Witte '97 er

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Berichten: 905
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:18

Witte '97 er

Bericht door Sjerief »

Afbeelding
Gebruikersavatar
SirhC
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 02 jan 2007, 02:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door SirhC »

Wow... Het mag wat kosten!
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Mooie sw's worden steeds duurder, er zijn er al zoveel gesloopt....
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Hij is wel een stuk mooier en unieker dan de gemiddelde Marktplaats MR2... Maar bijna €13.000,- is een hoop geld voor een SW20.
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

Tikfoutje denk ik!

Zal wel €1295,-- moeten zijn, ex. afleverkosten.:D

Groetjes, GEEL8)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

€ 10.000 afleveringskosten....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Das een best prijsje :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jona1985
Zere vingers van het typen..
Berichten: 598
Lid geworden op: 26 jun 2009, 13:44
Type MR2: AW11

Bericht door Jona1985 »

Maar dan heb je wel een late SW, standaard en met relatief weinig km.

IK zeg doen haha
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Oef, wat mooi........ en wat een bizarre prijs... dan liever het exemplaar met 28 km voor een paar duizend meer.:)

De helft is realistischer, nog pittig, maar verklaarbaar.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
SirhC
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 02 jan 2007, 02:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door SirhC »

De kosten van een Veilside kit komen er ook nog bij ;)
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Zoek maar eens een mr2 die niet afgetrapt is , netjes eruit ziet, nl auto, boekjes erbij en fatsoenlijk oh heeft gehad al die jaren.....en ook schade vrij is geweest al die jaren...

Maar als marco de helft van de prijs wel redelijk vindt, dan vraag ik me af waar je en mr2 als deze dan op taxeert??? Waarom gelde de argumenten zoals ik net schets wel bij een taxatie, en niet bij verkoop?? Kortom waarom kijken we nu weer naar afgetrapte marktplaats prijzen....ik weet zeker dat deze mr2 binnen een aantal maanden is verkocht, aan een liefhebber die nog jaren probleemloos wil rijden in een nette en eerlijke mr2..want voot de helft van het geld koop je gewoon andermans rommel....ik heb er al zoveel gezien ....en 8 van de tien zijn afgetrapte wagens met heel veel achterstalig onderhoud. De laatste jaren is er bij de dealer een rode sw20 voor boven de tien mile verkocht en ook en zwarte..die mensen betalen liever iets meer nadat ze diversen andere hadden gezien voor minder....

Mooie kleur trouwens
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Goed punt Ed, het zou inderdaad grappig zijn als iemand deze kocht, en hem daarna bij Marco liet taxeren...ik zou ook zeer benieuwd zijn naar het resultaat...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Green Goblin schreef:Goed punt Ed, het zou inderdaad grappig zijn als iemand deze kocht, en hem daarna bij Marco liet taxeren...ik zou ook zeer benieuwd zijn naar het resultaat...
Minder dan de helft van de 13k blijlbaar.... ::) Dan hoef ik iig de mr2 niet te laten taxeren. :P
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Het is het zelfde liedje als jij een auto komt inruilen....dan zegt men ook van tja meneer. Hij is al oud...en heeft al een ton gelopen...en u weet het he... Met een WITTE blijf je zitten....want rood is de kleur voor een MR2....en tja...die T bar is ook niet geliefd...die lekken allemaal... kortom ik geef u bedrag X...

Dan komt er een klant in de showroom...en zegt dezelfde verkoper....geheel origineel MET luxe T bar zeer gewild, net ingereden met een ton aan km....WIT is helemaal een top kleur want daar zijn er niet veel van verkocht..etc,etc...
die auto is wel van 97 maar relatief JONG wan ze zijn al gemaakt vanaf 1990...deze heeft alle Upgrades gehad van het model....en wordt zeker een gewilde Young Timer...dus is zijn geld zeker waard...zoek er maar een in deze staat...
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Edje Turbo schreef:Het is het zelfde liedje als jij een auto komt inruilen....dan zegt men ook vaweg is al oud...en heeft al een ton gelopen...en u weet het he... Met een WITTE blijf je zitten....want rood is de kleur voor een MR2....en tja...die T bar is ook niet geliefd...die lekken allemaal... kortom ik geef u bedrag X...

Dan komt er een klant in de showroom...en zegt dezelfde verkoper....geheel origineel MET luxe T bar zeer gewild, net ingereden met een ton aan km....WIT is helemaal een top kleur want daar zijn er niet veel van verkocht..etc,etc...
die auto is wel van 97 maar relatief JONG want ze zijn al gemaakt vanaf 1990...deze heeft alle Upgrades gehad van het model....en wordt zeker een gewilde Young Timer...dus is zijn geld zeker waard...zoek er maar een in deze staat...
Idd, daarom ben ik dus ook zo zuinig op mijn 90'er coupé. Over 2,5 jaar is hij heerlijk 9 maanden p/j wegenbelastingvrij.
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

13K voor een SW20, das als je het mij vraagt buiten proportie veel....

Vergeet overigens niet dat er een groot verschil zit tussen een taxatiewaarde voor een verzekering en de actuele markt/verkoopwaarde. Marktwaarde ligt altijd een aardig stuk onder de taxatiewaarde. Zeker in deze tijden, waarin het op de automarkt slecht gaat, zal de markt/verkoopwaarde nog rapper dalen...

Al hebben ook taxatiewaarden daar last van, want die zijn deels wel op marktwaarde gebaseerd en zullen dus mee dalen in een slechte markt. Heb je nu een hertaxatie, dan zul je dat merken als je een reële taxateur hebt.
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Verstandige woorden.:dux-blij_thumb-up:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjerief
Zere vingers van het typen..
Berichten: 905
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:18

Bericht door Sjerief »

MarcoTwo schreef:
De helft is realistischer, nog pittig, maar verklaarbaar.


Volledig mee eens
( als het een 99er was geweest hadden ze vermoedelijk de nw prijs gevraagd :P )
Afbeelding
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

als ik deze vergelijk met die van Justin,
is de vraagprijs volledig terecht, en ben ik het volledig met ed eens
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Vraag en aanbod....rijk mij eens 3 van dit soort sw20 in deze staat aan die te koop staan??...juist die zijn er niet...en dat maakt de prijs terecht. Ik zou zeggen geef de helft uit aan een sw20 en veel plezier mer andermans ellende....(of je legt de lat minder hoog dan ik doe). Ben overigens blij dat mijn mr2 een taxatie/ vervangingswaarde rapport heeft. Want anders zie ik niet in waarom een taxatierapport nut zou hebben met de visie van sommige hier. Ik heb teveel voorbeelden gezien en voorbij zien komen( lees o.a dit forum maar eens goed door) van gasten die er een kopen voor weinig en na 3 maanden met een lul smoesje weer van af willen...
Iedereen heeft zijn mening, prima maar om te roepen dat de prijs veel te hoog is zonder oog te hebben voor juist de zaken die er om doen bij de verkoop van een auto ....goedkoop is negen van de tien keer ook duurkoop en zeker bij auto's mr2 in het bijzonder. Ook een s2000 van honda koopr je vanaf 12.000 euro maar er zijn er ook die 10 mile meer kosten...tjee waar door komt dat toch....

Maar goed we zullen zien hoe snel deze mr2 verkocht is aan een liefhebber...net als diversen andere die boven de tien mile zijn verkocht.....volgen we ondertussen de andere diversen mr2
Die te koop staan ....zzw30 voor 4000 euro, en de rest...sw20 turbo voor 5000 etc...
Plaats reactie