Waarde 3.0V6 spyder rhd
Moderator: Pieten
Die 13 kg zul je niet direct merken denk ik, maar 55 kg verschil is toch alsof Hans in je engine bay Sateh zit te eten.... Wat dat doet voor de drivability weet ik nietSherwin schreef:wellicht, ik kan hier geen uitspraak over doen... Met mn 2zz is er zowat niks aan veranderd, het blok is ietsie zwaarder maar qua rijeigenschappen is er niet echt veel veranderd op het vermogen na.
gr Sherwin
1zz-fe 102 kg
2zz-ge 115 kg
1mz-fe 158 kg
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Creatief mee omgaan: gasinstallatie installeren en dankzij Hans's gasproduktie zal er dan veel economischer gereden kunnen wordenEl Butre schreef:Die 13 kg zul je niet direct merken denk ik, maar 55 kg verschil is toch alsof Hans in je engine bay Sateh zit te eten.... Wat dat doet voor de drivability weet ik niet
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
Oh oh oh! Laat die v6 maar zitten, 2zz-ge is al een stuk sneller enne turbo is natuurlijk nóg leuker! Niet dat mn '2tje niet snel genoeg is maar ik heb 't niet echt met een 3.0 spyder, daar vind ik de spyder te klein voor!
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89