Dubbele meetingcheck.

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Sh4d0wz

Bericht door Sh4d0wz »

Ik zit ook op MR2oc.co.uk. MR2oc.com, IMOC.co.uk vooral mr2.oc.com is wel een goede vind ik. Alleen meestal snachts antwoord van die Amerikanen hahah.

En tjah info over een aw11 heb ik niet heel veel aan ;)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Surferdude schreef:Ik organiseer een meeting wanneer het mij uitkomt. Ik kijk daarbij niet naar datums van andere clubs. Zoiets ontstaat "spontaan" omdat ik op die dag kan en wil. Gaat er niemand mee is het jammer van de gedane moeite maar zal ik daar niet om treuren. Ik heb toch wel lol. Gaan er +25 auto's mee dan wordt de druk wat hoger, maar ook dat heeft z'n charmes. Vaak is het zo dat als er twee meetings op dezelfde dag plaatsvinden dat het toch in een verschillende omgeving is, en een ieder is vrij om te gaan en staan waar hij/zij wil. Het is juist fijn dat er dan keuzes gemaakt kunnen worden.

Of is dit een oproep om slecht bezochte meetings/tochten een boost te geven? Ik heb daar nooit over te klagen trouwens.. integendeel zelfs ::)



Daar komt het meestal wel op uit natuurlijk. Het moet toch niet zo zijn dat je iets organiseert op een dag dat je zelf niet kunt.:adhd:

Dat er afgelopen zondag hier een TCCN meeting (ook daar MR2's lid) was of in De Meern een algemene internetmeeting hou je toch, maar met twee MR2 clubs is het toch wel handig om even te checken of er die dag niet toevallig iets is gepland, kun je zelf niet anders, is het niet anders natuurlijk!

Maar er zijn toch best wel wat mensen die dan moeten kiezen (en best naar allebei zouden willen als er een week verschil in zou zitten bijvoorbeeld). Sommigen zitten al niet zo ruim in de vrije tijd en zijn dan erg blij als er iets op een mooie dag is wat aanspreekt.

Met een MR2 is het naar ons idee het belangrijkste gezelligheid én een mooie rit door een schitterende omgeving (geen industrieterreinen en lange rechts stukken, zie ook het topic op MR2.nl over zondag), wat niet altijd meevalt om de mooie stukken aan elkaar te knopen (zelf lukt het altijd goed, maar ik heb na zoveel keer (lange tijd meerdere keren per jaar) er weinig gelegenheid meer voor om iets goed voor te kunnen bereiden en anderen mogen ook wel een keer iets doen, vaak waren het toch altijd dezelfde personen).

Om te voorkomen dat je scheven gezichten krijgt van... goh die gaat wel daarheen, maar niet naar mijn meeting. Dat zou ik zelf ook minder geslaag vinden.


Green Goblin schreef:Ik ben er geen lid. Van de Pieten zijn alleen Pieter en Erik en Hans nog lid dacht ik.

Lijkt me ook geen taak voor jou, maar ik vind wel dat als je de vraag hier stelt, dat je dan de vraag ook daar moet stellen. Chris weet echt wel van ons bestaan af, en misschien worden we dan ook nog wel uitgenodigd voor de Toyota Challenge ? ::)

Overigens zijn er ook leden die niets met MR2.nl hebben en valt het zelfs als alle data nog vrij waren nog niet mee om een meeting te plannen. Dus dan moet je soms wel eens een keuze maken. En zeker als de meetings in verschillende delen van het land plaatsvinden moet dat geen probleem zijn.

Tot voor kort toch wel toch?


Soms wil je ze allebei bezoeken, maar dat kan niet als ze op dezelfde dag vallen natuurlijk.;)

Xhermes schreef:Tuurlijk is het leuk. Ware het niet dat ik al op 35 verschillende fora zit. En ik niet vind dat je voor fora MOET betalen om lid te zijn van een club. Ik betaal voor IMOC en MR2OC omdat ik bij IMOC iets moest verkopen ( en je daarvoor moest betalen ) en voor MR2OC om het forum te supporten. MR2.nl heb ik weinig mee als ik deze club als alternatief vind.

Verder ben ik het eens met Surferdude. Meeste ritjes komen spontaan ( taart toeren en duderstad daar gelaten ) en worden maar een paar weken van te voren geboren. Om alles vast te leggen een jaar van te voren vind ik niks. Als ik zoiets heb van ik wil over 2 weken een IJsselmeer toer doen dan knal ik het op het forum neer en dan kijk ik wie er mee rijd.

Je betaalt niet alleen voor een forum (da's alleen maar bijzaak en veel leden (die vaak lang MR2 rijden en ook erg serieus met hun hobby om gaan) komen niet of nauwelijks op een forum) natuurlijk.;)


Vroeger ging het wel wat verder vantevoren op de agenda, last minute ritjes hou je altijd, kun je ook elders kwijt als ledenmeeting (niet dat er veel reacties op komen de laatste jaren..., vaak zijn het toch de dubbel leden die dan op dit forum reageren).

Green Goblin schreef:Zie je wel Marco, alles al geregeld !


Ik zie het, tenminste het stukje Toyota Challenge.;P


Xhermes schreef:Hehe,

Bij mij was ongeveer dezelfde beweegredenen. Plus dat deze club actiever lijkt op het forum. Overigens zit ik ook op MR2oc.co.uk. MR2oc.com, IMOC.co.uk, mr2mk1club.co.uk en AW11ownersclub wat MR2 gerelateerd is. Het leuke aan MR2club.nl is dat je meetings kan houden.

Zie hierboven, niet alleen een forum en ook leden kunnen iets organiseren, maar omdat lang niet alle leden actief zijn (en die dat wel zijn zitten hier ook), kun je het beter hier neerzetten.

Overigens zit er wel een hoop handel voor jullie daar (JP leeft er bijna van).;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Nog even voor de duidelijkheid: het is niet om verschillen en discussies tussen de ene club en de andere clubs op te roepen, maar om bij het plannen voor zover mogelijk even rekening te houden met wat al misschien bij een aantal mensen in de agenda staat.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Sh4d0wz

Bericht door Sh4d0wz »

Ik begrijp je wel Marco en ben het ook wel met je eens over het samen meeting gedeelte, voor de rest ontrek ik me aan de discussie :)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Nog even voor de duidelijkheid dan:

- Chris gaat ons op de hoogte houden van de meetings van MR2.nl
- Chris is ook lid hier, dus krijgt automatisch al onze mailings ook.
- Ik zal het aan de potentiele meeting-organisator aangeven dat er een dubbele datum is, mocht dit voorkomen.
- Het is dan aan de meeting-organisator om te beslissen om wel of niet die datum te pakken. De meeste mensen vinden het wel fijn als er zo veel mogelijk mensen komen, dus dan zijn ze zelf ook niet gebaat bij een dubbele datum. Maar, de organisatoren zitten soms zelf ook niet ruim in de vrije tijd, dus dan is een dubbele datum niet vermijdbaar.

Het strikt gescheiden houden van de data hebben we losgelaten, zoals eerder gezegd:

- MR2.nl is een stuk actiever geworden vwb meetings, vooral in deze tijd zijn er al veel data bezet.
- Twee meetings in verschillende delen van het land moeten helemaal geen probleem zijn, er zijn niet veel mensen die gek genoeg zijn om even een paar uur te rijden, om dan een rit te doen en weer een paar uur terug te rijden, zeker niet met de huidige benzineprijzen. Dus dan wordt heel waarschijnlijk de dichtsbijzijnde meeting bezocht. Uitzonderingen daargelaten.
- Bij de grotere evenementen is het natuurlijk wel fijn om niets dubbels te hebben, bijv. een Kika-rit of de Toyota Challenge/Duderstadt. Dit jaar is dat door de externe factoren waar we allemaal van afhankelijk zijn (de duitsers, het circuit) jammergenoeg niet gelukt.

Als Chris nog aanvullingen heeft, dan zie ik ze hier wel verschijnen.

Btw, op zich goed natuurlijk dat je dit onder de aandacht brengt Marco, zoals ik al eerder zei, na verloop van tijd verwateren dit soort dingen, en nu hebben we het weer helder.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

MarcoTwo schreef:
Om te voorkomen dat je scheven gezichten krijgt van... goh die gaat wel daarheen, maar niet naar mijn meeting. Dat zou ik zelf ook minder geslaag vinden.
Goh Marco, dus je ging wel naar die andere meeting, maar niet naar die van Surferdude ? ;D :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

MarcoTwo schreef:
Ik zie net dat 13 juni een fototoerrit gehouden wordt, exact op dezelfde dag als een 'raad je plaatje' o.i.d. toerrit van... jawel de MR2 club Nederland. Plus dat weekend is ook de 3 Alpen Trip begonnen, waar een aantal MR2's aan deelnemen.
De 2e fototoertocht staat trouwens al vanaf december 2009 op de kalender.

En op 13 april 2010 heeft Chris de raad je plaatje gepost. Met de tekst: De evenementen commissie heeft besloten om een extra evenement in te lassen.

Mag dus duidelijk zijn dat jouw vraag niet alleen aan de Pieten gesteld moet worden Marco !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

Green Goblin schreef:Je loopt idd nog niet zo lang mee, want dan zou je weten dat dit volstrekte onzin is.



Ik ga naar Duderstadt. Maar anders was ik naar de Toyota Challenge gegaan. En ik was er zonder blauwe ogen vandaan gekomen hoor....;D
ik ga er niet heen komt altijd met blauwe ogen thuis.
voordeel is dat ik ook altijd met blauwe ogen ernaar toe ga
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Green Goblin schreef:Nog even voor de duidelijkheid dan:

- Chris gaat ons op de hoogte houden van de meetings van MR2.nl
- Chris is ook lid hier, dus krijgt automatisch al onze mailings ook.
- Ik zal het aan de potentiele meeting-organisator aangeven dat er een dubbele datum is, mocht dit voorkomen.
- Het is dan aan de meeting-organisator om te beslissen om wel of niet die datum te pakken. De meeste mensen vinden het wel fijn als er zo veel mogelijk mensen komen, dus dan zijn ze zelf ook niet gebaat bij een dubbele datum. Maar, de organisatoren zitten soms zelf ook niet ruim in de vrije tijd, dus dan is een dubbele datum niet vermijdbaar.

Het strikt gescheiden houden van de data hebben we losgelaten, zoals eerder gezegd:

- MR2.nl is een stuk actiever geworden vwb meetings, vooral in deze tijd zijn er al veel data bezet.
- Twee meetings in verschillende delen van het land moeten helemaal geen probleem zijn, er zijn niet veel mensen die gek genoeg zijn om even een paar uur te rijden, om dan een rit te doen en weer een paar uur terug te rijden, zeker niet met de huidige benzineprijzen. Dus dan wordt heel waarschijnlijk de dichtsbijzijnde meeting bezocht. Uitzonderingen daargelaten.

Als Chris nog aanvullingen heeft, dan zie ik ze hier wel verschijnen.

Btw, op zich goed natuurlijk dat je dit onder de aandacht brengt Marco, zoals ik al eerder zei, na verloop van tijd verwateren dit soort dingen, en nu hebben we het weer helder.


Het viel me ineens op dat er wel erg veel doublures waren.;)

Zelf hebben we de voorkeur juist om een ander (doorgaans andere omgeving) deel van het land te zien, wat doorgaans verder weg is. In je eigen regio kom je al genoeg.;D


Green Goblin schreef:Goh Marco, dus je ging wel naar die andere meeting, maar niet naar die van Surferdude ? ;D :P

Yep, stond al heel lang gepland, zie trouwens ook hier pal boven.

Robbert had het mooi kunnen combineren, eerst naar de TCCN meeting HIERZO(!) en daarna naar Barendrecht, totdat de TOYOTA het af liet weten.:idea8:


Green Goblin schreef:De 2e fototoertocht staat trouwens al vanaf december 2009 op de kalender.

En op 13 april 2010 heeft Chris de raad je plaatje gepost. Met de tekst: De evenementen commissie heeft besloten om een extra evenement in te lassen.

Mag dus duidelijk zijn dat jouw vraag niet alleen aan de Pieten gesteld moet worden Marco !


Juist! Wie doet wie nu na?;D En dat op de dag dat er een Oostenrijktrip door Theo loopt.

Overigens moet je in beide gevallen van puzzelen houden, een simpele routebeschrijving wil ook weleens tot discussies leiden onderweg, laat staan als het moeilijke wordt.:lach:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

MarcoTwo schreef:


Je betaalt niet alleen voor een forum (da's alleen maar bijzaak en veel leden (die vaak lang MR2 rijden en ook erg serieus met hun hobby om gaan) komen niet of nauwelijks op een forum) natuurlijk.

;)

:huh: :huh: :huh: In welke tijd leef jij Marco:huh: :huh: :huh:

Ik ben van mening en vele met mij, dat een forum zeker geen bijzaak is.
Hier zitten best vele serieuze MR2 liefhebbers die iedere dag even op het forum komen om oa. even de laatste nieuwtjes te lezen.
Het forum is dus veel sneller dan een clubblad bv.

Maar moet ik jou wel serieus noemen, gezien je aantal posts op de vele fora heb jij tijd zat en zul je dan ook weinig tijd meer over houden om wat aan je MR2tje te doen, natuurlijk:idea8:

Groetjes, GEEL8)
Chris Arnouts
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 jan 2008, 22:11

Bericht door Chris Arnouts »

Green Goblin schreef:Nog even voor de duidelijkheid dan:

- Chris gaat ons op de hoogte houden van de meetings van MR2.nl
- Chris is ook lid hier, dus krijgt automatisch al onze mailings ook.
- Ik zal het aan de potentiele meeting-organisator aangeven dat er een dubbele datum is, mocht dit voorkomen.
- Het is dan aan de meeting-organisator om te beslissen om wel of niet die datum te pakken. De meeste mensen vinden het wel fijn als er zo veel mogelijk mensen komen, dus dan zijn ze zelf ook niet gebaat bij een dubbele datum. Maar, de organisatoren zitten soms zelf ook niet ruim in de vrije tijd, dus dan is een dubbele datum niet vermijdbaar.

Het strikt gescheiden houden van de data hebben we losgelaten, zoals eerder gezegd:

- MR2.nl is een stuk actiever geworden vwb meetings, vooral in deze tijd zijn er al veel data bezet.
- Twee meetings in verschillende delen van het land moeten helemaal geen probleem zijn, er zijn niet veel mensen die gek genoeg zijn om even een paar uur te rijden, om dan een rit te doen en weer een paar uur terug te rijden, zeker niet met de huidige benzineprijzen. Dus dan wordt heel waarschijnlijk de dichtsbijzijnde meeting bezocht. Uitzonderingen daargelaten.
- Bij de grotere evenementen is het natuurlijk wel fijn om niets dubbels te hebben, bijv. een Kika-rit of de Toyota Challenge/Duderstadt. Dit jaar is dat door de externe factoren waar we allemaal van afhankelijk zijn (de duitsers, het circuit) jammergenoeg niet gelukt.

Als Chris nog aanvullingen heeft, dan zie ik ze hier wel verschijnen.

Btw, op zich goed natuurlijk dat je dit onder de aandacht brengt Marco, zoals ik al eerder zei, na verloop van tijd verwateren dit soort dingen, en nu hebben we het weer helder.


Geen aanvullingen Green, duidelijk omschreven.

De data's die we nu gepland hebben zijn:

28,29 en 30 mei MR2 traef Denemarken
5 juni Cars4KIKA
25,26 en 27 juni Hartkirchen Oostenrijk
4 juli koffie/welkomstklets te Etten-Leur
18 juli Japan Classic Sunday
1 augustus Toyota Challange Lelystad
11 september avond/nacht rit, lokatie is nog niet bekend
8,9 en 10 oktober seizoensafsluiting, lokatie nog niet bekend.

Ik zal terzijner tijd topics aanmaken voor de uitnodigingen.

Mochten er vragen zijn hoor ik ze graag.


Chris
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Ach, zolang de organisator maar aanwezig is op de meeting of tijdig afzegt he... ;)
Gebruikersavatar
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11

Bericht door Arnie »

Kunnen we dan ook rekening houden met de treffendata van de goldwingclub ?
En van de amerikaanse auto's ?
En van de Harley club ? (kan niet zeggen dat ik alleen maar aan mezelf denk)
Ik kan zo moeilijk kiezen dat ik vind dat jullie er maar voor moeten zorgen dat ik niet hoef te kiezen........

;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D
Afbeelding
Fun is not a Straight line, have fun.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Ik wil hier ook even vermelden dat er toch een degelijk verschil is tussen mr2club.nl en mr2.nl
mr2.nl is namelijk een eigenaarsclub van de toyota mr2. Het is een georganiseerde club met statuten, regels en dergelijke. Niet dat bij de WB geen regels zijn, maar het verloopt toch minder georganiseerd van bij mr2.nl Mr2club.nl is niet een club, maar een forum. Niemand kan dan ook ontkennen dat iedere juppie cq. eendagsvlieg zich hier gewoon aan kan melden. Maakt een slecht gespeld topic aan op het forum waarin hij zegt blij te zijn met zijn mr2 en deze nooit meer weg wil doen om vervolgens na 3 dagen een nog slechter gespeld topic aan te maken waarin hij zijn mr2 weer verkoopt. Of nog leuker, mensen die zich aanmelden om een compleet andere auto te verkopen. Dit soort dingen worden op mr2.nl wel voorkomen.
Nu wil ik de WB niet afzeiken dat het een slechte club is hoor, aangezien het forum vele malen gezelliger is dan op mr2.nl Ook de mogelijkheid om 's avonds een oproep op t forum te zetten en dat je de volgende dag een meeting hebt vind ik erg leuk. Natuurlijk is bij mr2.nl die mogelijkheid ook wel, maar dan sta je nog in je up..
Ik ben sinds dit jaar ook lid geworden van mr2.nl gezien ik een aantal meetings nu heb mee gemaakt. Op het WB forum is bij vele mensen de gedachte dat je altijd moet betalen voor meetings. Ik zeg niet dat dat niet zo is, maar er zit wel een pluspunt aan. Voor een meeting een tijdje terug heb ik een paar euro moeten betalen (volgens mij was het 5 euro) en daarvoor werd er een volledige paasbrunch georganiseerd met koffie, thee, broodjes, salades, eieren en noem het maar op. Uiteindelijk was ik dus goedkoper uit dan tijdens een WB tour waar we in een snackbar of lunchroom gaan zitten en ik voor 15 euro een bord patat met saté, 2 cola en een kinderijsje weg eet. Allebei heeft zijn charme, dit is alleen om het punt van het betalen voor meetings weg te nemen.
Verder in het betalen van de jaarlijkse bijdrage zit ook enkele malen het clubblad en een cadeautje (dit jaar een erg mooi hoesje voor mijn papieren).

Dus wat betreft het betalen voor een lidmaatschap bij mr2.nl, ik heb het er graag voor over gezien de voordelen die ik er heb. Maar de wild bunch zal ik toch echt niet kunnen missen.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Arnie schreef:Kunnen we dan ook rekening houden met de treffendata van de goldwingclub ?
En van de amerikaanse auto's ?
En van de Harley club ? (kan niet zeggen dat ik alleen maar aan mezelf denk)
Ik kan zo moeilijk kiezen dat ik vind dat jullie er maar voor moeten zorgen dat ik niet hoef te kiezen........

;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D
Grutjes Arnie, loop toch niet zo te zeuren..
Armpie drukken? :P
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Paul. als je denkt dat de Wild Bunch geen club is, dan heb je het niet begrepen. Alleen moet je het zelf wel zo zien natuurlijk, daartoe kunnen we je niet dwingen.

Arnie, ik zal wel voor je kiezen. Gewoon naar alle WB-meetings, als je dan tijd over hebt naar de Goldwing-meetings, als je dan nog tijd over hebt naar de amerikaanse auto's.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11

Bericht door Arnie »

Heb een veel beter plan :

Ga bij bijna iedere meeting even melden dat ik dan net iets anders heb, geen oppas voor de hondjes kan vinden, dat ik graag had willen komen maar het datakabeltje van mijn camera kwijt ben (alweer), of dat ik op 50 m afstand ben geweest. :064::devilish:
Afbeelding
Fun is not a Straight line, have fun.
Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Arnie schreef:Heb een veel beter plan :

Ga bij bijna iedere meeting even melden dat ik dan net iets anders heb, geen oppas voor de hondjes kan vinden, dat ik graag had willen komen maar het datakabeltje van mijn camera kwijt ben (alweer), of dat ik op 50 m afstand ben geweest. :064::devilish:
We gaan wie is het spelen? ;D
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

MR2club geen club? Waarom hebben we die domeinnaam dan!!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

MarcoTwo schreef: Ik zie net dat 13 juni een fototoerrit gehouden wordt, exact op dezelfde dag als een 'raad je plaatje' o.i.d. toerrit van... jawel de MR2 club Nederland. Plus dat weekend is ook de 3 Alpen Trip begonnen, waar een aantal MR2's aan deelnemen.

De agenda van de MR2 club Nederland is eind januari gepubliceerd overigens.

Wij zijn lang niet de enige die van twee walletjes eten en dan moeten kiezen (als de dag al uit komt, trouwens), wat dus opkomst kan schelen.

Green Goblin schreef:De 2e fototoertocht staat trouwens al vanaf december 2009 op de kalender.


Nou ja, de 2e fototoertocht stond eigenlijk al op 14 juni 2009 vast voor 13 juni 2010. Aaangezien we na een zeer geslaagde 1e fototoertocht hebben besloten dat we het elk jaar op de 2e zondag van juni willen houden ;)

Verder zijn wij nu ook bezig met de TTFT-rit, dit is nog maar een animocheck. Zodra wij vinden dat er genoeg animo is, gaan we deze rit houden op een door ONS gekozen dag.
Als zijn we dan maar met 3 MR2's (en weet ik t hoeveel andere soort auro's) vanwege een meeting van MR2.nl of TCCN of mr2club.be of wat dan ook, dan maakt dat ons niks uit. Wij hebben immers voor die dag gekozen, ongeacht andere meetings.

Er moet ook keuzevrijheid blijven vinden wij dan!
Wil dit zeggen dat je niet op twee plaatsen tegelijk kan zijn, jammer dan, volgend jaar weer een jaar! De meeste meetings komen toch jaarlijks terug ;)

Groetjes,
Kim (en ik denk dat Barra zich hier ook bij aansluit ;))
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
Plaats reactie