pakkingen

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
danny_vdaar
Knop gevonden hoor !
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2015, 18:21

pakkingen

Bericht door danny_vdaar »

Goedenacht allemaal,

ik heb sinds een half jaar een Toyota mr2 in het bezit. Deze is omgebouwd en er zit nu een 3sgte motor in. Ik heb geen flauw idee welke generatie, omdat ik hem zo gekocht heb. Ik heb ergens gelezen dat als er Toyota op het blok staat het gaat om een tweede generatie gaat. Kan iemand dit bevestigen?

Zoja, kan iemand mij helpen aan de totale pakking set (eventueel in meerdere delen) van motor t/m uitlaat (en dus alles ertussenin). Mijn bovenste pakking van het motorblok is lek en de pakking van het spruitstuk is lek. Overigens zijn de pakkingen van mijn uitlaat ook niet zo best meer en wil ik deze ook vervangen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil best meer info geven maar ik heb geen idee wat jullie nog nodig hebben qua info. Ik heb zelf al heel wat dagen rondgesnuffeld maar ben niet echt wijzer geworden om nou voor 100% zeker de goede pakkingen te kopen.

Bedankt alvast!

Mvg,

Danny.
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Rij langs de dealer voor de pakkingen. De originele pakkingen zijn enorm goed en gaan daarna weer jaren mee.
danny_vdaar
Knop gevonden hoor !
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2015, 18:21

Bericht door danny_vdaar »

Probleem is dat die op kenteken gaan zoeken... das niet handig met een motorswap :p
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

foto van het blok?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

als er twin entry turbo op je blok staat is het gen2 volgens mij, ceramic betekent jdm.
danny_vdaar
Knop gevonden hoor !
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2015, 18:21

Bericht door danny_vdaar »

Goedenavond,

ben vandaag langs de auto geweest. Misschien dat iemand hieraan kan zien wat het motortype etc is. Alvast bedankt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MVg,

Danny.
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Dit is een gen2 3sgte.. lijkt op het oude blok van shiftimports?
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
danny_vdaar
Knop gevonden hoor !
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2015, 18:21

Bericht door danny_vdaar »

Dankjewel! Er staat namelijk niks op... dus ik heb geen idee. Misschien stomme vraag :p maar zijn er verschillen tussen de pakkingen voor een 3sgte?
danny_vdaar
Knop gevonden hoor !
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jun 2015, 18:21

Bericht door danny_vdaar »

Bedankt J_MR2. ik heb zojuist naar die swap van shiftimports gezocht en het geinige is... dat ik een foto tegen kwam met hetzelfde nummerbord :P

De auto ziet er nu namelijk zo uit haha ;)

Afbeelding

helaas is hij niet netjes overgespoten en is deze foto van een half jaar geleden. De gele kleur komt door wat scheurtjes heen in de verf. Ga hem van de zomer opnieuw laten spuiten ;)
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

daar is ie weer !!!!! ....... die wagen heeft 3 maanden op mijn oprit gestaan.....
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

shenron schreef:daar is ie weer !!!!! ....... die wagen heeft 3 maanden op mijn oprit gestaan.....
Bloed, zweet en tranen...



... En heel veel bier ;D
Afbeelding
Plaats reactie