Pagina 3 van 3

Geplaatst: 22 mar 2007, 19:28
door Mr2-wouter
Heb je ook al een boostmeter in je auto? Want je kunt geen MBC inbouwen als je geen boostmeter hebt!!

0.9 bar of 1.0 bar. Maar omdat uit te vogelen moet je dus maar even een Boostmeter erin doen ;)

Geplaatst: 22 mar 2007, 19:29
door Mr2-wouter
Btw! Als ik me oto weer thuis heb kom ik maar eens even langs. Je woont hier kwartier vandaan en ik heb je nog nooit gezien ;D

Geplaatst: 22 mar 2007, 19:35
door xplorer
ik heb laatst een blitz dual turbotimer ingebouwd en is dus gelijk een boostmeter..0,9 of 1,0 is we weinig :-/ ik rij nu al meer als 0,86 (daar slaat de fuel cut erin).
Waar woon je dan? het is altijd leuk om even bij te buurten ;D

Geplaatst: 23 mar 2007, 10:49
door xplorer
ik heb straks de stekker van die sensor losgehaald maar hij heeft nog altijd hetzelfde probleem??? snap er geen zak van :boos: hij springt er nog altijd in... maar het is inderdaad wel zo dat zodra hij daarna overdruk krijgt hij gelijk weer geen vermogen meer heeft en dat lampie weer gaat branden.

Geplaatst: 23 mar 2007, 13:57
door Mr2-wouter
xplorer schreef:ik heb laatst een blitz dual turbotimer ingebouwd en is dus gelijk een boostmeter..0,9 of 1,0 is we weinig :-/ ik rij nu al meer als 0,86 (daar slaat de fuel cut erin).
Waar woon je dan? het is altijd leuk om even bij te buurten ;D

Je hebt verder geen mods toch? Dan lijkt het me verstandig om gewoon de standaard boost aan te houden. Je kunt hem wel gewoon omhoog schroeven maar of het dan lang heel blijft weet ik niet.

Kom uit Roermond ;) Je rijd maar een stukkie met mij mee als ik bij jou ben. kun je zien of je het waard vind om wat geld in mods te steken ;)

Geplaatst: 23 mar 2007, 14:09
door xplorer
haha lijkt me een god plan..ik hoor het wel als je tijd hebt :D

Geplaatst: 23 mar 2007, 16:34
door The Honda Kit
stekker of slang er af ? .. normaal haal je alleen de slang er af en laat je de stekker er op , anders krijg je weer zo'n super flauwe foutmelding ...

Geplaatst: 23 mar 2007, 19:11
door xplorer
hmmm ok dan zal dat nu waarschijnlijk het probleem zijn...ik heb de stekker ervanaf gehaald..enkel is het probleem wel precies hetzelfde als daarvoor...

Geplaatst: 26 mar 2007, 23:52
door MR2oost
bedankt vorr alle reacties.

Ik heb nu de motor eruit. Was wel een hels karwei maar het ging. Had alles 2 weken van tevoren ingespoten met kruipolie. Er is niets afgeknapt maar het zat allemaal wel vast.
Ga 1 april naar Jap auto festival en hoop daar een van jullie te spreken om toch weer wat wijzer te worden. Ik red het niet om zelf te komen met auto. Volgende meeting moet het maar gebeuren.

Ik weet niet of Johnwoo naar assen gaat? Maar als je er heen gaat kun je dan zo'n Billwot FCD in elkaar solderen. Laat maar weten wat je er voor hebben moet.

Ik zet binnenkort wel even wat foto's op internet. Van de motor die ik net uit de MR2 heb gehaald. Ik vraag me af of het een gen 2 is. Waaraan kun je dat trouwens zien? Gen1, Gen 2, Gen3.
Ik zal ook een foto van de computer maken de kenners kunnen me dan hoogwaarschijnlijk wel zeggen om wat voor computer het gaat.

Die XSpower spruitstuk waarom niet monteren? Kan toch geen kwaad? Of scheurt hij door warmte alle kanten uit?

groeten, Henk

Geplaatst: 27 mar 2007, 06:45
door The Honda Kit
ti's een gen2 zeg ik ... en dat zonder foto ;D

is geen xs-mani voor gen3 namelijk ;)