extra koelvin mr2 W3

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
multiballs

extra koelvin mr2 W3

Bericht door multiballs »

Yep hij is binnen!!!

http://infinityperformance.nl/shop/prod ... prod_id=63

morgen kan ik beginnen met monteren,
zojuist al even de schakelaar in het paneeltje gemonteerd,
morgenvroeg de rest,

jb
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Foto's!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Henri
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 okt 2007, 08:52

Bericht door Henri »

Bij mij zit hij erin, echter de strutbar paste nu niet meer dus die gaat aangepast worden c.q. een nieuwe (laten) maken in RVS.
De bedrading heb ik nog niet gelegd omdat ik de fan automatisch wil laten draaien. Over een paar weken zal het dan wel klaar zijn.(ik moet ook nog werken en heb nog een paar andere auto's die aandacht behoeven)

vrgr

Henri
multiballs

Bericht door multiballs »

bij mij zit hij er ook in,
wat is bij jou het probleem dan met de strutbar?
heb alles aangesloten gewoon dmv schakelaar,
heb nu twee weken met zeer warm weer gereden,en vollle belasting,
en eigenlijk geen problemen gehad,
maar de koelvin als extra is nooit weg!!
multiballs

Bericht door multiballs »

Afbeelding
multiballs

Bericht door multiballs »

Afbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Ziet er goed uit! Eigenlijk is het mooiste inderdaad om hem automatisch aan te laten gaan bij een X aantal graden. Zit er zoiezo geen motorfan in bij de Spyder? Kan je hem daar op koppelen.
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Henri
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 okt 2007, 08:52

Bericht door Henri »

Behalve het kruis , dat niet in de weg zit, heb ik ook een cisco strutbar, dat wel in de weg zat.

Henri
multiballs

Bericht door multiballs »

maar kwam die er erg tegenaan?
of een beetje?
wil er namelijk ook eentje in hebben,
maar als hij zekers helemaal niet past,dan beter direkt zelfs iets fabriceren van rvs....
Henri
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 okt 2007, 08:52

Bericht door Henri »

De ruimte die je nodig hebt is net zo hoog als de achterbalk waar het slot in zit. De brace moet dus een cm of 5 naar beneden van af de veerpoot.
Ik heb iemand bij mij in de buurt die mig-tig in RVS last die ik ga vragen een nieuwe buis de maken die als brace gaat dienen. Ik vind de brace merkbaar als je zonder winterkap rijdt. De voorbrace is nog effectiever: het bewegen van de voorruit is dan nagenoeg verdwenen.(blijft echter wel merkbaar).

Henri
multiballs

Bericht door multiballs »

plaats eens wat foto's als je wilt als hij klaar is...

jb
Henri
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 okt 2007, 08:52

Bericht door Henri »

Ga ik proberen!
Ik moet ook nog foto's plaatsen van de uitlaat.
Ik ga eerst ,volgende week , de temperatuur pickup en schakeling inelkaar solderen en de bijbehorende bedrading plaatsen. Ik zal proberen een logisch fotoserietje te maken. Ik heb het ook nog druk met mijn eigenlijke liefde, een Mitsubishi Sigma, de MR2 was eigelijk een vergissing, die mij erg goed bevalt.......

Henri
multiballs

Bericht door multiballs »

van welk jaar is de sigma dan?
welk model?
Henri
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 okt 2007, 08:52

Bericht door Henri »

1994 V6 dohc 205 pk, met een kleine 300,000 km. Rijdt als een 3000GT in sedan vorm. In zijn tijd te ingewikkeld (tractioncontrol,4 wheel steering etc ) en te duur. Zijn er nog maar een paar. Moeiteloos met een rotgang naar Nice en weer terug zonder dat je moe wordt. Bijna weer klaar. Heeft op de Jap-autodag gestaan in Nieuwegein.

De MR2 iets heel anders, gebruik die dagelijks. Rijdt als een scheermes. Heen en terug naar Nice en heeeee:3gears: el erg moe!

vrgr
Henri
multiballs

Bericht door multiballs »

is inderdaad ook leuk,wel een verschil tov de mr2,
wat een luxeprobleem heb je eigenlijk :adhd:
Gebruikersavatar
Tomtoyo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 dec 2008, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door Tomtoyo »

Hé, die koelvin was een tijdje terug een pak goedkoper, of heb ik dat verkeerd gezien?
Gebruikersavatar
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 367
Lid geworden op: 03 jul 2008, 22:30

Bericht door whitespyder »

Ben via italie naar nice gereden zonder echte vermoeidheid. Spyder lijkt klein maar zit prima.
Koelvin zit er netjes in, alleen dat aluminium in de kleur van de auto had misschien mooier geweest?
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Tomtoyo schreef:Hé, die koelvin was een tijdje terug een pak goedkoper, of heb ik dat verkeerd gezien?
~

Prijzen zijn helaas omhoog gegaan inderdaad. De leverancier had ons een oude prijslijst opgestuurd van 2006 waar dus nog de lage prijs instaat. Wij hebben deze 2 nog voor het oude bedrag kunnen verkopen maar moeten ze nu dus ook tegen een hoger bedrag inkopen. Vandaar de prijs verhoging. Uiteraard als je meerdere mensen weet die er 1 willen kopen kunnen we altijd kijken of we er weer wat vanaf kunnen krijgen :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Plaats reactie