Dubbele meetingcheck.

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Dubbele meetingcheck.

Bericht door MarcoTwo »

Zeer geëerde Pieten,

Wat me opvalt is een hoog gehalte van dubbelzinnigheid (maar dan anders).

Afgelopen zondag was er, behalve een algemene meeting, een schitterende toertocht van de MR2 Club Nederland én een WB toer.

Ik zie net dat 13 juni een fototoerrit gehouden wordt, exact op dezelfde dag als een 'raad je plaatje' o.i.d. toerrit van... jawel de MR2 club Nederland. Plus dat weekend is ook de 3 Alpen Trip begonnen, waar een aantal MR2's aan deelnemen.

Is er in het verleden niet iets afgesproken om met elkaars agenda rekening te houden? Of om forumleden die een datum te roepen er op te wijzen dat die dag al een MR2 meeting e.d. gepland is. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen alles in zijn agenda zet of het volgt.

De agenda van de MR2 club Nederland is eind januari gepubliceerd overigens.

Wij zijn lang niet de enige die van twee walletjes eten en dan moeten kiezen (als de dag al uit komt, trouwens), wat dus opkomst kan schelen.

Gisteren hebben we best wat (ook) WB leden gezien die anders wellicht naar het westen gegaan waren.

Andersom geldt dat ook zo (denk aan de Duderstadt meeting en de ToyotaChallenge), alleen ben je dan afhankelijk van de beschikbaarheid van anderen (het circuit). Wat waarschijnlijk weer wat minder MR2's naar Lelystad trekt.

Mede daardoor kan het zomaar zijn, dat anderen ook overwegen om al dan niet te gaan (minder soortgenoten, maakt het weer minder aantrekkelijk).

Het lijkt nu erg langs elkaar heen te gaan (van twee kanten bezien dus) in tegenstelling tot wat er een tijd geleden afgesproken is in een overleg of is dat niet meer geldig?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Jep, dat is een beetje zo gegroeid. Voorheen probeerden we wel zo veel mogelijk dubbele datums te voorkomen, maar in de praktijk werkte dat niet zo goed.

Is ook een gevolg van de verschillende werkwijzes van de clubs, MR2.nl stelt ze 1 keer per jaar vast en wij doorlopend in het jaar. Dus ligt er in januari een agenda, waar wij ons dan steeds aan aan zouden moeten passen. Dat ging voorheen nog wel, maar MR2.nl organiseert tegenwoordig vaker een meeting, zodat er veel data opeens al bezet zijn en de spoeling weer erg dun wordt.

Maar als ik in januari de agenda ook krijg, wil ik daar best rekening mee houden hoor.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Ik kijk nooit, maar dan echt nooit op MR2.nl .
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Wat zeggen ze op MR2.nl er van dan Marco ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

En ik ben niet lid van de MR2.nl dus kom daar ook niet op hun site. Het einige waar ik op let is lelystad.
Afbeelding

Bijna weekend
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Green Goblin schreef:Wat zeggen ze op MR2.nl er van dan Marco ?


Niet neergezet (kun je zelf ook aankaarten eventueel), want de agenda is daarzo vroeg vantevoren bekend natuurlijk.

Zie hierboven: forumleden hierzo kijken er niet naar, Pieten zijn vrijwel allemaal ook daar lid en zouden het kunnen aangeven bij een animocheck ofzo?

Ik wil het ook wel doen, maar of dat een taak is van een 'normaal' forumlid?:dux-blij_thumb-up:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Xhermes schreef:Ik kijk nooit, maar dan echt nooit op MR2.nl .

Waarom eigenlijk niet? Die paar tientjes (waar je toch veel voor terug krijgt) kosten ook niet de kop?

Dergelijke (officiele) clubs zijn ook heel leuk. Specifiek in het meervoud dus.;D Zeker als je MR2 al wat ouder is, zijn er nog leuke andere clubs ook.:dux-blij_thumb-up:
bond schreef:En ik ben niet lid van de MR2.nl dus kom daar ook niet op hun site. Het einige waar ik op let is lelystad.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ik organiseer een meeting wanneer het mij uitkomt. Ik kijk daarbij niet naar datums van andere clubs. Zoiets ontstaat "spontaan" omdat ik op die dag kan en wil. Gaat er niemand mee is het jammer van de gedane moeite maar zal ik daar niet om treuren. Ik heb toch wel lol. Gaan er +25 auto's mee dan wordt de druk wat hoger, maar ook dat heeft z'n charmes. Vaak is het zo dat als er twee meetings op dezelfde dag plaatsvinden dat het toch in een verschillende omgeving is, en een ieder is vrij om te gaan en staan waar hij/zij wil. Het is juist fijn dat er dan keuzes gemaakt kunnen worden.

Of is dit een oproep om slecht bezochte meetings/tochten een boost te geven? Ik heb daar nooit over te klagen trouwens.. integendeel zelfs ::)
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ik ben er geen lid. Van de Pieten zijn alleen Pieter en Erik en Hans nog lid dacht ik.

Lijkt me ook geen taak voor jou, maar ik vind wel dat als je de vraag hier stelt, dat je dan de vraag ook daar moet stellen. Chris weet echt wel van ons bestaan af, en misschien worden we dan ook nog wel uitgenodigd voor de Toyota Challenge ? ::)

Overigens zijn er ook leden die niets met MR2.nl hebben en valt het zelfs als alle data nog vrij waren nog niet mee om een meeting te plannen. Dus dan moet je soms wel eens een keuze maken. En zeker als de meetings in verschillende delen van het land plaatsvinden moet dat geen probleem zijn.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

MarcoTwo schreef:Waarom eigenlijk niet? Die paar tientjes (waar je toch veel voor terug krijgt) kosten ook niet de kop?

Dergelijke (officiele) clubs zijn ook heel leuk. Specifiek in het meervoud dus.;D Zeker als je MR2 al wat ouder is, zijn er nog leuke andere clubs ook.:dux-blij_thumb-up:
Die discussie heb ik al zo vaak gezien toen ik nog lid was bij mr2.nl. Die is inmiddels oud. En ik heb nog nooit gezien dat de tegenstanders elkaar overtuigden.

Integendeel. Meestal loopt het uit op een topic dat uiteindelijk gesloten wordt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Tuurlijk is het leuk. Ware het niet dat ik al op 35 verschillende fora zit. En ik niet vind dat je voor fora MOET betalen om lid te zijn van een club. Ik betaal voor IMOC en MR2OC omdat ik bij IMOC iets moest verkopen ( en je daarvoor moest betalen ) en voor MR2OC om het forum te supporten. MR2.nl heb ik weinig mee als ik deze club als alternatief vind.

Verder ben ik het eens met Surferdude. Meeste ritjes komen spontaan ( taart toeren en duderstad daar gelaten ) en worden maar een paar weken van te voren geboren. Om alles vast te leggen een jaar van te voren vind ik niks. Als ik zoiets heb van ik wil over 2 weken een IJsselmeer toer doen dan knal ik het op het forum neer en dan kijk ik wie er mee rijd.
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Chris Arnouts
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 jan 2008, 22:11

Bericht door Chris Arnouts »

Green Goblin schreef:Chris weet echt wel van ons bestaan af, en misschien worden we dan ook nog wel uitgenodigd voor de Toyota Challenge ? ::)

De uitnodiging komt eraan.
Jammer dat dit jaar de meetings op dezelfde dag vallen. Lelystad zat dit jaar erg vol geboekt. Onze eerste optie was half juli. Echter was alles al vergeven.

Ik zal hem binnenkort posten op het forum.

Als de data's voor 2011 bekend zijn zal ik je een mailtje sturen.

Groetjes Chris
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Zie je wel Marco, alles al geregeld !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

gaan we met z'n allen dan naar de toyotachallenge ipv duderstadt
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
Sh4d0wz

Bericht door Sh4d0wz »

een side note:

Toen ik van plan was om een mr2 te gaan kopen, zou ik deze zowieso toch wel gekocht hebben ongeacht of er clubs waren of niet. Ik zocht in eerste instantie een club voor informatie over de mr2, niet omdat ik een club wou want ik was behoorlijk club moe. Vooral nadat de club waarbij ik in het bestuur zat dagelijks ruzie het met andere clubs.
Met googlen kwam in in eerste instantie bij mr2.nl terecht. Toen ik daar me zelf had aangemeld maar niks kon posten was de lol er snel af, zeker nadat ik ook nog eens na 2 dagen van het forum werd verwijderd.

Toen kwam ik deze club tegen, deze was gratis... en tjah je blijft toch nederlander of niet. Dus ben ik hier blijven hangen, dus ik denk dat voor zeker mensen die voor het eerst een mr2 kopen en geen idee hebben van het verleden van zowel mr2.nl als mr2club.nl een gratis site altijd aantrekkelijker is dan een betaalde site.

Daar in tegen moet ik wel zeggen dat beide sites er in mijn oog punt net zo oud uit zien als de mr2... ook de informatie die op beide sites staat (niet het forum maar de site zelf) .... Als je vervolgens ook leest dat erg speciale dagen georganiseerd worden zoals een uitje naar de toyota fabriek in japan denk je wel; ZO KICKEN! Als je dan naar de zwart wit fotos gaat kijken ,met jaren 80 of 90 kapsels dan realiseer je dat OOIT mischien zo is geweest maar zeker niet meer zo is.

Maar goed zoals ik al zei me keuze was gauw gemaakt tussen betalen of gratis, en mocht ik ooit zo actief worden binnen deze club dan kan ik altijd nog beslissen om te doneren ;)


Maar sorry voor het offtopic gaan, het ging op meetings op dezelfde dag. Ik loop niet heel lang mee met de mr2clubs maar zoals ik het zie en lees denk ik dat er mischien 10% van 2 walletjes snoept en de andere 90% kan beter nooit met elkaar een meeting houden want dan gaan er zeker mensen met blauwe ogen naar huis denk ik.
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Surferdude schreef:Ik organiseer een meeting wanneer het mij uitkomt.

Of is dit een oproep om slecht bezochte meetings/tochten een boost te geven? Ik heb daar nooit over te klagen trouwens.. integendeel zelfs ::)
Die van mij zijn ook altijd wel aardig bezocht, dus volgens mij gaat het prima zo ;D
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Sh4d0wz schreef:Ik loop niet heel lang mee met de mr2clubs maar zoals ik het zie en lees denk ik dat er mischien 10% van 2 walletjes snoept en de andere 90% kan beter nooit met elkaar een meeting houden want dan gaan er zeker mensen met blauwe ogen naar huis denk ik.
Je loopt idd nog niet zo lang mee, want dan zou je weten dat dit volstrekte onzin is.
SpeedDevil schreef:gaan we met z'n allen dan naar de toyotachallenge ipv duderstadt
Ik ga naar Duderstadt. Maar anders was ik naar de Toyota Challenge gegaan. En ik was er zonder blauwe ogen vandaan gekomen hoor....;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Heeft idd weinig met blauwe ogen te maken alleen verschil in visie. Waarvan de manier waarop de meetings worden opgezet er 1 is :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Sh4d0wz

Bericht door Sh4d0wz »

blauwe ogen letterlijk nemen is extreem, ik ga er vanuit dat iedereen volwassen genoeg is om niet letterlijk met elkaar op de vuist te gaan. Maar goed zoals ik al aangaf is het slechts hoe het op mij over komt als nieuw persoon, en ik denk dat het best interresant is om te weten waarom mensen voor een bepaalde club kiezen. Je kent een club toch pas echt goed als je hier actief een aantal maanden bij gezeten hebt.

Maar zoals ik aangaf is het voor een nieuw persoon aantrekklijker om hier lid te worden, verder bedoelde ik er ook niks mee. Dat mogen jullie met elkaar uit vech... erm praten.
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Hehe,

Bij mij was ongeveer dezelfde beweegredenen. Plus dat deze club actiever lijkt op het forum. Overigens zit ik ook op MR2oc.co.uk. MR2oc.com, IMOC.co.uk, mr2mk1club.co.uk en AW11ownersclub wat MR2 gerelateerd is. Het leuke aan MR2club.nl is dat je meetings kan houden.
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Plaats reactie