Cars 4 kika 4-6-2011

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Cars 4 kika 4-6-2011

Bericht door barra »

Ook in 2011 wordt er een cars4kika tour gehouden. Deze staat gepland op 4 juni 2011. Deze tour zal starten bij het Silverdome te Zoetermeer en de pauze wordt weer gehouden in Montfoort.

Na een paar grote leerpunten van vorig jaar,die wij dit jaar hebben meegenomen in de organisatie. Daarnaast mogen wij ook twee nieuwe mensen verwelkomen in onze organisatie, dit zijn Kim en Barra, waar wij erg blij mee zijn. Door de extra mensen in onze organisatie hebben wij de taken beter kunnen verdelen. Hierdoor is er dit jaar een zeer actieve werving van kinderen, zodat dit jaar de opkomst groter zal zijn.

Er zal wederom gezorgd worden dat de kinderen worden voorzien van eten en drinken.

De gehele dag is het mogelijk om de auto´s te bekijken. Daarnaast zullen wij zorgen voor diverse activiteiten voor de kinderen.Er zijn voldoende gratis parkeerplaatsen beschikbaar voor de bezoekers.

Wij zullen de mensen via onze site en hyves op de hoogte houden van verdere vorderingen. Wij verwachten dit jaar een grote opkomst zowel van de bestuurders als van de kinderen.

Opgeven kan vanaf vandaag via onze website: http://cars4kika.nl
Onder het kopje Contact organisatie --> opgeven als bestuurder


Als bestuurder/showauto(vermeld dit ook even!)
Naam, nickname, club, kenteken

bestuurder@cars4kika.nl

Als vrijwilliger:

vrijwilliger@cars4kika.nl

Als passagier:

passagier@cars4kika.nl


Overigens is wel de vraag dat als je je aanmeld, je ook echt aanwezig bent. Het zou natuurlijk erg jammer zijn als we sommige kinderen moeten laten staan omdat er niet voldoende auto's zijn.

frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Bij deze aangemeld!
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

ik doe ook graag mee zal me vanmiddag even aanmelden ben net terug van mijn werk.... Nachtdienst :P. Zoals volgens mij de meeste mensen al weten werk ik bij de ANWB. Is het misschien een idee als ik eens rondvraag of er 1 of 2 wegenwachters mee willen rijden voor onverhoopte problemen en dergelijke of zeg ik nu iets geks?

Edit: toch maar gelijk even aangemeld.
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

jeroencharite schreef:ik doe ook graag mee zal me vanmiddag even aanmelden ben net terug van mijn werk.... Nachtdienst :P. Zoals volgens mij de meeste mensen al weten werk ik bij de ANWB. Is het misschien een idee als ik eens rondvraag of er 1 of 2 wegenwachters mee willen rijden voor onverhoopte problemen en dergelijke of zeg ik nu iets geks?

Edit: toch maar gelijk even aangemeld.
uhm we rijden allemaal toyota toch....?

Ik wil ook wel mee maar zal me later nog even aanmelden
Afbeelding
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

Hier binnen de club rijden de meeste wel toyota,

maar Cars 4 Kika is de opzet niet alleen met toyota's de tour te rijden er bestaan ook andere merken met wat sportmodellen die ook in aanmerking komen voor dit evenement.
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

dat is idd zo die gaan wel kapot :P
Afbeelding
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

Vandaag een bericht gestuurd naar regiomanager voor den haag/zoetermeer. Hoop deze week antwoord te krijgen. We rijden vanuit zoetermeer naar montfoort en weer terug toch?
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Super Jeroen, we horen hier graag meer over. We rijden inderdaad van Zoetermeer naar Montfoort en terug.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

Denk dat het wel goed komt hoor. Veel wegenwachters helpen graag mee met evenementen voor het goede doel :)
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

even een update.

Dit is de reactie van de teammanager in regio Zoetermeer/ Den haag.

>>> Gerard de Sterke 11/26/10 11:31 AM >>>
Hallo Jeroen,
Weet niet hoe je bij mij uit bent gekomen, maar ik heb ervoor gezorgd dat je oproep bij ons in het regio bulletin wordt opgenomen.
In het weekend kunnen we niemand missen uit de bezetting.
Er moet dus een vrijwilliger gezocht worden die dit in zijn eigen tijd wil doen.
Het regio bulletin wordt één dezer dagen verstuurd, kandidaten zal ik naar jou doorverwijzen.
Oké?
Mvg,
Gerard

Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten :)
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Bedankt voor de update alvast.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

Wederom een update.

Van het weekend hebben de wegenwachters de nieuwsbrief ontvangen en nu is er 1 die hier graag aan wil meehelpen. Dus wegenwacht is ook geregeld voor 04-06-2011 :). Wat moet ik hem allemaal voor informatie toesturen?
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Zou je kunnen vragen of hij contact op wil nemen met leliev@cars4kika.nl ? Dan heb ik direct contact met hem.
Eventueel is het handiger om anders een mailtje te sturen naar vrijwilliger@cars4kika.nl Dan komt het direct op het juiste gedeelte aan.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

Zal ik doen. Zal hem vanavond even je mailadres doorgeven.
Tomr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:33
Type MR2: AW11

Bericht door Tomr2 »

Ik zal me ook zo aanmelden als bestuurder!! Mooi initiatief!
Is het misschien een idee om flyers op te hangen op bijvoorbeeld kinderafdelingen in ziekenhuizen ( of kinderziekenhuizen), Ronald Mc Donald huizen en dergelijke plekken?
Weet niet of zoiets al gedaan wordt maar hier zouden wel eens veel aanmeldingen vandaan kunnen komen 8) (en daar draait het toch om).
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Hey Tom, leuk dat je mee wil doen hieraan. Je ideeën waren bij ons al opgekomen, en kimr2tje houd zich hiermee bezig, maar bedankt voor het meedenken.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

jeroencharite schreef:Wederom een update.

Van het weekend hebben de wegenwachters de nieuwsbrief ontvangen en nu is er 1 die hier graag aan wil meehelpen. Dus wegenwacht is ook geregeld voor 04-06-2011 :). Wat moet ik hem allemaal voor informatie toesturen?

Is dat de man uit Pijnacker (heeft privé een Tercel 4WD)?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

Wegenwacht heet Henk Bender. Woon inderdaad in Pijnacker dus dat zal inderdaad wel dezelfde zijn :)
Gebruikersavatar
nakeddotz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 373
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:06
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door nakeddotz »

Weet nog niet of wij hierbij aanwezig gaan kunnen zijn.
MR2 Sweatlake Chapter.
Afbeelding
If intrested,make me an offer i can's refuse.
Gebruikersavatar
Mightyzap
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 462
Lid geworden op: 17 okt 2009, 22:04
Type MR2: AW11

Bericht door Mightyzap »

ik roep wel op msn als ik mee gaan
heb zoals sommige weten in de planning om ook rond deze tijd de emmer te ruilen voor wat groters. je kent t wel, verse apk en eruit dat ding :P niet dat ie slecht is, maar de drang naar "the beast from the east" is nu financieel haalbaar :P
Afbeelding
Plaats reactie