Rembalans voor/achter

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Das balen... geen nekklachten?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
MR2maniac
Knop gevonden hoor !
Berichten: 24
Lid geworden op: 01 jan 2007, 19:31
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MR2maniac »

Nee gelukkig niet. Had gordel om en de stoel goed afgesteld.
Scheelt altijd iets.

Vindt het zo zonde van mijn auto had hem net zo mooi net gepoetst en gecleant. Normaal rijdt ik nooit in deze tijd van het jaar. Maarja geen zout op de weg en redelijk mooi weer dus had hem niet in de winterstalling staan. (Wat ik dus beter wel had kunnen doen.) Maarja nu kom ik met schade aan het repareren. Bumper valt mee maar alle verstevigings profieltjes en het rooster tussen de uitlaatpijpjes zijn vervormd. Wie weet of dat rooster los te verkrijgen is?

Met vriendelijke groet, Henk
jack
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:05
Type MR2: AW11

Bericht door jack »

MR2maniac schreef:Ik weet wel dat de 1992 MR2 goed remt. Er knalde gisteren een golf3 volop bij me achterin. Ondanks dat ik hem een waarschuwingssignaal had gegeven. Schat zo'n € 2500 schade. Ik had nog naar de stamtafelmeeting willen komen maar dat word dus niet wat. Jammer.

das zwaar klute,zal wel verzekerings werk worden :huh: maar evengoed je bent de auto de nodige tijd kwijt :*(
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

knap vervelend!


Succes met de afwikkeling.
Gebruikersavatar
MR2maniac
Knop gevonden hoor !
Berichten: 24
Lid geworden op: 01 jan 2007, 19:31
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MR2maniac »

Ja het is maar goed ook dat het verzekeringswerk wordt. Als je alles zelf moet betalen wordt je er arm bij. Maarja daarvoor zijn we met z'n allen verzekerd. Niemand rijdt de auto extra in elkaar.
Plaats reactie