Witte '97 er

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Edje, de mate waarin iemand liefhebber is, wordt niet gemeten aan de hand van hoeveel geld hij/zij heeft neergelegd bij aanschaf van zijn/haar mr2....

En een SW20 van €6500,- is ook niet gegarandeerd een rotte bak waar je nog eens €6500,- in moet investeren om 'm in goede conditie te krijgen....
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Prijzen en MR2's geeft altijd weer discussie. Dat is mooi natuurlijk, houdt het forum levendig. Maar je kan er volgens mij niks over zeggen. Het is maar net wat iemand ervoor over heeft. Iemand die geld te besteden heeft en een nette MR2 wil, heeft hierbij een mooie witte gevonden. Heb je een goed gevoel bij de prijs, betekent dit kopen, zo niet laat je hem staan.

Er zijn naar mijn mening weinig echt nette MR2's te vinden. Hier en daar een clublid. Kijk eens naar die van Henk, genoeg kilometers, maar in een staat waar je u tegen zegt. Kijk eens naar Hans zijn troeteldiertjes, die kwamen met regen niet eens buiten. En zo zijn er nog wel een aantal mensen waar je gerust de MR2 van kunt kopen zonder zorgen over de staat te hebben.

Kortom en nog steeds actueel; het is maar net wat de gek ervoor wil geven...
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Melle schreef:Prijzen en MR2's geeft altijd weer discussie. Dat is mooi natuurlijk, houdt het forum levendig. Maar je kan er volgens mij niks over zeggen. Het is maar net wat iemand ervoor over heeft. Iemand die geld te besteden heeft en een nette MR2 wil, heeft hierbij een mooie witte gevonden. Heb je een goed gevoel bij de prijs, betekent dit kopen, zo niet laat je hem staan.

Er zijn naar mijn mening weinig echt nette MR2's te vinden. Hier en daar een clublid. Kijk eens naar die van Henk, genoeg kilometers, maar in een staat waar je u tegen zegt. Kijk eens naar Hans zijn troeteldiertjes, die kwamen met regen niet eens buiten. En zo zijn er nog wel een aantal mensen waar je gerust de MR2 van kunt kopen zonder zorgen over de staat te hebben.

Kortom en nog steeds actueel; het is maar net wat de gek ervoor wil geven...
Daar ben ik het volledig mee eens.:dux-blij_thumb-up:
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Edje Turbo schreef:Vraag en aanbod....rijk mij eens 3 van dit soort sw20 in deze staat aan die te koop staan??...juist die zijn er niet...en dat maakt de prijs terecht. Ik zou zeggen geef de helft uit aan een sw20 en veel plezier mer andermans ellende....(of je legt de lat minder hoog dan ik doe). Ben overigens blij dat mijn mr2 een taxatie/ vervangingswaarde rapport heeft. Want anders zie ik niet in waarom een taxatierapport nut zou hebben met de visie van sommige hier. Ik heb teveel voorbeelden gezien en voorbij zien komen( lees o.a dit forum maar eens goed door) van gasten die er een kopen voor weinig en na 3 maanden met een lul smoesje weer van af willen...
Iedereen heeft zijn mening, prima maar om te roepen dat de prijs veel te hoog is zonder oog te hebben voor juist de zaken die er om doen bij de verkoop van een auto ....goedkoop is negen van de tien keer ook duurkoop en zeker bij auto's mr2 in het bijzonder. Ook een s2000 van honda koopr je vanaf 12.000 euro maar er zijn er ook die 10 mile meer kosten...tjee waar door komt dat toch....

Maar goed we zullen zien hoe snel deze mr2 verkocht is aan een liefhebber...net als diversen andere die boven de tien mile zijn verkocht.....volgen we ondertussen de andere diversen mr2
Die te koop staan ....zzw30 voor 4000 euro, en de rest...sw20 turbo voor 5000 etc...
Taxatie waarde is verzekeringstechnisch interessant klaar, je geld dat je er in hebt gestoken krijg je praktisch nooit terug bij verkoop , Denk dat Wim zijn Emmer een mooi voorbeeld is.

Ed, Zet deze witte tegen over die van Wim en kijk dan wat Wim voor zijn emmer kan krijgen. Is die 97er dan nog echt €13.000 waard?
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Zoek eens iemand op die een vergelijkbare als deze witte heeft en kijk of je die hem voor de helft wegdoet ?

Zoek uberhaupt maar eens een onverknutselde MR2 van dat bouwjaar op.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

flip schreef:als ik deze vergelijk met die van Justin,
is de vraagprijs volledig terecht, en ben ik het volledig met ed eens

Justin zijn MR2 is natuurlijk 3 jaar nieuwer (en 2 jaar geleden gekocht, dus eigenlijk hebben we het over 5(!) jaar leeftijdsverschil), had toen driekwart van de kmst van de witte gereden en dat voor een vergelijkbaar prijskaartje, mist alleen het NL kenteken.;)

Die 7.000 euro waar ik naar refereer (wie zegt dat deze niet afgetrapt is? Een dealer onderhouden auto met redelijke kmstand kan júist in die weinige kms misbruikt zijn) is al een prijs van wat de gek ervoor geeft, maar er zijn altijd mensen die zelfs buiten dat kader opereren.;D Stel iemand koopt deze en wil hem over twee jaar elders inruilen, dan moet je met een serieuze afschrijving rekening houden. Zelfs de helft is dan niet meer realistisch.

Vergeet ook de huidige markt niet en veel MR2's, hoe mooi ze ook zijn, zitten toch in de ramsjhoek. Zelfs de Spyder is met weinig kms en jaren nieuwer voor veel minder te vinden.:) Genoeg voorbeelden van 2004/2005 exemplaren op dit forum te vinden en dat is al een paar jaar geleden vaak.:X

Mooie, Nederlandse exemplaren met dealerhistorie zijn af en toe wel te vinden. Een paar maanden geleden nog een 1992 met iets meer dan een tonnetje, is voor rond de 3.000 euro verkocht.

Loopt hier op het forum en ik had een (door de verkoper uitgestelde) afspraak staan, toen kon het blijkbaar toch ook eerder, aangezien hij een paar dagen daarvoor verkocht is. Is goed terechtgekomen. Was voor mij even een MR2 voor een paar jaar geweest (investering goed en stabiel) maximaal om erbij te houden.

Deze MY97 spreekt mij heel erg aan, maar zelfs als ik realistisch denk, is 7 mille eigenlijk al te gek, maar zie er inderdaad maar eens te vinden als hij echt zo'n toppertje is. Als iemand deze voor dat geld koopt, kun je qua taxatiewaarde hier niet om heen, wel is er kans dat er na een x aantal jaar een afschrijving plaatsvind of de markt/zeldzaamheid moet dusdanig aantrekken. Kwestie van geduld.

Denk aan de zilveren MY97 die een tijdje van Rik Lange geweest is, weinig kms )1e eigenaar) en járen geleden voor minder verkocht dan deze en het kan al best eens 6 jaar geleden zijn of langer... (en door hem later voor bijna dit geld aangeboden en met moeite verkocht) en enkele jaren geleden zijn er een aantal '98-ers (toen de markt nog redelijk was!) voor minder geld met niet al te veel kms.

Of de dealer probeert het gewoon of heeft een vergissing gemaakt om hem voor 10.000 euro in te ruilen.

Voor dit geld is het een overpriced geval. Voor een paar duizend euro meer koop je een Nederlandse 2001 S2000 met minder kms en volledige historie (o.k. prijs is scherp) en een S2000 betreft toch een andere klasse dan een MR2, nog altijd stevig in de markt en qua nieuwprijs ook niet vergelijkbaar natuurlijk.

Normaliter zijn ze in deze prijscategorie of RHD of hebben 250.000 km gereden van de eerste jaargangen.

In Duitsland hadden ze het er wel voor kunnen vragen, gezien de prijzen waarbij ze het daar nu proberen.::)

Een klant van me heeft een prachtige 1993 turquoise staan met een tonnetje erop, Nederlands, historie, maar ook wat puntjes. Hij weet dat zijn vraagprijs van 6.500 te gek is, maar probeert het gewoon en bij een goed bod, mag hij zeker gaan.

Er is al serieus belangstelling geweest, maar blijkbaar niet genoeg.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Het blijft een leuke discussie, maar sommigen vragen gewoon bovenmatige prijzen.
Zit je budgetloos te zoeken en wil je gewoon de beste die je kunt vinden, gewoon doen, alleen moet je hem wel houden en niet over een paar jaar weer weg proberen te doen, dat kan weleens wat lastiger zijn.

Velen denken goud in handen te hebben, maar zie het ervoor te krijgen.:)

Een MR2 is natuurlijk geen Ferrari waarbij je flink leeg kan lopen als je voor een exemplaar gaat die 25% minder kost (en je 50% meer kost uiteindelijk).

Best kans dat ze denken dat er een (zakelijke) youngtimerliefhebber op af komt, in die categorie zitten een aantal bedrijven die auto's voor veel geld verkopen.

Een klant van me kocht een prachtige Volvo 760 Turbo met 17.000 km voor bijna 20 mille bij een specialist. Overpriced? Zeker, maar hij wilde hem hebben en zijn net zo prachtige 760 V6 (met weinig kms, maar niet zo extreem) kon hij niet inruilen en is zelf verkocht voor 8 mille ofzo...

Verzekerde waarde? Een stuk lager... gewoon realistisch en om de premie behapbaar te houden. Nu is hij weer terug waar hij vandaan kwam... is nu een 780 voor in de plaats gekomen, ook voor een best wel stevige prijs (25 mille), maar er zijn mensen die het er voor over hebben.


Dat is de gok van de dealer in Woerden. Ik gun het ze van harte en als dit de waarde van mooie MR2's meetrekt, prima!
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ewoud schreef:Edje, de mate waarin iemand liefhebber is, wordt niet gemeten aan de hand van hoeveel geld hij/zij heeft neergelegd bij aanschaf van zijn/haar mr2....

En een SW20 van €6500,- is ook niet gegarandeerd een rotte bak waar je nog eens €6500,- in moet investeren om 'm in goede conditie te krijgen....

Klopt, dan zit je al in de hoogste prijscategorie normaliter.

Gemiddelde nette exemplaren met kms doen 2.000 euro, soms iets meer. Uitschieters zitten boven de 3. Barrels minder dan 1.500.

Belastingvrij worden ze helaas toch niet meer (snel), ook niet fiscaal vriendelijk...
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Volgens mij was er vorig jaar (of was het al het jaar er voor ?) iemand die toch zijn SW20 op het forum te koop zette voor € 19.000....

Dman, wie was dat nu toch nog maar....::)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Leuk onderwerp, prijs zegt niets of je liefhebber bent dat klopt. Wat ik tot nu in die 15 jaar mr2 land gezien heb zowel zelf als leden door de jaren heen, dat een orginele mr2 welke dus niet over gespoten en verbouwd is etc, gewoon steeds zeldzamer wordt en dat de prijs ten goede komt. Dit ook omdat er door de leeftijd steeds meer rommel te koop is, en ook de leeftijdsgroep naar benden gaat. Vroeger kocht men een golf van 1000 euro en nu voor 1500 euro een mr2. Niks mis mee dat de doelgroep jonger wordt...dat brengt de gem. Leeftijd van de rest mooi naar beneden...;D maar je ziet vaak dat de mr2 na 3 maanden de deur uit moet omdat er van alles mis mee is. Tuurlijk je kunt geluk hebben met een mr2 van 1500 euro maar de die kans is kleiner bij bedragen die veel hoger liggen. Bouwjaar maakt voor de handel in sw20 geen bal meer uit, zijn allemaal afgeschreven...de staat van de auto, km, orgineel nl, goed onderhouden,etc dat bepaald te prijs. Prima dat je honda s2000 geweldig vindt maar ook daar is enorm prijsverschil te zien, nu kun je daar nog terug vallen op redelijk jonge auto, maar over een paar jaar krijg je daar zelfde te zien als bij sw20 verwacht ik....ook die eerste s2000 tot aan 2003 moet je eigenlijk niet hebben ivm upgrades..
Ik lees ook veel in de posten van sommige van jullie over afschrijving, waarde vast, geld opbrengen, etc...
Ik rij mr2 niet met de illusie dat hij mij geld oplevert bij verkoop, ook niet dat het me weing kost hoe goed ook onderhouden, ik rij hem omdat ik fan ben van de mr2. Daarom heb ik er het geld van een s2000 aanschaf ingestopt om hem nog zeker nog 10 jaar te kunnen rijden op mijn manier als een haast nieuwe mede zelf opgebouwde mr2.
Verstandige keus? Voor mij wel, geniet ervan als ik hem poets, als ik rij, etc. Slim op basis van andere zaken, absoluut niet...maar maakt me ook niet uit hij is niet te koop hij is uniek voor mij vol met emotie. Een s2000 honda is zeker leuk, maar voor mij lang niet zo leuk en orgineel als een mr2, maar dat is smaak. Even terug naar verzekering....ik heb mijn verzekering en taxatie dus aangepast op vervangingswaarde...want je begrijpt dat de vervangingswaarde van mijn hobby project met facturen iets hoger ligt dan een gemidelde sw20 waard schijnt te zijn... en 3.000 euro voor een goede mr2 marco? Wat zijn de kaders bij jou dan voor goed? Apk erop is dat goed? Verschillende dikte sierstrips zoals bij de jouwe? Daarom komen we met elkaar nooit uit deze discussie wat ook niet erg is, want ik weet dat mijn lat erg hoog ligt, soms te hoog ik weet het..heb weer iets nieuws op het oog maar slaat nergens op als ik het ga doen...durf het willie hermans niet eens voor te leggen.....:::|
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Als ik jou was zou ik het ook aan Linda voorleggen, en niet aan Willie...;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Even dat van die sierstrip uitleggen, om misopvatting te voorkomen. Je hebt dikke sierstrips voor een sw20 en je hebt de japanse platte sierstrips. Aangezien ik allemaal nieuwe strips nodig had rondom om het echt strak te laten worden de restauratie zijn ze bij mij allemaal nieuw wat een godsvermogen kost....toevallig hadden marco en ik in duitsland op een meeting contact en zag ik dat hij een dikke achterstrip boven de luchthapper had zitten, en de rest dunne strips of andersom...we hadden het erover en hij gaf aan heb er nog wel een liggen maar maakt me niet zoveel uit, valt eigenlijk niemand op..misschien wissel ik hem nog eens.....
Ik zei de gek stoor me daar dan dus wel aan en mij valt dat dan weer wel op.....dat zou bij mijn mr2 niet zo mogen zijn..en ja dat kost het maar geld maar die dunne strip komt erop ...en wel meteen...haha

Even iets anders..wat mag een goede aw11 dan kosten, opbrengen? En met goed bedoel ik dus geen dichtgesmeerd model..maar met nieuwe achterschermen, of echt orgineel aantoonbaar, etc, etc..

Ik denk dat als je aw11 hier aan voldoet, en er een net 4age blokje in ligt wat geen olie boot is, je tussen de 6 en 10 duizend euro mag kosten. Nu niet roepen dat je daar ook een zw30 voor koopt....dat weten we wel maar dat is de discussie niet...want voor 10k haal ik ook een s2000 op in apeldoorn.....wat? Is iets mis met apeldoorn dan? Mooie plaats in gelderland niks mis mee hoor.::)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Een goede AW11, faceliftmodelletje, met kilometers net boven een ton wordt door Marco getaxeerd op zo'n 7.500 euro en mag dan te koop staan voor zo'n 5.000 euro...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
MR2lars
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:37

Bericht door MR2lars »

@ Edje: Je mag mijn ex-Louwmanbarrel met APK zonder roest, zonder olieverbuik en zonder (herstelde) schade altijd een keer bekijken tijdens een meeting ...oh ja en de sierstrips hebben allemaal dezelfde dikte.
Over wat een auto waard is kan je inderdaad oneindig twisten en ik zou zelf mijn MR2 nooit wegdoen voor het bedrag wat ik er voor heb betaald. Ik denk alleen niet dat je iets kan ridiculiseren wat je nog nooit hebt gezien.
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Klopt lars mee eens. Ik heb er inmiddels wel veel gezien...en er zal best eens een goede voor weing bij zitten maar ik heb een nadeel dat is mijn eigen complexheid....;D en dat ik een soort van stage heb gelopen van 2 jaar bij de dokter..haha

Echte mooie sprookjes in mr2 land zoals het verhaal van de supercharger in top staat van erik v kom je zelden tegen.....dat sprookje was denk ik meer dan 3 of 5 duizend euro.....veel te duur dus..zinloos...gelukkig weet erik het wel op waarde te schatten...ben benieuwd wat de taxatie doet...zal wel een stuk onder de aanschaf prijs liggen, maar ook hier zeg ik...laat me er nog 2 zo te koop zien wereldwijd...?? Leuk topic toch.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Leuke discussie.

Alles naar waarde bij een taxatie (is een heel ander verhaal), exoten krijgen wat ze toe komt.;) Daar staat een stukje 'onvervangbaarheid' tegenover. In geval van extra investeringen: komt er nooit meer uit, ook maar deels in een taxatiewaarde (of je moet tegen herbouwwaarde verzekeren), wie 1+1 doet en er gebeurt iets... krijg je een verhaal van bovenmatigheid en krijg je de deksel op je neus, ook al betaal je jarenlang de premie over die waarde.

Daar is men tegenwoordig heel scherp op nu de resultaten eerder negatief zijn dan positief in de autoverzekeringswereld.

Als ik naar deze witte kijk.... en ik kijk naar mijn eigen aankooptraject in 1999, ging (en ga ik) altijd voor de beste die er te koop staat in alle redelijkheid.

Dit was toevallig de duurste die toen lange tijd te koop stond (zat in de vraagprijs plm. 9.000 tussen het gros van het geïmporteerde spul, maar ook Nederlanders die te vinden waren zonder in extreme kmstanden te vallen).

Volledige dealerhistorie, origineel Nederlands, eens wat anders dan het eeuwige crimson red, etc. Toen 9 jaar oud, 084.488 km (wat al jaren rijden verschil is met de advertentie MR2), ook bij Toyotadealer, ook wit, voorzien van leuke extra's (en origineel erbij).

Zelfs de toenmalige vraagprijs (7 jaar nieuwer, 15.000 km minder) lag pakweg 1.500 euro lager dan deze rijklaar zou zijn en de uiteindelijke prijs (geen inruil, garantie inkorten i.v.m. afstand) lag daar nog een paar duizend onder.

Zie je het absurde? En toen waren de echte toppertjes al net zo zeldzaam.;)

Als ze de vraagprijs bijvoorbeeld op € 8.950 gezet zouden hebben, is het nog erg pittig, maar verklaarbaar richting een diehard fan. 13.500 is gewoon absurd op dit moment, misschien over 5 jaar?

Toen ik drie jaar geleden naar de S2000 zocht, ging ik ook voor het best haalbare in alle redelijkheid. In eerste instantie voor een upgrade 2002 model met complete historie (of eentje van 1999/2000 die alle terugroepacties gehad had i.v.m. de klassiekerverzekering mogelijkheid) en na diverse exemplaren die toen een kleine 20 mille waren tot iets er boven waar de ideale match niet tussen zat, verder gaan kijken en loop je tegen een exemplaar aan van 4 jaar oud met 37.000 km bijna 'om de hoek', waarbij de 1e eigenaar hem wil verkopen i.v.m. een bestelling van een boot. En er was vér over de grenzen gezocht!

Dat is ook gelijk de reden dat er aan de MR2 geen bijzondere dingen meer gaan gebeuren. Toen was er een soort van globaal idee van wat er nog ging gebeuren, eerst de techniek, daarna de buitenkant, waar al veel (reserve) onderdelen voor aanwezig zijn (nieuwe dak/T-Bar rubbers, nw. achterlichten, betere bestuurdersportier, tapijt, dashboardkastje, nieuw bekleden lederen stoelen (inmiddels verkocht), etc.), dat is allemaal komen te vervallen. Misschien op langere termijn.

Was een stukje perfectioneren, wat - gezien veel reacties van mensen - totaal overbodig was en is, maar meer een eigen ietwat ziekelijke perfectie bleek te zijn. Nu is het gewoon een kwestie van bijhouden en zien wat de toekomst brengt. Je kunt je geld maar één keer uitgeven en dat is al (erg ruimschoots) gedaan.

Eerst de techniek foutloos krijgen van het najaar (neerzetten in Andel) en mogelijk dan weer de grens over.

De S2000 gaat alvast niet meer weg en deze zal mogelijk (ja, die perfectionering...) eerder een spuitbeurt krijgen (steenslag...onafwendbaar bij buitenlandse bergritjes) dan de MR2.

Ben je van plan om een eigen MR2 grof te restaureren en deze witte ís in 95% mint condition (eerst maar eens zien...), zou het een alternatief kunnen zijn, waarbij je het echt voor jezelf moet doen en voor langere tijd.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Green Goblin schreef:Volgens mij was er vorig jaar (of was het al het jaar er voor ?) iemand die toch zijn SW20 op het forum te koop zette voor € 19.000....

Dman, wie was dat nu toch nog maar....::)

:lach: :lach: :lach: :lach: Hoe graag we het ook zouden willen, krijgen doen we het niet.::)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
SirhC
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 02 jan 2007, 02:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door SirhC »

Even ter vergelijking. Ik heb een 94'er gekocht voor 3.000 met historie/onderhoud van 1999 tot aan April dit jaar bij dezelfde Toyota dealer, is echt een heel boekwerk :)

Alleen de lak heeft wat aandacht nodig, voor de rest goed en origineel!
Gebruikersavatar
MR2lars
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:37

Bericht door MR2lars »

Dit blijven inderdaad de leuke "talking gasoline" topics ;D Heb voordat ik deze kocht een aantal gezien en die waren inderdaad niet best. Gezien het huidige economische klimaat denk ik ook dat het aantal emmertjes nog behoorlijk zal uitdunnen (los van het feit dat Japanse auto 's sowieso worden ondergewaardeerd hier....een Fiat X 1/9 lijkt bijvoorbeeld al voor meer weg gaan dan een AW11)
Mr2lover2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 144
Lid geworden op: 24 mei 2012, 15:18

Bericht door Mr2lover2 »

Steek alle mr2 is de fik.. Hou er 10 heel
Moët je kijken wat er met de prijzen Gebeurt
Plaats reactie