StandAlone
Moderator: Pieten
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
jep als je auto goed is ben je voor 500 wel klaar..
feit is gewoon, dyno time kost 200,- per uur, of je motor nou draaid of niet, dus als je ergens een storing hebt lopen de kosten op.. zorg dus dat je auto 100% zeker weten goed is.. en kom niet aan met gare bougiekabels/ bougies of iets dergelijks. dan kost het je alleen maar grof geld..
of je auto nou aan het eind van de dag 10% gemapt is of 100%, de tijd die hij op de dyno stond betaal je per uur.. 200 per uur dus.. en dat is in engeland ook zo 1998mr2.. voor 45 pond doen ze hem opn de straat mappen met het risico dat je met de trein terug kan..
bij veel tunings bedrijven krijg je wel prijs vermindering als het uit de hand loopt en er geen wachtrij staat bij de dyno..
feit is gewoon, dyno time kost 200,- per uur, of je motor nou draaid of niet, dus als je ergens een storing hebt lopen de kosten op.. zorg dus dat je auto 100% zeker weten goed is.. en kom niet aan met gare bougiekabels/ bougies of iets dergelijks. dan kost het je alleen maar grof geld..
of je auto nou aan het eind van de dag 10% gemapt is of 100%, de tijd die hij op de dyno stond betaal je per uur.. 200 per uur dus.. en dat is in engeland ook zo 1998mr2.. voor 45 pond doen ze hem opn de straat mappen met het risico dat je met de trein terug kan..
bij veel tunings bedrijven krijg je wel prijs vermindering als het uit de hand loopt en er geen wachtrij staat bij de dyno..
lijkt me duidelijk...frankie-turbo schreef:jep als je auto goed is ben je voor 500 wel klaar..
feit is gewoon, dyno time kost 200,- per uur, of je motor nou draaid of niet, dus als je ergens een storing hebt lopen de kosten op.. zorg dus dat je auto 100% zeker weten goed is.. en kom niet aan met gare bougiekabels/ bougies of iets dergelijks. dan kost het je alleen maar grof geld..
of je auto nou aan het eind van de dag 10% gemapt is of 100%, de tijd die hij op de dyno stond betaal je per uur.. 200 per uur dus.. en dat is in engeland ook zo 1998mr2.. voor 45 pond doen ze hem opn de straat mappen met het risico dat je met de trein terug kan..
bij veel tunings bedrijven krijg je wel prijs vermindering als het uit de hand loopt en er geen wachtrij staat bij de dyno..
Als je achteraf een storing krijgt en je hebt hem laten mappen in Engeland dan hang je mooi, kun je weer helemaal daar heen rijden. Mischien loopt de auto wel helemaal niet meer en moet je hem er heen transporteren en al dat gezijk meer.. Ik zou hem hier laten mappen er zijn genoeg jongens op het forum die er echt verstand van hebben en is het niet goed weet je bij wie je moet zijn. Dat spaart naar mijn weten al genoeg kosten.
- Timmo Wijker
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 989
- Lid geworden op: 14 jan 2008, 10:13
- Type MR2: AW11
Vind alleen maar
meer en meer ECU
adaptronic ook al van australië
wil je een ECU voor nl is dat KMS
Nederlands product.. Kun je dus altijd laten
afstellen..
Maar voor dat het zo ver is.. Zoek ik zelf het een beetje
uit hoe je moet mappen..
is te leren.. Als je naar weet hoe een motor werkt
mappen is te leren goed mappen zal een kunst zijn en ervarig hebben.
meer en meer ECU
adaptronic ook al van australië
wil je een ECU voor nl is dat KMS
Nederlands product.. Kun je dus altijd laten
afstellen..
Maar voor dat het zo ver is.. Zoek ik zelf het een beetje
uit hoe je moet mappen..
is te leren.. Als je naar weet hoe een motor werkt
mappen is te leren goed mappen zal een kunst zijn en ervarig hebben.
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
1998mr2 schreef:Maar voor dat het zo ver is.. Zoek ik zelf het een beetje
uit hoe je moet mappen..
is te leren.. Als je naar weet hoe een motor werkt
mappen is te leren goed mappen zal een kunst zijn en ervarig hebben.
Gewoon op Het Net opzoeken, alles wat daar staat klopt heb ik vernomen dus met die info kan je direkt zelf aan de gang gaan zou ik zeggen ervaring komt dan vanzelf
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3347
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Zelf mappen zou ik niet zomaar aan beginnen. Is wel leuk allemaal maar even paar waardes verkeerd invullen en je bent de sjaak. Waarom zou je je eigen auto kut willen mappen. Je wilt hem toch goed hebben staan? Heb je net 1500 euro uitgegeven aan een ECU om een half gare map zelf te maken. Kan je net zo goed standaard ECU gebruiken.1998mr2 schreef:Vind alleen maar
meer en meer ECU
adaptronic ook al van australië
wil je een ECU voor nl is dat KMS
Nederlands product.. Kun je dus altijd laten
afstellen..
Maar voor dat het zo ver is.. Zoek ik zelf het een beetje
uit hoe je moet mappen..
is te leren.. Als je naar weet hoe een motor werkt
mappen is te leren goed mappen zal een kunst zijn en ervarig hebben.
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Website:http://mymr2.nl/
Das mooi k*t, ik lees net op www.2012.com dat we er dan alleemaal aan gaan, neeeeeeeeeeeee. einde van de wereld, nou geniet er maar van die gen 4 nu het nog kan.
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
shenron schreef:Das mooi k*t, ik lees net op www.2012.com dat we er dan alleemaal aan gaan, neeeeeeeeeeeee. einde van de wereld, nou geniet er maar van die gen 4 nu het nog kan.
Mhhh waarschijnlijk is de wereld ook gemapped zonder ervaring....;D;D::)::)