MR

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

m4rcu5 schreef:En ik zou dit ook als een aanval op vatten.
En dat terwijl het niet eens echt een aanval was ! Want ik verbaas me er echt over dat er zoveel mensen problemen hebben met het plaatsen van foto's op dit forum. We hebben er een apart topic over waarin het stap voor stap uitgelegd wordt, boven dit venster waarin ik dit verhaal typ, staat de tekst "Voeg 1 of meerdere foto's/plaatjes toe aan dit berichts (klik hier)", en nog zie ik elke week weer iemand voorbijkomen die zegt: "Ik heb alles geprobeerd, maar....."

En dan niet van mensen die voor het eerst met computers en het internet in aanraking komen, maar van mensen, die zich waarschijnlijk de tijd niet kunnen herinneren dat er geen computers (thuis) waren.

Zo moeilijk is het toch echt niet ? Het komt op mij over alsof je zou posten: "Ik heb een lekke band, en ik heb alles geprobeerd, maar hoe krijg ik het wiel los ?" En zelfs dat kun je opzoeken op Google.

p.s. M4rcu5, jij kunt je wel flink misdragen hier, ik sta nog diep in het krijt bij de "zonnekoning".....;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie