Tanabe Front Tower Strutbar

Verkoop van onderdelen van de EIGEN ZZW30 (3e generatie MR2). Alleen ZZW30 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Tanabe Front Tower Strutbar

Bericht door Green Goblin »

Te koop:

Tanabe Front Tower Strutbar.

Afbeelding

Afbeelding

Deze heeft zeker effect, de auto gaat er nog directer van sturen. Voor mijn gevoel echter te direct, vind hem fijner rijden nu hij er weer uit is.

Verdere nadelen:
  • Je zult het deksel van de voorste kofferbak moeten verwijderen. De voorste frunkbekleding kan wel gebruikt worden, na een kleine aanpassing.
  • Ook zit hij net boven een zekeringenkast. Deksel verwijderen of zekeringenkast verplaatsen (dat laatste is de mooiste oplossing en is eenvoudig te doen naar mijn idee).
  • De tapeinden op je voorpoten zijn M8, de gaten in de montageplaten van de Tanabe zijn echter M12. Waarschijnlijk om dezelfde platen ook achter te kunnen gebruiken..:boos:
Voor dat laatste probleem zou je iets moeten maken dat de ruimte van M8 naar M12 opvult (mocht ik hem houden en weer willen monteren heb ik al iets gevonden). Doordat ik (en een vorige eigenaar) hem gemonteerd hebben gehad, zijn de randen van de gaten ook wat vervormd, doordat alle kracht op een klein gedeelte komt te staan. Kan eenvoudig weer rechtgevijld worden.

Laatste aandachtspunt:

Let op met monteren. Zeker NIET BOVENOP de grijze orginele (half)cirkels monteren. De ruimte onder de kap is beperkt, er is mij een geval bekend van iemand die de Tanabe wel bovenop had gemonteerd en de frunk kon uitdeuken.

Prijs voor de Tanabe Front Tower Strutbar: € 90.

Minder bieden heeft (vooralsnog) geen zin, dan hou ik hem gewoon, en probeer hem nog eens uit als ik meer bracing voor de onderkant heb.

Effect heeft hij namelijk zeker.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie