Fermr2 Sw20 92

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Fermr2 schreef:vraagje. Gaat de auto meer verbruiken met een Skytune demper?
Greets Fer
Nee. Met een goede ontsteking loopt Jeroen's MR2 gemiddeld 1 :12,6.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 473
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:33
Type MR2: AW11

Bericht door Fermr2 »

Surferdude schreef:Nee. Met een goede ontsteking loopt Jeroen's MR2 gemiddeld 1 :12,6.

Okay, thanks
das nog redelijk. Maar goed dat moet bij mij nog blijken
mag

Bericht door mag »

heb hetzelfde verbruik met ook 1 skytune eronder ;D
jrb

Bericht door jrb »

1:12,6 :::|
dat red ik echt niet:'(
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ik zelf ook niet, maar dat schijnt te komen door de carterontluchter. Op de rit naar St.Tropez zijn we met 4 MR2's gelijk opgereden en ik reed het duurste..:(

Maar binnenkort komt er een grote beurt aan, eens zien wat dat opleverd.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
jrb

Bericht door jrb »

jij hebt toch ook een externe ontluchting?
als het goed is moet dat juist positief zijn.

nu moet ik wel zegen dat ik toe ben aan en paar nieuwe bougie kabels enz dit zal welicht helpen.
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Wat bedoel je met "externe ontluchting"?

De carterontluchting of een openlucht filter?

Ik heb beide.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
jrb

Bericht door jrb »

nee ik bedoel echt die losse carterontluchting. niet je open filter.
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 473
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:33
Type MR2: AW11

Bericht door Fermr2 »

Surferdude schreef:Ik zelf ook niet, maar dat schijnt te komen door de carterontluchter. Op de rit naar St.Tropez zijn we met 4 MR2's gelijk opgereden en ik reed het duurste..:(

Maar binnenkort komt er een grote beurt aan, eens zien wat dat opleverd.

Rit naar St.Tropz, dat lijkt me een gave trip 8)
Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

die auto ziet er vet strak uit... en dan ook echt alles. incl. motor...

goed gedaan...

keep it up


Timo
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Ziet er heel netjes uit hoor! Hulde! Ook wel een aparte kleur moet ik zeggen. Ga je in het interieur ook nog het een en ander aanpassen?
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 473
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:33
Type MR2: AW11

Bericht door Fermr2 »

masterpivo schreef:Ziet er heel netjes uit hoor! Hulde! Ook wel een aparte kleur moet ik zeggen. Ga je in het interieur ook nog het een en ander aanpassen?

Bedankt! Ben best blij met mn kleur:) .
Ik ben persoonlijk niet van kleurtjes aan het plastic geven en traanplaten. Maar wat ik wel en ga veranderen is het opnieuw bekleden van mijn stuurwiel, kan via de Toyotadealer ( via ons dus;)).
Beige interieur vind ik super mooi in de mr2, maar te kostbaar voor me op dit moment. De pookknop was ook op en nu bijna dezelfde pook maar dan van MOMO. Misschien wel instaplijsten met MR2 erop.
Audio komt ook nog, maar wil goed geluid niet te overdreven show gedoe:)

Greets Fer!
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

"developed by Van Ekris"

Das niet toevallig de BMW garage in Veenendaal hè? Als dat zo is ben ik eergister nog daar geweest ::) Ben momenteel in Houten, maar kan niet zomaar even weg helaas :P
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Zie het al, was vergeten dat je gewoon bij toyota werkte 8) Anyways... very nice geworden!
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 473
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:33
Type MR2: AW11

Bericht door Fermr2 »

Mr2-wouter schreef:"developed by Van Ekris"

Das niet toevallig de BMW garage in Veenendaal hè? Als dat zo is ben ik eergister nog daar geweest ::) Ben momenteel in Houten, maar kan niet zomaar even weg helaas :P

Ha nee, is wel familie maar dit is van de Toyota kant (i like ;D )
Wij zitten in Maarssen en nieuwbouw Mijdrecht.
Leuk he die sticker, vond het wel vet, maar ik heb hem daar ook opgebouwd dus klopt wel die zin;) .

Greets Fer!
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Hey, ziet er echt supermooi uit!

Ik denk dat hij met 94+ achterlichten (en daar kan jij vast makkelijk aan komen) nog wel mooier zal zijn!

In ieder geval echt een supermooie! Alleen vraag ik mij af of je ooit al die investeringen eruit zal gaan halen.. dit zal toch wel een aardige cent gekost hebben!
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 473
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:33
Type MR2: AW11

Bericht door Fermr2 »

;D
Christopher schreef:Hey, ziet er echt supermooi uit!

Ik denk dat hij met 94+ achterlichten (en daar kan jij vast makkelijk aan komen) nog wel mooier zal zijn!

In ieder geval echt een supermooie! Alleen vraag ik mij af of je ooit al die investeringen eruit zal gaan halen.. dit zal toch wel een aardige cent gekost hebben!


Ha Christopher,
Ja 94+ lichtunits achter staat hem erg goed, komt hij nog moderner over. Maar dat komt nog, Anders kan ik blijven uitgeven;)
De werkzaamheden aan de auto heb ik op mijn stage uitgevoerd en heeft mij een hoop geld bespaard door het simpelweg zelf te doen.
De onderdelen en lak moeten wel betaald worden, via markplaats kon ik een hoop aanschaffen dat mij ook weer kosten bespaard heeft.
Af en toe een beetje creatief zijn he.
Het geld wat er in gaat komt er vrijwel niet meer uit.
maar omdat ik deze auto vanaf de grond heb opgebouwd zowat doe ik deze dan ook niet weg of deze gaat later naar mijn broertje of in de familie. Opvolger is moeilijk te bedenken;D
xplorer

Bericht door xplorer »

heel erg netjes, echt super gedaan en serieus werk.
Vooral netjes dat je het allemaal zelf hebt gedaan (ik doe het je niet na) en nu weet je ook precies tot op het schroefje hoe de twee in elkaar zit :D toppertje 8)
mag

Bericht door mag »

echt mooi werk gedaan!:D
zoals je al gezien hebt ben ik ook een beetje die richting aant opgaan
Hoop dat mijne er uiteindelijk ook zo mooi uit gaat zien als ie terug opgebouwd is;)
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 473
Lid geworden op: 27 dec 2006, 20:33
Type MR2: AW11

Bericht door Fermr2 »

xplorer schreef:heel erg netjes, echt super gedaan en serieus werk.
Vooral netjes dat je het allemaal zelf hebt gedaan (ik doe het je niet na) en nu weet je ook precies tot op het schroefje hoe de twee in elkaar zit :D toppertje 8)

Bedankt!
Ben er ook erg trots op. ik begon in september 2003.
Mijn technische kennis is niet zo veel dan normaal hoor.
Maar door te kijken en te lezen, internet enzo kom je aan veel info.
Van dit project heb ik dan ook veel geleerd, Ook omdat ik het plaatwerk ook gedeeltelijk deed. Nu de auto klaar gemaakt voor APK.
Dan kan er wat pretspul op.
Greets Fer:)
Plaats reactie