MR2 turbo sw20

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

MR2 turbo sw20

Bericht door gorsche »

Beste mensen,

Deze MR2 heb ik momenteel al dik 10 jaar in mijn bezit, na deze tijd is het tijd geworden voor wat anders.

De auto gaat dan ook de verkoop in, hij is momenteel nog in dezelfde status al te zien is op de foto`s in de gelinkte topic`s http://www.mr2club.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=6799 en
http://www.mr2club.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=18112

Deze MR2 staat al wel een paar jaar stil wel droog en overdekt maar is momenteel geschorts.

Ik wil eerst de liefhebbers een kans geven om deze auto te zien en eventueel af te nemen voor dat deze marktplaats op gaat.

Voor de goede orde het betreft een MR2 SW20 met 3sgte swap en een hoop goodies maar dat is allemaal te zien in bovenstaande de link(s).

Bij vragen graag bellen of appen met 0637732608 of mailen met jochemfolkers@hotmail.com

Denk aan prijs rond de €3900.

Hou hierbij wel rekening met het volgende; Geen APK en een ecu die nog een betere map verdiend, de auto loopt maar wel erg safe en haalt dus nog lang niet zijn maximale potentie!
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Re: MR2 turbo sw20

Bericht door krijger »

Erg verleidelijk. Als hij over een paar maanden nog te koop is neem ik wel contact op.
Gebruikersavatar
Frits05
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 11 dec 2013, 14:34

Re: MR2 turbo sw20

Bericht door Frits05 »

Helaas is de Marktplaats mentaliteit ook op het forum geinfiltreerd. De eigenaar van deze auto heeft met blijkbaar met meerdere personen afspraken gemaakt. Resultaat auto is al verkocht en ik stond voor niks voor de deur vanavond. (Dit terwijl de afspraak op 4 februari was gemaakt)

Enfin auto is blijkbaar verkocht

Verder mocht de aanbieder nog meer onderdelen aanbieden doe dan even een dibbelcheck wanneer je een afspraak maakt.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: MR2 turbo sw20

Bericht door CelicaTwinCAm »

Deze is inderdaad verkocht. Het is voor mij MR2 nr2. Dit moet mijn 400-500 pk project gaan worden.

@Frits het spijt me dat hij je niets heeft laten weten, maar geen slecht woord over de voormalig eigenaar vanuit mijn kant. Een oprechte liefhebber die een andere liefhebber blij heeft gemaakt, maar dus helaas ook een ander teleur heeft gesteld.
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Re: MR2 turbo sw20

Bericht door decipherer »

Gefeliciteerd CelicaTwinCam! Mooie auto zo op de foto’s te zien. Heb er ook nog even over gedacht om te reageren, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan :)
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: MR2 turbo sw20

Bericht door CelicaTwinCAm »

beste mede forumleden,
deze auto is wederom te koop wegens (mogelijke) aanschaf reeds voltooid project. ik hanteer de originele vraagprijs om tot een snelle verkoop te komen.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: MR2 turbo sw20

Bericht door CelicaTwinCAm »

@beheerder dit topic graag heropenen
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: MR2 turbo sw20

Bericht door CelicaTwinCAm »

verkocht
Plaats reactie