Witte '94 coupe met '98 klep en spoiler

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
JXR

Witte '94 coupe met '98 klep en spoiler

Bericht door JXR »

Beste mensen, eind deze maand vertrek ik voor 3 maanden naar het buitenland. Ondanks dat ik veel plezier van de MR2 heb ben ik toch van plan hier na weer eens naar wat anders te gaan kijken. Iets nieuws, iets praktisch, iets snellers, iets zuinigers, ik weet 't nog niet. Maar af en toe weer eens iets anders willen zit helaas nou eenmaal in m'n bloed.

Daarom tot eind deze maand te koop aangeboden: '94 SW20 coupe. De auto is in nette staat, maar uiteraard niet nieuw. Voorzien van imitatie witte knippers voor en aan de zijkant, achterlicht modificatie (dubbele verlichting, dubbel remlicht, met werkende mistachterlichten), antenne weggewerkt en binnenantenne geplaatst. Klapsleutelsysteem geplaatst met uiteraard vergrendeling op afstand en ontgrendeling van de kofferbak op afstand, inclusief aansturing knipperlichten. Van dit systeem heb ik uiteraard 2 sleutels, daarnaast heb ik nog 2 originele sleutels. De auto heeft ook een werkende airco!

De auto is vorige maand door de APK gegaan en is hier zonder aanmerkingen of reparaties doorheen gekomen. Tevens heb ik een kleine beurt laten uitvoeren inclusief luchtfilter.

De auto is voorzien van de achterklep van een G-limited uitvoering, dus met '98 model spoiler. Het interieur is stof, met helaas een beschadiging aan de bestuurderskant, plekje van ongeveer 2x2cm schat ik zo. Verder is 't interieur standaard, op een chique TRD pookknop. De auto is voorzien van een eenvoudige radio/CD/MP3/USB/bluetooth radio. Velgen zijn 17" en geloof ik van OZ.

De staat van de lak is redelijk. Geen roest, maar wel een paar kleine plekjes van steenslag. Ook 't antennegat heb ik netjes dichtgemaakt en verder gevult met lakstift. Heeft me verder nooit gestoord, maar kan nog een stuk netter. Ander probleempje waar de auto last van heeft is bij koude motor last hebben van de synchro van de 3e versnelling. Beetje tussengas en je hebt er geen last van.

Minpuntjes zijn nooit leuk, maar ik ben er gewoon graag eerlijk over. De auto is verder wel erg netjes en een behoorlijk opvallende verschijning.

KM-stand: 219xxx
Prijs: 3800

De auto hoeft niet weg, maar mag weg. Te bezichtigen in Amsterdam tot uiterlijk 29 november. De auto staat vanaf 8 januari dit jaar op m'n naam en heb 'm gekocht van DarkEVO.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Mooie bolide. Het is dat ik het geld niet heb :P
Don't shoot the messenger!
RizkySly
Knop gevonden hoor !
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2011, 21:33
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door RizkySly »

Mooie bolide. Het is dat ik al een 94 met 98 spoiler heb. :)

Ps. de volgende mr2 wordt zeker een witte
JXR

Bericht door JXR »

Nice, welke kleur? Stuur me anders even een PB'tje, vind 't wel leuk om te zien wat jij hebt staan.

Vind 't enerzijds echt jammer om de auto weg te doen, maar er iemand blij mee maken en volgend jaar weer eens heel wat anders rijden lijkt me ook wel weer eens leuk, misschien wel een ZZW30 ;D
JXR

Bericht door JXR »

Gezien het animo en mijn ervaring met dingen verkopen de rest van 't jaar heb ik vandaag de MR2 gestald. Bij interesse is de auto vanaf 3 maart weer te bekijken.
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Ik kom in maart wel even kijken. ;)
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
JXR

Bericht door JXR »

Dat zou grappig zijn, aangezien ik jaartje of 2 geleden bij jou nog ben wezen kijken voor jouw witte MR2 ;-)
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Haha, echt? :) En niet eens gekocht!
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
JXR

Bericht door JXR »

Nee, en ik weet eigenlijk niet eens meer waarom niet ;D

Maar goed, eerste maandje is al bijna voorbij, nog 2 maanden geduld en dan is de auto weer te bezichtigen.

Mis m'n MR2'tje wel een beetje, maar ach, rij hier ook wat leuks: 8)
Afbeelding
JXR

Bericht door JXR »

Inmiddels ben ik weer terug, heb de auto opgehaald, geconstateerd dat de dynamo overleden was, de dynamo vervangen, auto beetje gepoetst, geïnteresseerden gehad die hebben gemaild over hun interesse, gemaild dat ze toch geen mogelijkheid hadden de auto aan te schaffen, etc. Kortom, de auto is nog/weer te koop en heeft tevens een jong gebruikte (18dkm) vervangingsdynamo.
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Ben toch benieuwe wat er voor snellers, maar zuiniger voor terug komt. :applaus-smiley:
Don't shoot the messenger!
JXR

Bericht door JXR »

Wie weet, eerst deze maar eens verkopen. Ik had meer interesse verwacht, maar 't valt nog wat tegen.
Plaats reactie