Complete 341pk/412nm setup
Moderator: Pieten
Complete 341pk/412nm setup
VERKOCHT!Hoi, omdat ik mijn mr2 vorige week helaas in de prak heb gereden (alleen de voorkant) bied ik het hart wat achterin hing aan. Hier het lijstje:
*Low mile JDM 3SGTE met versnellingsbak en assen.
(gekocht met ongeveer 100.000 km, zelf nog geen 10.000 km mee gereden)
*ATS Racing TD06 Turbokit:
TD06 20G turbocharger
Tial 38mm external wastegate
Machined (not cast) turbo adaptor with wastegate flange
Wastegate Dump pipe rerouted to Downpipe
Mandrel Bent Stainless Steel Downpipe
Stainless Steel Oil feed line with block adaptor
Stainless Steel Oil drain line
Stainless Steel Water lines and fittings
Gaskets
Stainless Steel Bolts, nuts, etc.
Nog geen 5000 km gereden met deze kit.
* Ross Machine Racing Sidefeed Intake Manifold
* BKK Ford Mustang 5.0 v8 90mm Throttlebody met custom Idle Air Control Valve en TPS sensor
* Aeromotive Fuelpressure Regulator met metertje
* Sard 800cc Low impedance injectoren
* Ats racing uitgeboorde fuelrail
* Trunk mount intercooler(7,5cm bij 60cm) setup inlusief buizen werk siliconen slangen en 2 grote spal fans met shroud.
* 3 inch turbo intake pijp met filter K&N
* Synapse Synchronic BOV vastgelast op een pijp
* DTA fast S60 Pro ecu met kabelboom en sensoren (DTA regelt ook de turbodruk per toeren en tps, heeft launch control en multimaps)
* DIS bobine (geen distributiekapje en rotortje meer, werkt samen met DTA)
* Innovate Wideband controller en sensor (werkt samen met DTA)
De DTA ecu is dus al afgesteld op deze setup met 2 verschillende mappen.Map1: 1 bar druk en arm stationair voor apk . Map2: 1,25 bar en wat rijker. Dynosheet aanwezig. Het blok/bak is er in 2006 in gehangen met nieuwe distributieriem , waterpomp , oliepomp en verse vloeistofen.(papieren aanwezig) Ik heb om het half jaar olie ververst, verder verbruikt hij geen druppel olie,
start altijd, nooit rook uit uitlaat. Alleen vlammen;D
Dit flex gedeelte na de downpipe krijg je er ook bij. De uitlaat zelf zit er niet bij. Het was een apexi gt-spec, maar die was helemaal verbouwd voor een speciale achterbumper en er zaten schotten los.
Hier nog een foto hoe het eruit zag in de auto.
Vraagprijs: 3500 euro
M.v.g
Gertjan Slabbekoorn
Mail: gjsmr2@gmail.com
Tel: 0649319100
*Low mile JDM 3SGTE met versnellingsbak en assen.
(gekocht met ongeveer 100.000 km, zelf nog geen 10.000 km mee gereden)
*ATS Racing TD06 Turbokit:
TD06 20G turbocharger
Tial 38mm external wastegate
Machined (not cast) turbo adaptor with wastegate flange
Wastegate Dump pipe rerouted to Downpipe
Mandrel Bent Stainless Steel Downpipe
Stainless Steel Oil feed line with block adaptor
Stainless Steel Oil drain line
Stainless Steel Water lines and fittings
Gaskets
Stainless Steel Bolts, nuts, etc.
Nog geen 5000 km gereden met deze kit.
* Ross Machine Racing Sidefeed Intake Manifold
* BKK Ford Mustang 5.0 v8 90mm Throttlebody met custom Idle Air Control Valve en TPS sensor
* Aeromotive Fuelpressure Regulator met metertje
* Sard 800cc Low impedance injectoren
* Ats racing uitgeboorde fuelrail
* Trunk mount intercooler(7,5cm bij 60cm) setup inlusief buizen werk siliconen slangen en 2 grote spal fans met shroud.
* 3 inch turbo intake pijp met filter K&N
* Synapse Synchronic BOV vastgelast op een pijp
* DTA fast S60 Pro ecu met kabelboom en sensoren (DTA regelt ook de turbodruk per toeren en tps, heeft launch control en multimaps)
* DIS bobine (geen distributiekapje en rotortje meer, werkt samen met DTA)
* Innovate Wideband controller en sensor (werkt samen met DTA)
De DTA ecu is dus al afgesteld op deze setup met 2 verschillende mappen.Map1: 1 bar druk en arm stationair voor apk . Map2: 1,25 bar en wat rijker. Dynosheet aanwezig. Het blok/bak is er in 2006 in gehangen met nieuwe distributieriem , waterpomp , oliepomp en verse vloeistofen.(papieren aanwezig) Ik heb om het half jaar olie ververst, verder verbruikt hij geen druppel olie,
start altijd, nooit rook uit uitlaat. Alleen vlammen;D
Dit flex gedeelte na de downpipe krijg je er ook bij. De uitlaat zelf zit er niet bij. Het was een apexi gt-spec, maar die was helemaal verbouwd voor een speciale achterbumper en er zaten schotten los.
Hier nog een foto hoe het eruit zag in de auto.
Vraagprijs: 3500 euro
M.v.g
Gertjan Slabbekoorn
Mail: gjsmr2@gmail.com
Tel: 0649319100
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Dat was deze inderdaad, zonde! Niet gewond geraakt?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 jan 2012, 22:49
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Surferdude schreef:Dat was deze inderdaad, zonde! Niet gewond geraakt?
Niet gewond geraakt nee. Had toevallig niet lang ervoor een rolkooi met sparco kuipjes en 4 punts gordels laten zetten. Zat muurvast gelukkig. Hier foto van ongeluk:
Ik had de achterbanden sinds lange tijd weer flink op gepompt. En dan met mijn stomme kop met dat koude vochtige weer volgas een bocht uit. Normaal kon ik hem nog wel redden maar nu ging het kontje te snel.......
Inbouw van alles kan verzorgd worden door Joshma Pfeiffer.
Hij heeft alles bij mij ingebouwd, ook trunk mount intercooler. Vakwerk!
Zijn mail:
joshmapfeiffer@hotmail.com
Hij heeft alles bij mij ingebouwd, ook trunk mount intercooler. Vakwerk!
Zijn mail:
joshmapfeiffer@hotmail.com
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22