bougie schroefdraad beschadigd

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
renso
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 dec 2006, 18:19

bougie schroefdraad beschadigd

Bericht door renso »

Beste emmer rijders,ben mijn motor(fiets) een onderhouds beurtje aan het geven en de bougie verwisselen was er één bij die er niet meer in wou.Heb dus een bougiegat met een rotte schroefdraad.Mijn vraag of er iemand is die toevallig een reparatie setje heeft, of de draadtap met een v-coil heeft, de maat is m12x1.25 mf.(tegen een vergoeding)Moet wel in de prov groningen zijn of men moet al bereid zijn om het evt op te sturen, kosten worden vergoed natuurlijk.Deze maat setjes zijn moeilijk te krijgen of je moet al een hele tappenset kopen waarvan je er maar één van gebruikt.
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

renso schreef:Beste emmer rijders,ben mijn motor(fiets) een onderhouds beurtje aan het geven en de bougie verwisselen was er één bij die er niet meer in wou.Heb dus een bougiegat met een rotte schroefdraad.Mijn vraag of er iemand is die toevallig een reparatie setje heeft, of de draadtap met een v-coil heeft, de maat is m12x1.25 mf.(tegen een vergoeding)Moet wel in de prov groningen zijn of men moet al bereid zijn om het evt op te sturen, kosten worden vergoed natuurlijk.Deze maat setjes zijn moeilijk te krijgen of je moet al een hele tappenset kopen waarvan je er maar één van gebruikt.
oei! is het niet handiger om de kop naar een zaak te brengen die het kan doen voor je? wellicht handiger dan dat het straks verkeerd gaat...?

wat voor motorfiets heb je?
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Gebruikersavatar
renso
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 dec 2006, 18:19

Bericht door renso »

Sherwin schreef:oei! is het niet handiger om de kop naar een zaak te brengen die het kan doen voor je? wellicht handiger dan dat het straks verkeerd gaat...?

wat voor motorfiets heb je?
Afbeelding
Honda cb sevenfifty,Dat doe ik als ik dit reparatie setje niet kan schoren moet met zo'n seje wel willen, tap goed in de dikke vet zetten om de spanen op te vangen en enkele keren terug halen weer schoonmaken en opnieuw in de dikke vet enz, als laatste heb ik een heel dun verloopje die op mijn stofzuiger past om in het bougiegat alles op te zuigen als er wat invalt.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Kijk zo 1 heeft mijn zwager ook nog staan. En mijn heeft heeft nog de 500 turbo gehad met van die goud kleurig wielen. En ik heb de bouw doos hier nog van gehad. Voor die tijd 1 van de mooieste motor fietsen vindt ik.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
renso
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 dec 2006, 18:19

Bericht door renso »

bond schreef:Kijk zo 1 heeft mijn zwager ook nog staan. En mijn heeft heeft nog de 500 turbo gehad met van die goud kleurig wielen. En ik heb de bouw doos hier nog van gehad. Voor die tijd 1 van de mooieste motor fietsen vindt ik.
Afbeelding
idd mooie fiets deze zien er beter uit dan die naakte versie waar het oog meteen op het v blok viel.
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

leuke fiets idd!!
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Plaats reactie