VKV City Racing Rotterdam, Smurfracing update

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Plaats reactie
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

VKV City Racing Rotterdam, Smurfracing update

Bericht door rsevo6 »

Het is zover.. :applaus-smiley:

Komende zondag gaat een kleine selectie van de Mazda Max5 cup naar VKV City Racing Rotterdam.

Omdat er slechts 10 Max5 racers gevraagd zouden worden, was lang onduidelijk wie van de ca 50 startnummers geselecteerd zouden worden.

Afgelopen weekeinde was de beslissing: de nr. 47 Smurfracing 2 (brilsmurf, ik dus.. :hypocrite:) en de nr. 48 Smurfracing 1 (grote smurf) zijn allebei geselecteerd.:dux-blij_thumb-up:

Volgens het programma zullen wij van 11.55-12.05 u een demo rondje over het centrum circuit rijden.
Daarnaast zullen we met Vips rond rijden.

Ben benieuwd, leuk dat de Max5 als kleine jongens in de race wereld gevraagd zijn bij dit mega evenement.

Aangezien we vrijdag en zaterdag eerst nog even in het DNRT Super Race Weekend op Zandvoort 4 races mogen rijden, wordt het wel een heel druk weekeinde en moeten we de auto's daarbij dus wel heel houden :crash2: om in Rotterdam te kunnen verschijnen (knock on wood).

:foto-ani:
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Leuk! Jammer dat er dit jaar niet over de Coolsingel en het Hofplein gereden gaat (kan) worden.

Desondanks veel plezier!
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Het parcours loopt dit jaar van het Paddockterrein op het Noordereiland over de Willemsbrug, Blaak, tot aan de Coolsingel
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Ik denk dat ik we even komt kijken. Jammer dat het hofplein er niet bij zit.
Afbeelding

Bijna weekend
Plaats reactie