zekering
Moderator: Pieten
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 674
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:31
- Type MR2: AW11
Roderick,
Ik heb er eens even de boeken bijgepakt. Schrik niet van de lijst, dat zijn gewoon alle mogelijke combinaties.
DOME zekering 15A, wat zit er allemaal op, of wat kan erop zitten:
-Auto antenna control relay and motor
-Clock
-Door warning light
-Door courtesy light (L+R)
-Door courtesy switch (L+R) (waarom deze apart genoemd is weet ik niet)
-Door key cylinder light
-Interior light control relay
-Ignition key cylinder light
-Personal light
-Radio
-Rear luggage compartment door courtesy switch
-Rear luggage compartment light
-Rear woofer amplifier
-Seat belt warning relay
-Stereo component amplifier
-Theft deterrent ECU
Er is ook een zekering met de veelzeggende naam RAD&CIG (Radio & Cigarette lighter) welke ook 15A is. Verwarrend, maar het blijkt dat de MR2's voor alleen de US en Canadese markt de radio met CD speler via de DOME hebben gevoed. Anders gaat dat via de RAD&CIG, die via de ACC stand van de sleutel is geschakeld. Vreemd allemaal.
Duidelijk is, dat je probleem zich waarschijnlijk bevind in de cockpit.
Succes, ErikV
Ik heb er eens even de boeken bijgepakt. Schrik niet van de lijst, dat zijn gewoon alle mogelijke combinaties.
DOME zekering 15A, wat zit er allemaal op, of wat kan erop zitten:
-Auto antenna control relay and motor
-Clock
-Door warning light
-Door courtesy light (L+R)
-Door courtesy switch (L+R) (waarom deze apart genoemd is weet ik niet)
-Door key cylinder light
-Interior light control relay
-Ignition key cylinder light
-Personal light
-Radio
-Rear luggage compartment door courtesy switch
-Rear luggage compartment light
-Rear woofer amplifier
-Seat belt warning relay
-Stereo component amplifier
-Theft deterrent ECU
Er is ook een zekering met de veelzeggende naam RAD&CIG (Radio & Cigarette lighter) welke ook 15A is. Verwarrend, maar het blijkt dat de MR2's voor alleen de US en Canadese markt de radio met CD speler via de DOME hebben gevoed. Anders gaat dat via de RAD&CIG, die via de ACC stand van de sleutel is geschakeld. Vreemd allemaal.
Duidelijk is, dat je probleem zich waarschijnlijk bevind in de cockpit.
Succes, ErikV
- dooierick
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1486
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:51
- Type MR2: AW11
het probleem is op gelost
der was een losse draad die van mijn dynamo nergens heen ging ik dacht dat het een aarde was dus had hem op het schutbord vast gemaakt die maakte kortsluiting was uit eindelijk de draad die zorgt dat de dynamo je accu oplaad
ben net klaar met het inbouwen van een gen 2 turbo vandaar dat ik tegen dit aanliep maar het is nu weer gemaakt net eerste ritje gemaakt en dat bevalt bijzonder goed
maar bedankt voor de reacties
der was een losse draad die van mijn dynamo nergens heen ging ik dacht dat het een aarde was dus had hem op het schutbord vast gemaakt die maakte kortsluiting was uit eindelijk de draad die zorgt dat de dynamo je accu oplaad
ben net klaar met het inbouwen van een gen 2 turbo vandaar dat ik tegen dit aanliep maar het is nu weer gemaakt net eerste ritje gemaakt en dat bevalt bijzonder goed
maar bedankt voor de reacties
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik had het kunnen weten.... een turbo....
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 684
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10