Foutje in ledenpagina?

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Foutje in ledenpagina?

Bericht door ErikV »

Omdat ik mijn email adres wil aanpassen heb ik eens aangelogd op de MR2club.nl homepage. Na de keuze om 'mijn pagina te bewerken' krijg ik een hele waslijst aan foutmeldingen:


Welkom ErikV,
Je krijgt hier de mogelijkheid om je eigen pagina te maken en/of te wijzigen.

De Mr2club.nl is in geen enkel opzicht verantwoordelijk voor de beveiliging en/of de inhoud van deze site! Voor meer informatie lees de algemene voorwaarden!

Error:
(class.FormHandler.php:1462) date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CET/1.0/no DST' instead
Error:
(class.FormHandler.php:1462) date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CET/1.0/no DST' instead
Error:
(class.FormHandler.php:1462) date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CET/1.0/no DST' instead
Error:
(class.FormHandler.php:1462) date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CET/1.0/no DST' instead

En ergens in het midden wel gewoon de tabel met persoonlijke gegevens, en de WB kaart. Dan weer een flink stuk foutmeldingen. Dan weer het kopje 'MR2 gegevens' opnieuw afgewisseld met troep en de rest van de pagina.

Ik heb het in zowel IE als in Firefox. O, en het vastleggen van gewijzigde gegevens werkt niet!

De function.date linkjes geven het volgende (grappenmakers, en sluikreclamemakers ook!)

Nah, goededag zeg, Nou, het lijkt erop dat /function.date niet meer bestaat. Want je ziet hier niks he... Ja deze tekst, maar dat is nu niet echt boeiend. Dit is eigenlijk gewoon een error 404 pagina, dat deze webpagina niet bestaat. Maar dat is dus flauwekul, want een 404 pagina is ook een pagina. Er staat weliswaar niks op, althans hier nu wel, maar geen interessante tekst waardoor je denkt: Wat een geweldig gave webpagina, die ga ik in mijn favorieten zetten!
Nee, dit is dus gewoon een dikke, vette 404!
Ga gewoon naar: de Homepage van MR2club.nl; The Wild Bunch of Het forum van MR2club.nl; The Wild Bunch
Of naar de Homepage van MR2club.be; The Wild Bunch Of naar de Homepage van MR2club.eu; The Wild Bunch Of naar de Homepage van Abotec; maatwerk in arbeid of de Homepage van Gerlok of de Homepage van Autobedrijf Kuiper

Hoe nu de persoonlijke gegevens aan te passen dan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Inloggen op het forum en dan naar gebruikersgegevens.

De hoofdpagina is niet meer aangepast sinds 2006 of zo, en het is altijd al wat onduidelijk geweest dat je op de hoofdpagina en op het forum een apart profiel hebt...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Thanks Green. Ik had dat al gedaan, dus het staat goed. En dan laat ik de homepage maar voor wat het is ;D
Afbeelding
Plaats reactie