Dyno meeting het vervolg....
Moderator: Pieten
Dyno meeting het vervolg....
Van verschillende kanten is er weer vraag naar een dyno meeting. Is het hier ook nog animo voor?
Er zijn in ieder geval al 3 aanmeldingen binnen.
De geplande datum is zaterdag 5 april.
JPMR2
Er zijn in ieder geval al 3 aanmeldingen binnen.
De geplande datum is zaterdag 5 april.
JPMR2
- base86
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 400
- Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
TRD2000 schreef:Kan ik ook langkomen om gewoon te kijken en een praatje te maken en wat meer mensen te leren kennen en natuurlijk al die mooie wagens te bekijken.
Groeten
TRD2000 (wim)
ps mijn clio heeft zoweinig kracht dat ik de bank wss niet in beweging zou krijgen:D
Tuurlijk! hoe meer zielen hoe meer vreugd! Heeft Doc. Rob vorige keer ook gedaan!
Hier animo, ik wil graag weten wat het verschil is met en zonder de superchips zie ook dit topic :
http://www.mr2club.nl/forum/showthread.php?t=4683
http://www.mr2club.nl/forum/showthread.php?t=4683
Geinteresseerd:
Base86
Drake
Roland
Dit is het topic van de vorige keer... Maar ik weet natuurlijk niet of alles hetzelfde is gebleven qua prijs en voorwaarden...
http://www.mr2club.nl/forum/showthread. ... ynomeeting
Base86
Drake
Roland
Dit is het topic van de vorige keer... Maar ik weet natuurlijk niet of alles hetzelfde is gebleven qua prijs en voorwaarden...
http://www.mr2club.nl/forum/showthread. ... ynomeeting
Drake schreef:Hier animo, ik wil graag weten wat het verschil is met en zonder de superchips zie ook dit topic :
http://www.mr2club.nl/forum/showthread.php?t=4683
Kijk maar even naar mijn resultaten. Ik heb runs gedaan met en zonder die chip. En zonder is beter, in mijn geval.
http://81.4.88.28/~mr2club/forum/showthread.php?t=4051
Mhh ik ben er al achter dat het dus maar 4 draden heeft, eerdaags eens nakijken of ik ze makkelijk los kan halen en eventueel een stekker erop kan zetten, en dan voor de gein maar eens testen of het helpt of juist tegenwerkt op een gen3 n/a
En anders komt er wel een smt-6 op, wat een echt piggybacksysteem is ipv van dit ding.
En anders komt er wel een smt-6 op, wat een echt piggybacksysteem is ipv van dit ding.
Drake schreef:mhh, het is dus echt gewoon een ignition retarder, hoe heb jij hem eraf gehaald? kwestie van draden volgen en weer terugzetten.
Zo ongeveer is ie er weer tussenuit gehaald.
Ding zat slechts aan drie draden verbonden. Voeding, dus plus 12V en 0V. Die waren afgetapt (t-split zal ik maar zeggen). Dus de draden naar de module afgeknipt en de stompjes afgeisoleerd.
De enige draad die echt onderbroken was, was die voor de ontsteking. De originele was doorgeknipt. Vervolgens was het deel van de ECU-uit op de ingang van de chip gezet. De uitgang van de chip zat dan weer op de draad die doorgaat naar de ontstekingsmodule. Dus twee keer knippen en de originele draden (makkelijk, kleurcode) weer aan elkaar gezet. Heb ik terplekke bij de dynobank gedaan. Vijf minuten werk. Thuis heb ik de ontstekingsdraad weer echt netjes in elkaar getwist en gesoldeerd. En ook hier goed isolatie eromheen.
Kind kan de was doen.