Carbon Wrap car parts!

Verkoop door handelaren, zowel commercieel als semi commercieel. Alleen MR2 gerelateerd.
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!

Moderator: Pieten

Demo

Carbon Wrap car parts!

Bericht door Demo »

Bij deze wil ik mijn dienst op internet zetten.

Iedereen personaliseerd tegenwoordig zijn auto, en het interieur wordt daar niet van uitgezonderd. Vaak is spuiten of bekleden met een stof als een optie gezien. En natuurlijk ook het gebruik van Folie is niet onbekend.


Toch door de vele hoeken, en vervormingen van de interieur onderdelen is het lastig om voor een amateur de folie er netjes en zonder kreukels of luchtbellen te appliceren op het Materiaal. Vooral omdat de dikte van de laatste trend, Carbon-folie namelijk 3micron dik is door het erin geperste patroon dit heeft vereist.


De ervaring met folies heb ik jaren geleden opgedaan tijdens een studie reclame waar ik lang stage heb mogen lopen bij een bekende in de beletteringsmarkt waar ik heb leren appliceren, plotteren, Digitaal materiaal aanleveren voor de plotter, DTP en ander montagewerk.

Er is enkel een nieuw product op de Markt van 3M!.

Afbeelding

Carbon Folie, deze heeft niet enkel het uiterlijk van Carbon, maar ook het gevoel, gezien het feit dat het de structuur met het origineel deelt, waardoor het door kan gaan voor een echt stuk carbon.
Talloze mogelijkheden zijn er voor applicatie, van deuren, achterkleppen, deurhendels, maar natuurlijk ook hier als voorbeeld de interieur delen.



Afbeelding

Alle onderdelen dienen met een glad oppervlak geleverd te worden, dus mogen er dikkere krassen en onregelmatigheden in ontstaan dient hij redelijk glad geschuurd geleverd te worden, dit kan door persoonlijke aflevering aan mijn adres, of door middel van verzending.

Een voorbeeld hieronder is hoe ik het graag zie aangeleverd.
Ook dienen ze ontdaan te zijn van alle knoppen, verwarmingsroosters, en losse onderdelen.

Afbeelding



de foto hieronder geeft weer hoe het proces in zijn werk gaat.


Afbeelding


De foto hieronder geeft een voorbeeld van het door mij behaalde resultaat.

Afbeelding



hieronder volgen enkele foto's van het eindresultaat, zoals je het aangeleverd zou krijgen.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding



Mogelijkheden

In principe is alles met een diameter niet groter dan 110 cm te appliceren met de folie, maar ook met andere folies. In bijna elke kleurenrange, en print. Informeer hierbij ook naar de mogelijkheden, alsmede prijzen.



Prijzen


-De prijs van het wrappen van de interieur delen van de Mr2 bedraagd 80 euro, dat is inclusief alles, exclusief verzendkosten.

-Voor andere onderdelen wordt de prijs apart besproken.

contact

Informeer via PM. naar de mogelijkheden.
Het adres bevind zich in de omgeving 's-Hertogenbosch.


Groetjes, Teun!
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Mooi initiatief. Daar zal wel belangstelling voor zijn. Heb je ook foto's met de beplakte en gemonteerde delen in de MR2? Dan hebben we een nog beter idee hoe het er uit gaat zien.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Demo

Bericht door Demo »

nog niet :D

Maar heb binnekort een goede klant, die vast wel toestaat om te fotograferen ;)
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Goed initiatief Teun! Laten we binnenkort afspreken voor de folie en het stuurhuisbusje :D !
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

doe je ook complete auto's wrappen?

daar zoek ik nog iemand voor..
Afbeelding
TOY-ota
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45

Bericht door TOY-ota »

je gaat het druk krijgen! :applaus-smiley:

Bij mij mag je wel foto's maken hoor.....van de auto dan ;D
Demo

Bericht door Demo »

frankie-turbo schreef:doe je ook complete auto's wrappen?

daar zoek ik nog iemand voor..


Complete auto's heb ik wel gedaan, maar ik ontbeer hier de ruimte voor. Dit is dus "nog" niet mogelijk. :)

Het is belangrijk een droge, controleerbare en stofvrije ruimte hiervoor te hebben. Ik ben wel in staat delen te doen, maar geen gehele auto. Hier kan ik ook geen kwaliteit voor garanderen. Het overige wel.
Gebruikersavatar
Hratt Bíll
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 99
Lid geworden op: 06 sep 2010, 21:34

Bericht door Hratt Bíll »

Knap staaltje werk :dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

Demo schreef:Complete auto's heb ik wel gedaan, maar ik ontbeer hier de ruimte voor. Dit is dus "nog" niet mogelijk. :)

Het is belangrijk een droge, controleerbare en stofvrije ruimte hiervoor te hebben. Ik ben wel in staat delen te doen, maar geen gehele auto. Hier kan ik ook geen kwaliteit voor garanderen. Het overige wel.

en als ik je een stofvrije verwarmde omgeving ter beschikking kan stellen voor mijn auto?
Afbeelding
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 482
Lid geworden op: 14 jun 2010, 23:42

Bericht door UndaGrwnD »

Demo schreef:Ik ben wel in staat delen te doen, maar geen gehele auto. Hier kan ik ook geen kwaliteit voor garanderen.
.
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

omdat hij er geen ruimte voor heeft en het dus in niet ideale omstandigheden moet doen..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 226
Lid geworden op: 18 mei 2009, 13:05
Type MR2: AW11

Bericht door Jap_DMM »

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 445
Lid geworden op: 29 sep 2009, 09:03
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mattheus »

Dat ziet er ontzettend goed uit!!! Ik denk dat je het druk gaat krijgen!
Afbeelding
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Dat zie er echt heel cowboy uit! Netjes zeg! Nu nog chrome ringetjes om de tellerplaten heen!

Erg geslaagde actie. Ziet er leuk uit, vergelijkbaar met die dure dingen van Carbon fibre creations oid! Top!
Dirk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 279
Lid geworden op: 15 jul 2010, 14:02

Bericht door Dirk »

Vraagje, doet het groene lampje om het contactslot het nu nog dan?

Dit ziet er ERG mooi uit, en kost het nu 80euro voor de tellerbakunit en nog eens 80euro voor de pookbehuizing of is dat gezamelijk 80 euro?
TOY-ota
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45

Bericht door TOY-ota »

@JAP-DMM
Heb je geen carbon folie meer voor de asbak?:-/

leuk detail dat je ook de knoppen op je stuur hebt gedaan :applaus-smiley:
Gebruikersavatar
Hratt Bíll
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 99
Lid geworden op: 06 sep 2010, 21:34

Bericht door Hratt Bíll »

:huh:
TOY-ota schreef:Heb je geen carbon folie meer voor de asbak?:-/
Demo schreef: Afbeelding
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Nee, als je kijkt zit zijn TRD sticker er al op. Dat is zonde om hem er af te halen :D.
Gebruikersavatar
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 286
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:21

Bericht door Watchdog »

Is het ook mogelijk de motorkap te doen? Kan me voorstellen dat de folie niet bestand is tegen de warmte oid.
Demo

Bericht door Demo »

Dirk schreef:Vraagje, doet het groene lampje om het contactslot het nu nog dan?

Dit ziet er ERG mooi uit, en kost het nu 80euro voor de tellerbakunit en nog eens 80euro voor de pookbehuizing of is dat gezamelijk 80 euro?



De prijs is 80 euro voor alles bij elkaar :). Groene lampje blijft uiteraard gewoon werken.
Voor Mr2 athans :).. en het is een clubprijs ;).. wil de club ook helpen heej ;) .

Mensen die een directe intresse hebben oftewel hun interieur delen gewrapped willen zien, via de PM ;).
Plaats reactie