2.2
Moderator: Pieten
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2186
- Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
- Type MR2: AW11
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2186
- Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
- Type MR2: AW11
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
base86 schreef:Durf niet met 100% zekerheid te zeggen.
maar verschil tussen een JAP turbo en US turbo (20pk) ligt grotendeels aan de 2e cat die een US wel heeft en een JAP niet...
Durf niet te zeggen hoe het bij 2.2 is
Naast het feit dat een US een andere turbo en ecu heeft en misschien nog een extra katje..
![Tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
- Type MR2: AW11
katje
Mr Thimo schreef:ik heb begrepen dat er in een 2.2L blok de catalysator in het spruitstuk zit..
scheelt het veel vermogen als je er een leeg spruitstuk in zet? (v/d sloop ofzo)
Kat er af gooien bij een 2.2 scheelt behoorlijk, vooral op hoger toerengebied.
Als je auto oud genoeg is heb hje geen katalysator meer nodig voor de APK.
gewoon spruitstuk met kat er afhalen, leeg rammen en weer monteren;D
bonus: diepere brom bij stationair........
J;D hn / Quadc@msix
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-