuwe TTE op verzoek pas laten maken en deze verkopen, deze heeft wel
Ovale eindstukken met TTE inscroptie en wijkt dus wel iets af van origineel mr2 TTE
Vind dat eenerzijds wel mooi maar ben nogal van het met origineel spul opleuken ....twijfel dus!

Dan blijft nog de vraag wat ik er voor kan vragen. Graag reacties.


Heb by the way ook nog set 18" TTE pitlanes te koop mocht iemand daar belang bij hebben.
Hier mag op geboden worden....



Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: ZZW30 (1.8)

Hoe is de staat van het aangebodene?: Nieuwstaat
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Bericht door hans1982 »

Ik heb eventueel interesse in de originele TTE uitlaat, laat maar weten wat je ervoor vraagt.
OLDskool
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 dec 2013, 20:10

Bericht door OLDskool »

hans1982 schreef:Ik heb eventueel interesse in de originele TTE uitlaat, laat maar weten wat je ervoor vraagt.
Hey Hans,

Ligt er een beetje aan of er een gegadigde is voor de avensis uitlaat, als die er is voor de juiste prijs dan moet ik de keus gaan maken welke ik verkoop. Origineel ligt in Munchen en wil ik onderweg naar de wintersport ophalen zodat ik zie wat ik koop. Is ook geen koopje volgens mij maar vandaar ook de vraag wat ze zouden mogen kosten. Zijn nou eenmaal schaars aan het worden...... :-/

Ik hou het in ieder geval in gedachten!:idea8:

Vrgrt
OLDskool
Plaats reactie