Tanabe Front Tower Strutbar.
Deze heeft zeker effect, de auto gaat er nog directer van sturen. Voor mijn gevoel echter te direct, vind hem fijner rijden nu hij er weer uit is.
Verdere nadelen:
- Je zult het deksel van de voorste kofferbak moeten verwijderen. De voorste frunkbekleding kan wel gebruikt worden, na een kleine aanpassing.
- Ook zit hij net boven een zekeringenkast. Deksel verwijderen of zekeringenkast verplaatsen (dat laatste is de mooiste oplossing en is eenvoudig te doen naar mijn idee).
- De tapeinden op je voorpoten zijn M8, de gaten in de montageplaten van de Tanabe zijn echter M12. Waarschijnlijk om dezelfde platen ook achter te kunnen gebruiken..
Laatste aandachtspunt:
Let op met monteren. Zeker NIET BOVENOP de grijze orginele (half)cirkels monteren. De ruimte onder de kap is beperkt, er is mij een geval bekend van iemand die de Tanabe wel bovenop had gemonteerd en de frunk kon uitdeuken.
Prijs voor de Tanabe Front Tower Strutbar: € 90.
Minder bieden heeft (vooralsnog) geen zin, dan hou ik hem gewoon, en probeer hem nog eens uit als ik meer bracing voor de onderkant heb.
Effect heeft hij namelijk zeker.