Fermr2 Sw20 92
Moderator: Pieten
Voor een vriend van me een Rode sw20 uit 1992 gekocht in Den Helder
P.s abs leder nwe velgen Dotz Daytona 189.000 km
Deze wordt nu opgeknapt vanwege vooschade.
Auto nu in elkaar maar afstellen zijruiten was nog een klus.
Is nu wel goed gelukt. Het afhangen van de schermen en dergelijk ging niet eens zo slecht. Klapkoplamp was nog even werk.
Dat komt omdat je rekening moet houden met zijscherm, voorbumper voorklep. Het belangrijkste is dat eerst de deur goed hang voordat men verder gaat. Want anders moeten de schermen er weer af als je de deur goed wilt stellen.
P.s abs leder nwe velgen Dotz Daytona 189.000 km
Deze wordt nu opgeknapt vanwege vooschade.
Auto nu in elkaar maar afstellen zijruiten was nog een klus.
Is nu wel goed gelukt. Het afhangen van de schermen en dergelijk ging niet eens zo slecht. Klapkoplamp was nog even werk.
Dat komt omdat je rekening moet houden met zijscherm, voorbumper voorklep. Het belangrijkste is dat eerst de deur goed hang voordat men verder gaat. Want anders moeten de schermen er weer af als je de deur goed wilt stellen.
De tank heb ik verwijderd om deze opnieuw te kunnen schuren en spuiten. Ik hoorde van div. mensen dat dat nog wel eens kan rotten.
Gelukkig had ik een paar roestbultjes en verder was hij in goede staat.
Ik kon gelijk de koelpijpen doorspoelen aan de onderkant.
Daar kwam een drap uit! Tevens alle koelslagen schoongemaakt en 2 vervangen. Natuurlijk allemaal nieuwe slangklemmen. Dat deed ik eerst niet wat resulteerde op lekkage!:-/
De remleidingen achter waren niet zo best meer. T stuk vervangen en de grote naar voren. wat een lang ding. En deze loopt boven de tank dus kwam goed uit dat ik de tank al had verwijdert.
Before:
After:
Daarna goed in de coating gezet.
Gelukkig had ik een paar roestbultjes en verder was hij in goede staat.
Ik kon gelijk de koelpijpen doorspoelen aan de onderkant.
Daar kwam een drap uit! Tevens alle koelslagen schoongemaakt en 2 vervangen. Natuurlijk allemaal nieuwe slangklemmen. Dat deed ik eerst niet wat resulteerde op lekkage!:-/
De remleidingen achter waren niet zo best meer. T stuk vervangen en de grote naar voren. wat een lang ding. En deze loopt boven de tank dus kwam goed uit dat ik de tank al had verwijdert.
Before:
After:
Daarna goed in de coating gezet.
Daarna was het zover om de motorruimte dicht te bouwen.
De onderdelen voor het blok waren binnen samen met mijn gevlakte kop voor de zekerheid. De inlaatspruitstukken waren zo bij de koop van mijn gereviseerde motor. De motorruimte opbouwen was niet zo grote klus.
Ik heb veel vervangen maar probeerde zoveel mogelijk zelf op te knappen.
De onderdelen voor het blok waren binnen samen met mijn gevlakte kop voor de zekerheid. De inlaatspruitstukken waren zo bij de koop van mijn gereviseerde motor. De motorruimte opbouwen was niet zo grote klus.
Ik heb veel vervangen maar probeerde zoveel mogelijk zelf op te knappen.
Ik heb van het inbouwen van de motor niet zo veel foto's meer.
Er is wat verloren gegeaan.
Deze heb ik nog wel.
Autostyle luchtfilter is nu weg, voor inrijden gebruikt ik origineel.
Apex-i kit is onderweg. De T-Vis wordt ook nog in kleur gespoten
Hittenschilden zijn verchroomd
Nieuw uitlaatlijn. Flex.pijp met 1 jaar oude Skytune
Er is wat verloren gegeaan.
Deze heb ik nog wel.
Autostyle luchtfilter is nu weg, voor inrijden gebruikt ik origineel.
Apex-i kit is onderweg. De T-Vis wordt ook nog in kleur gespoten
Hittenschilden zijn verchroomd
Nieuw uitlaatlijn. Flex.pijp met 1 jaar oude Skytune
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Knap hoor! Ik doe het je niet na.. En nog geen schroefjes over gehouden?
Deze 2 kan er weer jaren tegen.
Deze 2 kan er weer jaren tegen.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Danny0677 schreef:Echt super mooi geworden joh! Kleur helemaal ok, blokkie helemaal ok wat wil je nog meer! Heel houden dat ding! Heb je ook nog wat aan de ophanging vernieuwd eigenlijk behalve de vering?
Succes verder!gr
Danny
Ha Danny, Ja heb er ook veel tijd in gestoken ben er echt trots op.
We gaan deze heel houden hoor!:P De ophanging heb ik verder weining veranderd.
Ik heb de rondom Tein HA die je auto tevens wat verlagen.
Nieuwe rubbers rond de stab. achter! Dit maakt een groot verschil !!!
Nieuw stab.stangentjes rondom.
Cusco Strutbar voor en standaard Toyota kruis achter opgeknapt.
Daar zat een gat in. was rot. Deze gelast geplamuurd en gespoten en wel.
Groeten Fermr2!