Ik vind het gruwelijk... dan wel met ronde lensen erin... Xenon... lijkt de auto wat nieuwer door... vind ik... Echt mooi.... alleen nu nog iemand vinden die laat zien hoe ze gemaakt worden!!!
Ik verkies zelf ook Revision 6 met twee Xenon lampen. Kost wel vrij veel maar dan heb je toch een oplossing die het meeste bij het karakter van de wagen past en dus niet teveel naar tuning schreeuwt.
Vind 't niet mooi. Ff puntje van aandacht:
Gewicht in de neus van de MR2 is cruciaal! Dus als je je zware
lampen vervangt door lichte, moet dit dan niet gecompenseerd worden?
Of maakt zo weinig gewicht niet uit?
Meer downforce creeren door border motorkap met relocation kit Of een lippie monteren. Maar ik ben niet zo'n kei in natuurkunde dus ik weet niet of die genoeg helpt
lip werkt zeker wel...border neus doet weinig goeds...ook met relocatie kit want de lucht doorlaten zijn simpel weg te klein...er zal zelfs meer lift onstaan omdat de luchtstroom zich "ophoopt". dit kan je wel voorkomen door de bodemplaat gewoon open te houden...dan win je wel een klein beetje ....
Maar ik zal jullie laten zien hoe je echt mooie flushmounts kan maken op de mr2 en hoe je veel downforce kan creeren als mijn nieuwe mr2 klaar is.... Dus geduld hebben
En dat is het nu juist...ik hem niet zo veel geduld haha Gelukkig heeft iedereen een andere smaak.... Ik houd wel van iets aparts.. dus dit past wel in het straatje...
Ga wel aan de knutsel... als iemand nog toevallig foto's op het web vindt hoe ze het maken houd ik me aanbevolen
hydraMR2 schreef:lip werkt zeker wel...border neus doet weinig goeds...ook met relocatie kit want de lucht doorlaten zijn simpel weg te klein...er zal zelfs meer lift onstaan omdat de luchtstroom zich "ophoopt". dit kan je wel voorkomen door de bodemplaat gewoon open te houden...dan win je wel een klein beetje ....
Maar ik zal jullie laten zien hoe je echt mooie flushmounts kan maken op de mr2 en hoe je veel downforce kan creeren als mijn nieuwe mr2 klaar is.... Dus geduld hebben
Ben benieuwd! Zie je morgen
werken speed flaps dan niet?? of is dat weer voor wat anders?
Heb je der een foto van? Met logisch redeneren kom je meestal een heel eind!
johnwoo schreef:Zolang de klaplampen omlaag blijven, zijn ze mooier dan welke flushmount dan ook imo
En in de nacht vallen ze toch niet zo erg op
Daarom zijn die low-rise headlight eigenlijk toch wel de beste oplossing alleen vind ik die ronde lampen daarin niet zo mooi en zijn ze redelijk $$ laatst zag ik iemand hier op de club die low-rise verkocht voor niet zo veel geld en ze waren ook nog eens mooier dan die van roguesystems ook