(VERKOCHT) Subwoofers in kisten voor SW20 en versterker

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
JedY

(VERKOCHT) Subwoofers in kisten voor SW20 en versterker

Bericht door JedY »

[font=Verdana","sans-serif]Voor de SW20 op maat gemaakte kisten met daarin Rockfort Fosgate Punch DVC subwoofers voor achter de stoelen (op de bakjes).[/font]
De dakjes passen niet meer achter de stoelen, maar als je een beetje kan puzzelen (en tegelijkertijd geen kratjes bier vervoert) passen ze nog wel in de kofferbak :)

[font=Verdana","sans-serif]Daarnaast een Audio System Twister F2 versterker 2x 110 watt waar de subs op aangesloten kunnen worden.[/font]

Deze gaan weg omdat ik de MR2 onlangs verkocht heb :-/

Subwoofers vraagprijs € 125, versterker vraagprijs € 50 of doe een mooi bod.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: n.v.t.

Wat is de prijs van het aangebodene?: 175

Hoe is de staat van het aangebodene?: zeer goed

Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: n.v.t.
donny_s
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 28 dec 2010, 14:29

Bericht door donny_s »

wat wil je voor de hele set?
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

donny_s schreef:wat wil je voor de hele set?


:psss: Wat is de prijs van het aangebodene?: 175


Vraag me alleen af of die Subs wel hun volle potentieel halen met dat kleine versterkertje.
RizkySly
Knop gevonden hoor !
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2011, 21:33
Type MR2: AW11
Contacteer:

Type nummer

Bericht door RizkySly »

Wat is het typenummer van de Rockford Fosgate Punch DVC subwoofers?
Ook los te koop?

Verrsterker die ik heb liggen trekt het denk ik prima (400 Watt als ik me niet vergis)
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

RizkySly schreef:Wat is het typenummer van de Rockford Fosgate Punch DVC subwoofers?
Ook los te koop?

Verrsterker die ik heb liggen trekt het denk ik prima (400 Watt als ik me niet vergis)
Mag die wel 400 watt rms zijn, aan de grote van die conussen te zien zijn ze minstens 200 watt RMS. Als ze dubbelspoels zijn wel meer.
JedY

Bericht door JedY »

De vraagprijs van het geheel is inderdaad € 175, de vraagprijs van de woofers is € 125. Heb je een leuk bod in gedachte laat het me weten en dan denk ik er over na :)

Volgens mij is dit de link naar de handleiding van de DVC. Ik heb het gegoogled, heb ze zelf ook als 1 geheel gekocht (van Grieper, ook clublid, misschien dat hij het type weet....heb hem net een PM gestuurd).

http://www.rockfordfosgate.com/library/ ... rs-man.pdf

Je hebt ze in 8, 10, 12 en 15 inch. onder de specs staat het vermogen. Ik weet alleen niet welke het zijn (lekker handig), het zijn gesloten kisten dus ik kan ook niet op de achterkant van de woofers kijken. Ik kan de buitenkant van de woofers wel langs een centimeter leggen maar ik weet niet of je daar het type uit af kan leiden :huh:
JedY

Bericht door JedY »

Verkocht, mag slotje op!
Gesloten