PPE race header
Moderator: Pieten
PPE race header
Heb nog te koop een nieuwe nog in de doos ppe engineering race header en downpipe voor de spyder.
Voor de std 1zz motor dus.
Mag weg voor 650 euro incl verzendingskosten.
Mvg
Nova
Voor de std 1zz motor dus.
Mag weg voor 650 euro incl verzendingskosten.
Mvg
Nova
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
De downpipe is op deze foto links afgebeeld, rechts is het spruitstuk.mmbjanssens schreef:Dus als ik het goed begrijp heb je het ppe spruitstuk zoals op de foto met de catalysator zoals op de foto??
Is alles nog nieuw of gebruikt??
Misschien heb ik wel interesse!!!!
De Downpipe is het gedeelte waar origineel de catalysator in zit. De PPE downpipe heeft of geen Kat of een Highflow Kat, ik weet niet zeker welke wordt aangeboden in deze advert. Waarom ik dit vertel, zonder kat heb je waarschijnlijk een APK probleempje, dus houd er rekening mee.
In principe is dit vanaf je blok alles behalve de einddemper van je uitlaatsysteem.
de Highflowcat versie:
de Katloze versie:MR2 Spyder Race Header and Sport Cat system The PPE race header is designed to improve power from 3000rpm to redline. Features 1.5" 4-1 design with a long formed collector for smooth flow. Spring ball flange connection absorbs torque in the system to reduce strain on runners. Made of 16 gauge mild steel with JetHot polished ceramic coating. *requires high-flow cat or downpipe to be a bolt on system, wiring is required.
Choose either the 200cpi metal core, high-flow cat or the catless downpipe to make the kit completely bolt-on.
11WHP with downpipe
SYSTEM IS FOR OFF ROAD USE ONLY
Succes bij de aankoop en het installeren!
MR2 Spyder Race Header and Sport Cat system
The PPE race header is designed to improve power from 3000rpm to redline. Features 1.5" 4-1 design with a long formed collector for smooth flow. Spring ball flange connection absorbs torque in the system to reduce strain on runners. Made of 16 gauge mild steel with JetHot polished ceramic coating. *requires high-flow cat or downpipe to be a bolt on system, wiring is required.
Choose either the 200cpi metal core, high-flow cat or the catless downpipe to make the kit completely bolt-on.
8WHP - 11WHP
ECT Catalytic converters are EPA and OBD2 compliant.
SYSTEM IS FOR OFF ROAD USE ONLY
groetjes,
Sherwin
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89