Politie

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Boerharms
Knop gevonden hoor !
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2013, 19:05

Politie

Bericht door Boerharms »

Het verhaal gaat als volgt.

Ik ging met een huisgenoot even langs het uitzendbureau om onze uren in te leveren. Nu reed ik voorop en reed mijn huisgenoot achter me. Nu kwam ik 1km verderop aan op mijn bestemming en hield de politie mij aan. Nu beweren ze dat ze mij op 30 km te hard hebben geklokt, let op!, Terwijl ze achter mijn huisgenoot reden. Ik reed met de mr wel een stukje voor ze, maar reed beslist geen 30 te hard.

Nu vraag ik mij af, kan de politie mij hierop bekeuren? Ik ben al een bezwaarbrief aan het schrijven.
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Boerharms schreef:Het verhaal gaat als volgt.

Ik ging met een huisgenoot even langs het uitzendbureau om onze uren in te leveren. Nu reed ik voorop en reed mijn huisgenoot achter me. Nu kwam ik 1km verderop aan op mijn bestemming en hield de politie mij aan. Nu beweren ze dat ze mij op 30 km te hard hebben geklokt, let op!, Terwijl ze achter mijn huisgenoot reden. Ik reed met de mr wel een stukje voor ze, maar reed beslist geen 30 te hard.

Nu vraag ik mij af, kan de politie mij hierop bekeuren? Ik ben al een bezwaarbrief aan het schrijven.
Reed die vriend van je ook te hard? ze doen een tijd meeting met hun eigen gemiddelde snelheid, dan moeten ze wel duidelijk kunnen zien dat jij de gehele tijd op hun uitliep...

Ik zou zeggen, laat het ze bewijzen.....
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Er zal hoe dan ook iets van bewijsvoering nodig zijn, hoe hebben ze dat vastgesteld? Als je vriend ook veel te hard reed en ze reden daar achter, kan je moeilijk volhouden dat jij zachter reed natuurlijk, dat gaat geen stand houden..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
Kenniee
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 mar 2009, 13:07
Type MR2: AW11

Bericht door Kenniee »

Boerharms schreef:Het verhaal gaat als volgt.

Ik ging met een huisgenoot even langs het uitzendbureau om onze uren in te leveren. Nu reed ik voorop en reed mijn huisgenoot achter me. Nu kwam ik 1km verderop aan op mijn bestemming en hield de politie mij aan. Nu beweren ze dat ze mij op 30 km te hard hebben geklokt, let op!, Terwijl ze achter mijn huisgenoot reden. Ik reed met de mr wel een stukje voor ze, maar reed beslist geen 30 te hard.

Nu vraag ik mij af, kan de politie mij hierop bekeuren? Ik ben al een bezwaarbrief aan het schrijven.
Een belangrijke hierbij is of het een videosurveillance of een reguliere auto was. Gelden verschillende eisen voor de snelheidsmeting voor.
Built Not Bought!
Boerharms
Knop gevonden hoor !
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2013, 19:05

Bericht door Boerharms »

Was een volvo v50 burgerauto
Gebruikersavatar
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 445
Lid geworden op: 29 sep 2009, 09:03
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mattheus »

Pffft.... dat zijn lastige wedstrijdjes om te winnen. Mijn tip; http://www.boeteservice.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
-RdV-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2007, 16:26
Type MR2: ZZW30
Contacteer:

Bericht door -RdV- »

Mij is exact hetzelfde overkomen, ook in een mr2.

Ik heb niet betaald en naar anderhalf jaar wachten en 2x voorkomen heb ik gelijk gekregen.
Plaats reactie