nieuw hier....

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Jona1985
Zere vingers van het typen..
Berichten: 598
Lid geworden op: 26 jun 2009, 13:44
Type MR2: AW11

Bericht door Jona1985 »

MarcoTwo schreef:Jekel2 heeft ook een 20V BlackTop, alleen weet ik niet of er ook een 6 bak in zit (plus de ex. van Jonas, idem bak bij mij niet bekend).
Jup, zit een blacktop in. Nog geen 6bak, daar was ik voor aan het sparen zeg maar. Maar na wat tegenvallers tochmaar voor wat andrrs gegaan. ;)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Een VoPo.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
robbie
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 nov 2010, 12:20

Foto's maken

Bericht door robbie »

bonno schreef:Ale je nog eens foto's gaat maken wil ik wel een rondje zeeland mee doen, bij mooi weer op een zondag
Ik heb een soort gelijke rode aw11. een 86er sinds 1997.
Misschien heb je een betere camera dan ik heb.

Ik heb voorlopig geen centen voor een 20V ombouw met 6 bak.
Maar ik was benieuwd naar hoe makkelijk dat gaat.
Het lijkt mij inderdaad een veel beter koppel geven, vooral in de eerste versnellingen.

Zit jij ergens bij Dirksland ?
Hey Bonno,

Foto's maken kunnen we zeker een keer doen. Ik zit in Middelburg, misschien kunnen we een keer ergens in Zeeland afspreken? Met Pinksteren, 13 juni, ga ik waarschijnlijk wel naar de toyota challange in Lelystad. Ben jij daar ook?

Rob
bonno

Bericht door bonno »

robbie schreef:Hey Bonno,
Foto's maken kunnen we zeker een keer doen. Ik zit in Middelburg, misschien kunnen we een keer ergens in Zeeland afspreken? Met Pinksteren, 13 juni, ga ik waarschijnlijk wel naar de toyota challange in Lelystad. Ben jij daar ook?
Rob

Jawel ik kom waarschijnlijk ook naar de Toyota Challenge op 13 juni, maar ik ben ook op 4 Juni in Zoetermeer.
Ik vind de Brouwersdam een mooie plek en ook Neeltje Jans.
Daar kan je prachtige foto's maken als het licht goed is.

Jouw auto lijkt me niet moeilijk te vinden. In die staat zijn er niet zo veel.
Hoewel die nog over zijn worden wel steeds beter opgeknapt.
Gebruikersavatar
robbie
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 nov 2010, 12:20

Bericht door robbie »

bonno schreef:Jawel ik kom waarschijnlijk ook naar de Toyota Challenge op 13 juni, maar ik ben ook op 4 Juni in Zoetermeer.
Ik vind de Brouwersdam een mooie plek en ook Neeltje Jans.
Daar kan je prachtige foto's maken als het licht goed is.

Jouw auto lijkt me niet moeilijk te vinden. In die staat zijn er niet zo veel.
Hoewel die nog over zijn worden wel steeds beter opgeknapt.
Dan zie ik je waarschijnlijk wel de 13de in lelystad. Dan kunnen we verder bespreken voor een fotomeeting in Zeeland, lijkt me leuk. Misschien zijn er meer aw11 rijders die interesse hebben???

Denk ook wel dat ik jou auto herken, ziet er als nieuw en origineel uit. Erg mooi!
Echter mij aw11 is nog nooit gerestaureerd, dus nog nooit uit elkaar geweest. Alleen 13 jaar geleden een keer overgespoten.

Groeten Rob
bonno

Bericht door bonno »

robbie schreef:Dan zie ik je waarschijnlijk wel de 13de in lelystad. Dan kunnen we verder bespreken voor een fotomeeting in Zeeland, lijkt me leuk. Misschien zijn er meer aw11 rijders die interesse hebben???
Denk ook wel dat ik jou auto herken, ziet er als nieuw en origineel uit. Erg mooi!
Echter mij aw11 is nog nooit gerestaureerd, dus nog nooit uit elkaar geweest. Alleen 13 jaar geleden een keer overgespoten.
Groeten Rob

Die kunnen we plaatsen bij animo checks, als fotomeeting in zeeland of zo. Als je een datum wil prikken dan kan je hem erin zetten.
Maar het maakt mij niet uit met hoeveel dat we zijn. Het kan zomaar uit de hand lopen qua aantallen maar ik verwacht het niet .
Het is voor de meesten uit het noorden wel erg ver weg.
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

robbie schreef:Dan zie ik je waarschijnlijk wel de 13de in lelystad. Dan kunnen we verder bespreken voor een fotomeeting in Zeeland, lijkt me leuk. Misschien zijn er meer aw11 rijders die interesse hebben???

Denk ook wel dat ik jou auto herken, ziet er als nieuw en origineel uit. Erg mooi!
Echter mij aw11 is nog nooit gerestaureerd, dus nog nooit uit elkaar geweest. Alleen 13 jaar geleden een keer overgespoten.

Groeten Rob

Idee van fotomeeting in Zeeland is niet echt origineel he :P
Zie TTFT-rit 16 april ;) Foto's van ons uit moeten nog geupdate worden :P
Maar interesse voor een fotomeet is er van ons uit altijd:dux-blij_thumb-up:
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
bonno

Bericht door bonno »

Kimr2tje schreef:Idee van fotomeeting in Zeeland is niet echt origineel he :P
Zie TTFT-rit 16 april ;) Foto's van ons uit moeten nog geupdate worden :P
Maar interesse voor een fotomeet is er van ons uit altijd:dux-blij_thumb-up:

Ik vond het toch een aardig idee. :approve:
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

Is ook een aardig idee, zeg ik ook niets van, alleen niet origineel ;)
Wij hebben het 16 april al uitgevoerd :P Alleen dan in Zeeuws-Vlaanderen, dus nu ander gedeelte van Zeeland ;) Laat maar weten als het er van komt, ik houd me aanbevolen, hopend dat mijn awtje dan nog meer naar mijn eigen smaak is ;)
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
Plaats reactie