Open schakelpatroon plaat SW20

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door BST »

Een jaar of wat geleden hadden een paar leden een metalen open schakelpatroon rondom hun pook, leek een beetje op hoe het er bij jaren 80 ferrari's uitzag. Ik heb dat altijd best mooi gevonden, maar nooit de moeite genomen om er naar op zoek te gaan. Omdat de SW deze hele zomer binnen heeft gestaan (had niet zo'n zin om te toeren na de dood van mijn kat) wil ik er volgend jaar wel wat vaker mee op uit gaan en nog even een paar dingen zo maken dat ik hem nog mooier vind. Een van die dingen is dus zo'n open schakelpatroon. Ik heb er naar gegoogled, maar kon het niet vinden. Als iemand zo'n ding heeft liggen of weet waar ik er een kan kopen, dan hoor ik het graag.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door CelicaTwinCAm »

welkom bij de club. Ik heb hier ook al meerdere malen naar gezocht. JP flikweert heeft het op zijn emmer (JPS tuningshop). Wellicht dat hij je de goede richting in kan wijzen / dat je die van hem kan kopieren?

Volgens mij is zijne ooit onderdeel geweest van een duitse groupbuy maar de verkoper in kwestie heb ik nooit gevonden.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door MarcoTwo »

Oh ja, die Duitser. Dat is erg lang geleden, die had veel leuke dingen.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door CelicaTwinCAm »

ik ben in contact met een Amerikaan die ze wil gaan maken, maar dan rond ipv vierkant.
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door BST »

CelicaTwinCAm schreef:welkom bij de club. Ik heb hier ook al meerdere malen naar gezocht. JP flikweert heeft het op zijn emmer (JPS tuningshop). Wellicht dat hij je de goede richting in kan wijzen / dat je die van hem kan kopieren?

Volgens mij is zijne ooit onderdeel geweest van een duitse groupbuy maar de verkoper in kwestie heb ik nooit gevonden.
Heeft JP die auto nog steeds dan? Ik dacht dat ik die een paar jaar terug te koop zag staan. Maar als hij hem nog steeds heeft dan is dat wel de beste manier om er nog aan te komen denk ik.
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door BST »

CelicaTwinCAm schreef:ik ben in contact met een Amerikaan die ze wil gaan maken, maar dan rond ipv vierkant.
Dat lijkt me gezien de montage in een SW dan weer wat minder handig aangezien de opening in je middentunnel redelijk rechthoekig is :)
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door CelicaTwinCAm »

het zal gaan om een ronde plaat die op het bestaande kunststof ding gemaakt wordt.
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door BST »

Ik heb er even contact met JP over gehad. Hij heeft wat vervelende ervaringen met mensen die dingen niet kwamen afhalen, maar als er een man of 10 vooruit wil betalen is het voor hem wel interessant om te kijken of hij het kan regelen. Verwachting is dat de kosten zo rond de 300 euro worden. Iemand interesse?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door CelicaTwinCAm »

hmmmmm
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door De achterbank »

Wat voor materiaal moet het zijn? Verchroomd, rvs, staal?
Lijkt me toch dat je redelijk makkelijk een template kan maken en overzetten naar bijvoorbeeld rvs. Zie niet in waarom dat rond de €300 moet kosten. Een beetje staal/rvs boer met een cnc heeft dit binnen notime gemaakt
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door BST »

Je hebt er ook nog een pook bij nodig. Maar goed, als jij het in goede kwaliteit kan leveren voor minder, dan sta ik er voor open. Ik ben zoekende en ik zie hier een optie, maar dan heb ik wel anderen nodig. :mexico-smile:
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door De achterbank »

BST schreef:Je hebt er ook nog een pook bij nodig. Maar goed, als jij het in goede kwaliteit kan leveren voor minder, dan sta ik er voor open. Ik ben zoekende en ik zie hier een optie, maar dan heb ik wel anderen nodig. :mexico-smile:
Het gaat dus om meer als alleen het schakelpatroon, dat zei je er niet bij ;)


Ik zeg niet dat ik dat kan leveren voor minder, alleen dat ik €300, - heel veel geld vind voor een schakelpatroon (waar het in 1ste instantie over ging)

Zijn er foto's van over hoe jij het precies bedoeld?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door CelicaTwinCAm »

ik verwacht dat het dan vergelijkbaar zal zijn met de uitvoering die JP zelf heeft, en dat is de volgende (foto's van JP gestolen :dux-blij_thumb-up: )

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door CelicaTwinCAm »

loopt nog niet heel erg storm helaas...
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door CelicaTwinCAm »

ik ga ermee internationaal op MR2OC.
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Re: Open schakelpatroon plaat SW20

Bericht door BST »

Het gaat om vergelijkbaar met JP. Hij gaf aan dat hij er wel naar wil kijken maar zoals gezegd, dan moeten er wel genoeg mensen zijn die er ook van tevoren voor willen betalen. Ik snap dat ook wel van zijn kant, hij is vaak genoeg met zaken blijven zitten die mensen niet kwamen ophalen en dit is wel heel specifiek. Voorlopig blijft dit denk ik de enige optie, maar als er nog andere opties voorbij komen of meer mensen geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag.
Plaats reactie