Aw11 staat weg te rotten in Purmerend

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Aw11 staat weg te rotten in Purmerend

Bericht door baka »

Hoi,

Ik was aan het werk in een zelfsleutel zaak in Purmerend, en daar staat al een hele tijd een rode aw11 te staan. Lak verschoten enzo. Eigenaar onbekend, er zit nu een briefje op dat hij binnenkort weggesleept wordt. 10-th-zk. Bekend van hier? Misschien wil iemand hem voor weinig hebben? Ik dacht ik zet het hier neer, misschien wordt er nog iemand blij van. Ik heb foto's op mijn mobiel.
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Re: Aw11 staat weg te rotten in Purmerend

Bericht door BST »

Volgens de RDW is datum eerste toelating oktober 1986, dat is een vroege dus. En er staat ook bij dat de laatste km-stand registratie in 2017 gebeurd is, dus hij is in 2017 nog bij een garagebedrijf geweest die dat heeft doorgegeven. Hij is ook niet geschorst, dus de eigenaar moet gewoon bij de RDW bekend zijn. Met een beetje meer moeite moet die eigenaar te achterhalen zijn lijkt me. Maar goed, wat gaan ze er mee doen? Anders kijk ik wel of we kunnen organiseren dat we hem ophalen.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Re: Aw11 staat weg te rotten in Purmerend

Bericht door bond »

Naar de politie gaan met kenteken. Vragen of zij de eigenaar willen bellen. En of hij jou terug beldt. Heb ik zelf hier in capelle ook eens gedaan. En dat werkte. Het nadeel voor de eigenaar was dat hij zijn auto moest weg halen daar waar hij stond. Dus heeft hij hem ergens anders neer gezet. Alleen het is niet tot een koop gekomen.
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Aw11 staat weg te rotten in Purmerend

Bericht door De achterbank »

Idd bij de politie informeren. Zelf ophalen brengt je niets want je mist de papieren. Dan hooguit voor onderdelen tot de eigenaar aangifte doet van diefstal........etc.etc.
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Re: Aw11 staat weg te rotten in Purmerend

Bericht door baka »

ik zelf heb geen interesse, heb mijn handen vol aan mijn sw20 :X

ik dacht als het iemand van hier is: let op, hij gaat weggesleept worden.

of als iemand de eigenaar wil opsporen en een project auto van maken.

doet wel een beetje pijn om hem zo te zien staan daar. ik zie dat ie pas apk gehad heeft. zo ziet ie er niet uit...maar wat weet ik ;D
Gebruikersavatar
Roland
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 113
Lid geworden op: 05 apr 2013, 16:23
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Aw11 staat weg te rotten in Purmerend

Bericht door Roland »

Dat de lak niet meer mooi is, is wat anders dan wegrotten :P
Kan nog prima door de apk, ook met een beetje roest, als het maar niet op de verkeerde plekken is.
Plaats reactie