probleempje

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
edwin1985
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 jul 2013, 17:37

probleempje

Bericht door edwin1985 »

auto loopt warm bij stilstaan, kan dit komen doordat mijn achterkant sinds 3 dagen een stuk hoger staat dan de voorkant? of kan het toch weert die verdomde pakking zIjn?
Bart.O
Zere vingers van het typen..
Berichten: 750
Lid geworden op: 12 feb 2013, 15:20
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door Bart.O »

over welke pakking heb je het?
opent je thermostaat wel?
Green Goblin schreef:Over deze man zijn hele raps geschreven!
Afbeelding
Gebruikersavatar
edwin1985
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 jul 2013, 17:37

Bericht door edwin1985 »

Bart.O schreef:over welke pakking heb je het?
opent je thermostaat wel?
koppaking, thermostaat gaat open, alle leidingen worden goed warm, al gecheckt, heb half jaar geleden het blok uitelkaar laten halen, en alles laten reviseren, omdat ik een lekkere koppaking had, maar vanmiddag na een stukje rijden stond ik voor de brug, en toen liep de tempratuur omhoog, ik maar ff stukj=e rijden, toen liep de tempratuur weer naar beneden
Gebruikersavatar
mvdheide
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 410
Lid geworden op: 21 aug 2010, 21:25

Bericht door mvdheide »

edwin1985 schreef:koppaking, thermostaat gaat open, alle leidingen worden goed warm, al gecheckt, heb half jaar geleden het blok uitelkaar laten halen, en alles laten reviseren, omdat ik een lekkere koppaking had, maar vanmiddag na een stukje rijden stond ik voor de brug, en toen liep de tempratuur omhoog, ik maar ff stukj=e rijden, toen liep de tempratuur weer naar beneden
Slaat de ventilator ook aan?
Marcel van der Heide
Gebruikersavatar
edwin1985
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 jul 2013, 17:37

Bericht door edwin1985 »

mvdheide schreef:Slaat de ventilator ook aan?
fan heb ik gecheckt slaat wel aan, en mega warm is het buiten ook niet, lijkt me niet dat ik gewoon 1x voorkomt en weer weggaat
Gebruikersavatar
mvdheide
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 410
Lid geworden op: 21 aug 2010, 21:25

Bericht door mvdheide »

edwin1985 schreef:fan heb ik gecheckt slaat wel aan, en mega warm is het buiten ook niet, lijkt me niet dat ik gewoon 1x voorkomt en weer weggaat
Misschien toch nog lucht in je leidingen, dan is het de ene keer wel en de andere keer niet.
Marcel van der Heide
Gebruikersavatar
edwin1985
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 jul 2013, 17:37

Bericht door edwin1985 »

mvdheide schreef:Misschien toch nog lucht in je leidingen, dan is het de ene keer wel en de andere keer niet.
lucht in de leidingen is vol gooie met vloeistof? kont verder omhoog, en laten uit pruttelen toch? want de laatste x hadden ze bij de garage wel met hun domme kop een schroef van me bodemplaat door me leidingen gejaagd, dus die lekte, (naam van de garage ga ik niet noemen maar fit zijn ze iig niet echt), sindsdien heb ik wel wat lucht erin gehad, maar dan heb ik dus alles er toch niet uitgekregen denk ik?
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Waarschijnlijk heb je nog lucht in je systeem zitten. Kont goed ver omhoog, auto laten lopen (kachel aan of uit ? Weet ik niet meer...:X ), en steeds maar bijvullen. En dan goed de tijd er voor nemen, niet een kwartiertje, maar gewoon de hele middag pakken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Bekend probleem is dat de rechter kachelpijp achter bij je brandstoftank lekt, zo kun je dus lucht in je systeem krijgen en houden.

Heb je je radiator ook goed ontlucht?
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
edwin1985
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 jul 2013, 17:37

Bericht door edwin1985 »

heb gister avond nog een stukkiej gereden, toen had ik hem ff op de parkeerplaats gezet en laten draaien, niets meer aan de hand, maar ga de eerst volgende x hem ff goed onluchten, vandaag niet iig... klote griep....
speed never killed anyone suddenly becoming stationary that s what gets you
Plaats reactie