GT / GTS voor de turbo en G / G-Limited voor de N/A versie.
Was met de AW11 ook al zo, alleen daar waren er voor de N/A 3 uitvoeringen: S /G / G-Limited. En voor de Supercharger waren er 2: G / G-Limited.
G-Limited is een 2.0 GT-i hier, dus met 3S-GE motor.
De 2.0 n/a (net als de 2.2 n/a (de Carina/Camry motoren met nokkenassen die d.m.v. tankwielen elkaar aandreven) als 'dagelijkse motor' zonder toevoeging genoemd, de GT-i (de snellere Twin Cams dus) motoren kregen Si als benaming erbij in bepaalde uitingen) met de 3S-FE motor had geen toevoeging.
Slechts 1 keer eentje gezien, had ook geen achterspoiler trouwens.
De 2.2 had ook geen veerpootbrug/kruis in de motorruimte, volgens mij kon je die alleen krijgen op het SW20 chassis, en niet op het SW21 chassis (met 3S-FE en 5S-FE motoren).
Op het SW20 chassis was het altijd standaard op de turbo (GT / GTS), en optioneel op de 3S-GE (G / G-ltd / GT-i) versies (al was het vanaf een bepaalde datum geloof ik ook standaard - daarom vind ik het ook raar dat die Beams er geen heeft - misschien omdat het een Spider is?).
kun je toch eentje laten maken?
stelt niet zo heel veel voor.
Maar goed dat ik dit topic geopend heb!!!!!
we zijn weer een hoop teweten gekomen over de mr2!!
Niks mis mee, zo krijg je meer zicht van de techniek in de auto. Net zoals Spijeker de versnellingspook laat zien
Wel mooi als de technische oplossingen ook zichtbaar worden gemaakt.
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he?
of is het weer typisch gevalltje ...gemak dient de mens ...
leder afwerken .. of polijstn en in zicht .... pfff leder te veel werk .. doe maar polijsten ... net zo makkelijk .. zo gaat dat heh ..
ps .. Dennis .. in jou omgeving ikennen ze toch geen Spijeker ...? daar is het toch Spiekur ? ...was van de week toevallig in de buurt namelijk ...........
ziet er wel gaaf uit zo'n TRD kruis,
k heb er 2 van toyoline (k moet nog veel aan mijn motorruim doen) maar komt wel weer goed... eerst zien dat ik weer kan rijden